Wie gaat er naar de TT?

Ga je naar de TT en voor hoelang?

  • alleen de wedstrijd dag

    Stemmen: 76 63,3%
  • het hele weekeind

    Stemmen: 35 29,2%
  • alleen de trainigen

    Stemmen: 7 5,8%
  • ga niet ivm strengere regels zoals geen eigen drinken

    Stemmen: 2 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    120
Ik weet het eigenlijk nog niet. Ben vorig jaar wel geweest op zaterdag maar heb me toen vreselijk lopen ergeren aan die dronken figuren die het nodig vonden om alles van plastic in de fik te steken en daarbij zo dronken waren dat ze ook maar ff flink ruzie gingen zoeken met mensen die hun stuk zeil (tegen de regen) niet wilden afstaan |( . Hoop echt dat als ik dit jaar ga, dat het dan anders gaat.
 
Je kunt beter vragen wie gaat er niet naar de TT :9

Natuurlijk ga ik ook. Die sukkels van vorig jaar was wel erg ja, maar om daarom het TT feest via de buis te moeten volgen? Nee. Dit wordt TT nummer 12 ofzo voor mij dit jaar.......
 
Uiteraard ga ik. Alleen niet meer naar de nacht. Vorig slecht bekomen, redelijke grootte matpartij gehad met een paar dronken asociale duitsers. Kutzakken.

Naar de race en training ga ik uiteraard wel.
 
Ook ik ga weer met mijn vrouw naar de TT, ik heb via internet kaarten besteld en zit op genummerde zitplaatsen in de strubben.
Voor de super bikes heb ik ook op die manier kaarten besteld, maar het geld is nog niet van mijn giro afgeschreven.
 
Ja duhhhhh ... tuurlijk ga ik naar de TT (alweer voor de 16de keer ofzo :Z ) Zal wel weer van donderdag t/m zondag in Assen zijn.
 
Tuurlijk ga ik weer, ik wil die 135 DB wel eens horen..... :+
130 toch :? ..................... :P ,moet toch wel super klinken :) vorig jaar kreeg ik al zowat een orgasme met het horen van de M1 laat staan met 22/24 van die brulapen.

Ik ga zeker naar de traningen,wedstrijddag weet ik nog niet.
 
130 toch :? ..................... :P ,moet toch wel super klinken :) vorig jaar kreeg ik al zowat een orgasme met het horen van de M1 laat staan met 22/24 van die brulapen.

Ik ga zeker naar de traningen,wedstrijddag weet ik nog niet.

Als je vorig jaar al bijna een orgasme kreeg dan ga je dit jaar kleddernat naar huis. Geluid is ongeveer even hard dan wanneer je de bochten op je fiets laat zitten maar de demper er af haalt. Dit kun je op geen enkele manier vergelijken met afgelopen jaar. :)
 
Als t dit jaar net zo erg wordt als vorig jaar is t m'n laatste keer. Vorig jaar gewoon kots misselijk de MotoGp zitten te kijke omdat ze al t plastic aanstaken. Doe mij de SBK maar, daar komende de echte race fans, t grootste gedeelte dan. Op de TT alleen zatte boeren die de boel moeten verzieken.
 
Als je vorig jaar al bijna een orgasme kreeg dan ga je dit jaar kleddernat naar huis. Geluid is ongeveer even hard dan wanneer je de bochten op je fiets laat zitten maar de demper er af haalt. Dit kun je op geen enkele manier vergelijken met afgelopen jaar. :)
Ik kijk er al naar uit..................... :P
 
Als t dit jaar net zo erg wordt als vorig jaar is t m'n laatste keer. Vorig jaar gewoon kots misselijk de MotoGp zitten te kijke omdat ze al t plastic aanstaken. Doe mij de SBK maar, daar komende de echte race fans, t grootste gedeelte dan. Op de TT alleen zatte boeren die de boel moeten verzieken.
Dit zal je niet meer meemaken.............je komt niet meer met plastic e.d het circuit op.
 
Als t dit jaar net zo erg wordt als vorig jaar is t m'n laatste keer. Vorig jaar gewoon kots misselijk de MotoGp zitten te kijke omdat ze al t plastic aanstaken. Doe mij de SBK maar, daar komende de echte race fans, t grootste gedeelte dan. Op de TT alleen zatte boeren die de boel moeten verzieken.


Superbike is idd veel meer voor de echte 'motorfans'...
 
Helaas maar Maus gaat de TT dit jaar moeten missen. Overigens wel voor een goed doel. Mauske krijgt namelijk op trainingsvrijdag haar diploma uitgereikt als alles naar wens blijft verlopen tot die tijd. Maar zit door de opleiding daarna nog 4 dgn vast aan onze eindexamenexpositie waar ik met geen mogelijkheid onderuit kan. Kzal heel hard aan jullie allemaal denken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan