Wie gaat er naar de TT?

Ga je naar de TT en voor hoelang?

  • alleen de wedstrijd dag

    Stemmen: 76 63,3%
  • het hele weekeind

    Stemmen: 35 29,2%
  • alleen de trainigen

    Stemmen: 7 5,8%
  • ga niet ivm strengere regels zoals geen eigen drinken

    Stemmen: 2 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    120
Op zaterdag 05 april 2003 13:17 schreef Garfield het volgende:
...... is het misschien de laatste keer.
ECHT NIET! :( [me]superfrog blijft komen hoor, mijn feestje gaan ze niet vergallen...[/me] Anders kom ik met de tank, dan zijn ze wel stil *D
 
Domme vraag; NATUURLIJK gaan we naar de TT. Er moet nogal wat gebeuren willen we niet gaan.
Dit word de 17e keer voor mij en ben er nog steeds hélemaal kapot van!

We zitten dit jaar voor de eerste keer op de hoofdtribune, rij 3 (dus niet achter een paal) vak P.
Een goed zicht op de GT-bocht dus! :]
Anders zaten we meestal op de finishtribune.

We hebben WAARSCHIJNLIJK 2 kaartjes over. Als er iemand al interesse in heeft: die mag wel reageren. Het is alleen nog niet helemaal zeker.
Ze kosten 77 euro per stuk.

Doei!!!

Greet.
 
Ondanks alle mafkezen en idioten die denken dat ze mijn dag kunnen verzieken met al hun narigheid, ga ik zeker naar de TT. Toch best wel leuk om zo'n zatte leipo in foetushouding in z'n eigen :r te zien liggen. Altijd een mooie rit naar Assen toe en da avond tevoren in Groningen concertje pakken en de kroeg in. In de ochtend een lekkere paffert opsteken en de hele dag op spa blauw de races kijken.
Deze jongen krijg je niet bij de TT weg!! Vroemmm :]
 
Ondanks alle mafkezen en idioten die denken dat ze mijn dag kunnen verzieken met al hun narigheid, ga ik zeker naar de TT. Toch best wel leuk om zo'n zatte leipo in foetushouding in z'n eigen :r te zien liggen. Altijd een mooie rit naar Assen toe en da avond tevoren in Groningen concertje pakken en de kroeg in. In de ochtend een lekkere paffert opsteken en de hele dag op spa blauw de races kijken.
Deze jongen krijg je niet bij de TT weg!! Vroemmm :]

Staat heel Assen op z'n kop, 100.000 bezoekers, 46 optredende bands, bungy jump, stunten, hamburgers, bier, 6 podia, kermis, etc............

......gaat ie naar Groningen.....concertje pikken.......

:+ :+ :+
 
Het is al weer een aantal jaartjes geleden dat ik ben geweest, maar dit jaar ben ik samen met mijn zoon (6 jr) van de partij. :P
We gaan wel met de auto omdat het nog te ver rijden is met hem achterop, maar zo gauw hij wat groter is mag ie het daar naar toe rijden op de motor ook eens meemaken :]
 
4 maal Strubben!! Who cares?

Mensen vanuit Zuid Holland die die kant op gaan? Wel ff ontbijt in Staphorst he bij Safe.

Ooh ja meestal verzamelen bij BP De vink bij Nieuwerkerk
 
Uit ervaring bestel ik voortaan geen kaarten meer...want als het pleurisweer is dan zit je met een dilemma, of 250 km door de regen naar Assen of voor de TV kijken en je kaartjes weg gooien...nee, ik ga voortaan alleen op de wedstrijddag en koop wel "gewone" taludplaatsen (al duur zat :P ). Maar als het goed weer is ben ik van de partij, de 1e TT op de motor...zal alleen wel zo'n 10 keer moeten tanken of zo '( . De laatste 3 jaar is het alleen maar pleurisweer geweest en in '99 was het wel erg warm :P , maar liever dat dan de kou en regen van vorig jaar.
 
Tuurlijk ga nu ook voor de 12e keer heen, nu voor het eerst op de motor, ga wel het hele weekend (woensdag - zondag) kamperen bij wittezomer. Lekker barverknoeien en biertje doen
Van het geluid genieten. Hoop dat het beter weer word als al die jarenb hier voor, (behalve 1999) want dat is echt bagger. Vorig jaar was er zoveel wind de hele party tent moeten we zowat met beton blokken vasthouden. Dit jaar maar met een grote leger tent op het grote veld en met de duc vlag, kunnen de motoren tenminste ook in staan
 
Yep ik ga ook. Als het goed is, heb ik kaartjes voor de Strubben. Voor mij my maiden-trip. Naar SBK ben ik wel verschillende keren geweest. Ben benieuwd !

CU
 
Tuurlijk ga nu ook voor de 12e keer heen, nu voor het eerst op de motor, ga wel het hele weekend (woensdag - zondag) kamperen bij wittezomer. Lekker barverknoeien en biertje doen
Van het geluid genieten. Hoop dat het beter weer word als al die jarenb hier voor, (behalve 1999) want dat is echt bagger. Vorig jaar was er zoveel wind de hele party tent moeten we zowat met beton blokken vasthouden. Dit jaar maar met een grote leger tent op het grote veld en met de duc vlag, kunnen de motoren tenminste ook in staan

:^

Ik ben heel benieuwd naar die legertent, ik zal nog ff kijken of ik nog twee vlaggen kan regelen.

Ik heb er ondertussen wel veel zin in, de GP wordt steeds beter 8-)
 
Jazeker ga ik naar de TT. Het wordt de 8e keer, maar de 1e keer met de motor :]
Ben al wel 1 keer met de motor naar de SBK geweest, dat was geweldig. *D
Ik ga in elk geval van woensdag - zaterdag en misschien wel van zaterdag - zaterdag, even het weer afwachten. Nog 58 dagen.....
 
Ik ga oook!! Ik zit ook op de Strubben, net als:
- Fazerpeet
- Anika
- # 155
- Tazzz
en smitjr hehehe, ik ga ook op de 28 ste trouwes,
Nou we zien elkaar daar wel??? :P

cya
smitjr
 
Natalie21 en ik gaan ook *D
voor allebei de eerste keer en we gaan natuurlijk op de motor :]
wegens geld gebrek gaan we voor staanplaatsen :P
 
De mafkezen zitten met z'n 10en op de strubbentribune tijdens de wedstrijden, en misschien lopen er op vrijdag ook nog wel een paar in het wild rond!! ;)
 
Iedereen die een beetje racespirit in zijn bloed heeft gaat naar de TT assen, dat is toch altijd weer een grote lichtpunt in het lange jaar :D en dan in september altijd nog als zoete afsluiter de World Superbike :9~
 
tuurlijk assen. met 5 fusten jupiler. en bbknoei.
moeten alleen nog een oud ding zoekken om mee rond te krossen :]
 
Ik wel! zie er nu al naar uit. Als het goed is gaan we dit jaar ook naar de trainingen enzo. Dat wordt dus vanaf donderdag t/m zaterdagavond feesten en naar mooie motoren kijken!

Misschien is het een idee om tzt wat afspraken te maken om te vertrekken van vaste verzamelplaatsen. Zoals bijv. de PPP?? (Of was dat al ter sprake gekomen??)
 
Terug
Bovenaan Onderaan