Wie gaat er naar de nitro olympics

spons

Rookie
4 feb 2004
28
0
silvolde
Hallo

Zijn er nog liefhebbers van dragracen? Op 20 t/m 22 aug is er in Hockenheim weer een super spektakel te zien. Ik als v-max rijder ben natuurlijk gecharmeerd van onzinnig veel vermogen.
 
Ik ook en had dit jaar ook het plan om eindelijk eens daar naartoe te gaan, alleen is in datzelfde weekend de eerste Nederlandse ( Internationale ook eigenlijk ) Muscle Bike Meeting in Tienhoven. Ik hoop dat m'n VMax dan klaar zal zijn ( hoewel ik bang ben van niet en dat ik op de Big Zed moet gaan waar nooit iemand van ziet wat voor soort machine het eigenlijk ismaar waar de Spons misschien zelfs tegen gereden heeft ;)
 
Nou ik zie het wel nitromax lijkt me erg leuk om jouw eens te ontmoeten. Ik sta op het campingterrein. Als je een max ziet met oranje blok dan ben ik dat. We gaan nu met drie man en m'n vrouw oei.
We nemen een koelkast en bier mee. De camping is voorzien van generatoren voor de stroom opwek, gewoon inpluggen. Koelboxje mee en voor een drol drink jij bier op de ring. Laat een ander maar 3 euro voor een blikje betalen op de ring.
 
Ahum, ik wil wel meegaan, (als jullie 't goed vinden natuurlijk) wilde nét online een kaartje bestellen en dacht ff aan dit topic.
Om toch een beetje bij elkaar te kunnen zitten moet ik wél weten voor welke locatie ik het kaartje moet kopen.

Gr. Paul.
 
Ik ook en had dit jaar ook het plan om eindelijk eens daar naartoe te gaan, alleen is in datzelfde weekend de eerste Nederlandse ( Internationale ook eigenlijk ) Muscle Bike Meeting in Tienhoven. Ik hoop dat m'n VMax dan klaar zal zijn ( hoewel ik bang ben van niet en dat ik op de Big Zed moet gaan waar nooit iemand van ziet wat voor soort machine het eigenlijk ismaar waar de Spons misschien zelfs tegen gereden heeft ;)

Maxje, gij moe nie zeuren mien jong, :+ tov de dragrace zijn die muscle-bikes niet zo heel spectaculair meer (al zitten er waarschijnlijk wel hele mooie exemplaren bij)
Gewoon ff naar hockenheim!!
 
Nee, dat zie je verkeerd: in Huize Ritzen klinkt nu alleen nog maar het kletteren van ring- en steeksleutels, het ratelen van de compressor, het zoemen van de draaibank en het vallen van de zweetdruppels van Paul's voorhoofd :P :9
dat is inderdaad wellicht beter, istniet mijn beste ?? :)
 
Nou het is een publiek geheim dat ik 't stervensdruk heb, maar eind augustus lijkt me toch wel moeten kunnen, het énige wat max dan misschien moet doen is inrijden :X
 
einde v/d week ga ik kaarten bestellen, als dan nog niemand gezegd heeft of hij gaat, bestel ik gewoon kaarten op de lokatie die mij 't béste lijkt, helaas kunnen we dan waarschijnlijk niet als groepje bij elkaar zitten.
Ik durf gewoonweg niet te gokken voor het geval dat de kaarten uitverkocht raken.

Info vind je op www.dragster.de
 
Nitromax, hoe staat het nu eigelijk met je VMax ?
Hoe kwam het ongeluk alweer ? auto er tegen gereden toen hij stilstond ?
heb je piccies
 
Nitromax, hoe staat het nu eigelijk met je VMax ?
Hoe kwam het ongeluk alweer ? auto er tegen gereden toen hij stilstond ?
heb je piccies
Je haalt er wel een paar door elkaar ;)

VMax motorblok ligt bij Paul voor wat "aanpassingen" :P :9 Hoever het nu precies is weet alleen Paul ;) maar misschien kan'ie dat hier ff vertellen ;)

Kawasaki "Big Zed" ben ik mee onderuitgegaan tijdens een OBR vorig jaar, maar die is allang weer gerepareerd ( op wat lakschade na ).

De motor die omgereden was, was de Goldwing van Skwefje, die ook een VMax heeft, dus dat is misschien de verwarring ?


Piccies allemaal op m'n website ! behalve natuurlijk van Skwefje's Golswing ;)
 
Je haalt er wel een paar door elkaar ;)

VMax motorblok ligt bij Paul voor wat "aanpassingen" :P :9 Hoever het nu precies is weet alleen Paul ;) maar misschien kan'ie dat hier ff vertellen ;)

Kawasaki "Big Zed" ben ik mee onderuitgegaan tijdens een OBR vorig jaar, maar die is allang weer gerepareerd ( op wat lakschade na ).

De motor die omgereden was, was de Goldwing van Skwefje, die ook een VMax heeft, dus dat is misschien de verwarring ?


Piccies allemaal op m'n website ! behalve natuurlijk van Skwefje's Golswing ;)

Of de V-Max van Niels toch?
 
Nou het is een publiek geheim dat ik 't stervensdruk heb, maar eind augustus lijkt me toch wel moeten kunnen, het énige wat max dan misschien moet doen is inrijden :X
Wanneer gaan we blokje hangen dan ?
Ben benieuwd wat daar uit gaat komen op de bank uiteindelijk.
En dan aub zonder fontijnen B|

;)


ik heb het op die van niels !
Die begint al weer ergens op te lijken wat niet op een standaard Vmax lijkt.
Verzekering word even touwtrekken voor het geld, want raakt nu wel erg ver op zo met het oplappen van alle dingen.
Zitten genoeg kosten aan wil ik het allemaal netjes maken in de staat zoals he was.
Want 6 weken voordat ie plat lag stond ie nog in de verbouwing.
En dan krijg je dit weer B|
 
Nou ik zie het wel nitromax lijkt me erg leuk om jouw eens te ontmoeten. Ik sta op het campingterrein. Als je een max ziet met oranje blok dan ben ik dat. We gaan nu met drie man en m'n vrouw oei.
We nemen een koelkast en bier mee. De camping is voorzien van generatoren voor de stroom opwek, gewoon inpluggen. Koelboxje mee en voor een drol drink jij bier op de ring. Laat een ander maar 3 euro voor een blikje betalen op de ring.

Ik ga ook, maar wil ook op de camping staan, moet je dat reserveren of is dat net als op Santa Pod... ga maar ergens staan??

arjen
 
Terug
Bovenaan Onderaan