Wie gaat er naar WSB Assen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga ook naar WSB Assen en kom van België met nog 2 andere gasten.

Nu veronderstel ik dat er de avond voordien gefeest wordt met de motoren enzo, zoals met de GP1. De nacht van Assen ofzo noemt dat niet?
Waar moeten we daarvoor best zijn? Straat, plein?

Bedankt alvast en het wordt super !!! :9~
 
Laatst bewerkt:
Nu veronderstel ik dat er de avond voordien gefeest wordt met de motoren enzo, zoals met de GP1. De nacht van Assen ofzo noemt dat niet?
Waar moeten we daarvoor best zijn? Straat, plein?

Op de Brink: Hotel de Jonge, Beefeater ed... Maar is niet zo massaal als met de TT. (Lees gezelliger :) )
 
Ben er ook het hele weekend.
Gelukkig een all-area-acces pas. Incl. voor 'the track'.

Zijn er meestal nog plaatsen beschikbaar op de campings?
Ik heb niet zo'n zin om op en neer te rijden tussen A'dam en Assen.
Hotels zitten in de omtrek allemaal al vol.
 
Mmmmmmm tot nu toe nog maar weinig reacties maar ik ga het toch vragen.......

Wie o wie gaat er vanuit Amsterdam en omstreken naar Assen?? :?
 
Grrr, m'n vrienden kunnen pas zaterdagavond komen (feestjes en werk etc.) :( Bij wie kan ik me morgen aansluiten? Ik wil morgen rond de middag bij het circuit aankomen.

Mail me svp ff als ik welkom ben:
txt.php


:)
 
Laatst bewerkt:
De Engels komen massaal las ik op MCN vanmorgen!

The roads to Harwich, the most popular ferry route to Holland, were filled with bikes this morning. Jez Ward texted motoryclenews.com on: 07799-061896 said; " I’m just in the queue for the Holland ferry. Loads of bikes. It’s going to be massive! " Text us your messages from Assen and we’ll post them up over the weekend.

Let op de snelheid van je fietssie :] ..... Kut he dat gevoel: Je wil ff voluit maar achter elk struikje loert de mogelijkheid ;) ....einde rijbewijs |( .
 
Op vrijdag 06 september 2002 14:01 schreef DucDude het volgende:
De Engels komen massaal ...

Da's mooi :) Hoe meer mensen hoe meer feest (als ze zich tenminste kunnen gedragen) en onder de Engelsen die naar Assen komen is het percentage echte fans hoger dan op de TT.
 
morgen ga ik ook naar assen.moet meehelpen met een superstock team.hoop nog wat mooie superbikes te zien in et echt.
 
De Engels komen massaal las ik op MCN vanmorgen!


Ja, dat geloof ik ook, zag al een aantal rijders een beetje verdwaald hier vanmiddag door het centrum van Amsterdam rondrijden......Wel mooi om te zien :]

Ik ben zondag definitief van de partij en met Millio afgesproken om 7am bij de Shell station te zijn op de A1 vanuit Amsterdam bij Muiden.
Voor meer liefhebbers??? Hope to see you there en wij zullen om 7.15am vertrekken. :)
 
Ja, dat geloof ik ook, zag al een aantal rijders een beetje verdwaald hier vanmiddag door het centrum van Amsterdam rondrijden......Wel mooi om te zien :]

Ik ben zondag definitief van de partij en met Millio afgesproken om 7am bij de Shell station te zijn op de A1 vanuit Amsterdam bij Muiden.
Voor meer liefhebbers??? Hope to see you there en wij zullen om 7.15am vertrekken. :)


Tijden worden vervroegd naar 6.30am verzamelen en 6.45 vertrekken.....excuses!
 
Ik had net een oom van me aan de lijn...
Die belde even om te zeggen dat echt ALLE blikjes en flesjes werden ingenomen!!
Alleen pakjes drinken mocht je mee naar binnen nemen. Degene die toch iets naar van plastic of blik mee naar binnen hadden genomen en het op stond te drinken werd het flesje of blikje meteen in beslag genomen...
 
Morgenvroeg om half 6 zit ik op de motor, dit jaar dus niet kamperen :( Maar wel race kijken :9~
 
Heb geen motor, en vertik het om met het KOEKBLIK te gaan want dan is er toch geen lol aan :(
 
Ik had net een oom van me aan de lijn...
Die belde even om te zeggen dat echt ALLE blikjes en flesjes werden ingenomen!!
Alleen pakjes drinken mocht je mee naar binnen nemen. Degene die toch iets naar van plastic of blik mee naar binnen hadden genomen en het op stond te drinken werd het flesje of blikje meteen in beslag genomen...
Thanks voor de tip, thermoscan maar thuis laten dan.
 
nou het was echt geweldig (jah, eerste keer assen)

ook een paar leuke souveniertjes als handtekeningen, foto's, posters, en de qualifyer achterband van Thierry Mulot (ducati #69) die staat nu op mijn kamer.

dus, was een geslaagde zondag. Volgend jaar weer!!!!!

en ik heb ook een jongetje van een jaar of 10 gezien die echt geluk had: de kont van de rsv mille r van haga MET handtekening....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan