wie gaat er naar Isle of Man 2008?

Ik heb gisteravond de boot Heysham-Douglas v.v. geboekt *O*
Woensdag 28 mei heen en maandag 9 juni terug.
Ik ga op eigen gelegenheid, dus wie er mee wil of tips&ticks heeft mag het zeggen :W

Groeten, Hertog Jan
ik wil ook wel mee hoor:P heb alleen niet zon snelle motor als jij, heb een gs500.
 
ik wil ook wel mee hoor:P heb alleen niet zon snelle motor als jij, heb een gs500.

Je mag in GB toch niet harder dan 98 km/u, dat haalt ie toch wel ? })

Op het Eiland Man geldt buiten de bebouwde kom geen snelheidslimiet. Ik wacht dan in de eerstvolgende pub wel op je :W


Groeten, Hertog Jan
 
Ik vind het veel te duur, bekijk de high-lights wel op youtube :)
En met dat geld ga ik wel lekker op vakantie
 
Ik ben wel van plan om er te gaan kijken maar 11 dagen is een beetje teveel van het goede....kan iemand mij vertellen waar ik voor een redelijke prijs kan boeken...ben denk ik van plan om 5 dagen te gaan. Heb al gezien dat een aantal mensen erheen gaan en alles al geregeld hebben dus hoor graag wat en waar jullie geboekt hebben.

groeten,

Rizi
 
Gewoon ff googelen op Steam Packet. Da's de veerdienst naar Man.
Als ik het goed gelezen heb is het niet moeilijk om ergens een plek te vinden voor je tent.

Groeten, Hertog Jan
 
Is het misschien een geweldig idee als we een lijst maken met wie er gaan ?
Met datums, verblijfplaatsen en/of telefoonnummers ?
Voor de einzelgänger zoals mij wellicht handig :]


Groeten, Hertog Jan
 
Ben er drie keer geweest , ook verleden jaar ( 100 jaar TT ). Het is gewoon het mooiste wat er is,
de races, de sfeer, gewoon alles. Ik wouw dat ik er elk jaar heen kon, maar ja tijd ,geld enz.
In elk geval als je de kans krijgt om er heen te gaan, doennnnnnn.
Een camping plaats vindt je altijd wel op het eiland, het gaat er om dat je de overtocht met de boot een plaatje kunt bemachtigen ( de goeie datums). Ciao.
 
Laatst bewerkt:
als je nog twijvel dan moet je het zeker doen want het is echt zo helemaal tegek. ten eerste de motoren maar ook de sweer en alles er om heen echt helemaal super.
 
Zojuist de mededeling gekregen dat ik een dag eerder naar huis kan, had gevraagd het te veranderen van 9 juni (maandag) naar 8 juni (zondag).
Scheelt mij een vrije dag en na 10 dagen op Isle Of Man zal dat ene dagje minder niet uitmaken ;)


Groeten, Hertog Jan
 
Een camping plaats vindt je altijd wel op het eiland, het gaat er om dat je de overtocht met de boot een plaatje kunt bemachtigen ( de goeie datums). Ciao.

Boot is geregeld, maar heb je wat tips m.b.t. de campings ? In welke regio of gewoon welke camping ? Waar moet ik op rekenen met kosten ? En kun je daar een beetje normaal douchen ? Overige tips zijn natuurlijk ook welkom !

Groeten, Hertog Jan
 
Hoi, ik ben van 20 tm 28 mei op Man. Ik ga er racen :Y Tijdens de Southern 100 van 23 tm 28 mei. Doe mee aan classic races met onze HD ironhead sidecar. Heb er enorm veel zin in. Als ik de filmpjes op youtube zie, whaaaaaa
 
Ligt er even aan of ik op tijd slaag :)
Anders volgend jaar, maar het staat zeker #1 op mn lijstje met things to do!

Ga het dan niet echt plannen, spaarcentjes mee en daar gaat ie!

Mzzlz
T
 
Ik heb er zin in !

Terugreis omgeboekt, ik ga 1 dag eerder al terug dus op zondag :]

Voor 1,5 week camping geboekt, op Great Meadows. Ongeveer 15 km van het circuit. Pendelbus kost 5 GBP dus da's de moeite ook niet :+

Heb er aan zitten denken om kookgerei mee te nemen, maar ik kan hier in m'n eigen keuken amper een goede maaltijd koken ;) Dus lekker elke dag uit eten *O*

Groeten, Hertog Jan

@ Mod: moet deze topic niet naar "Reizen en toeren" ?
 
Laatst bewerkt:
hoi Hertog, bedankt voor je tip voor deze topic. ik lees net dat je een camping hebt gereserveerd op het i.o.m.
als ik zo uh onbeleeft mag zijn, maar wat kost dat ongeveer? :? :? :?
ps. wij gaan ook op 8 Juni weer terug mischien zie ik je wel, ben zelf met een blauwe FJR en een vriend van mij met een fireblade :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan