Wie gaat er nog meer naar de ART op 31 mei ?

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
3
Wie o wie gaan er naar de Advance Riding Training op 31 mei op circuit Zolder :?

Ik weet dat Mar1tin gaat en ik kreeg vandaag de bevestiging dat ik ook mag :}
 
I'll be there!
Heb er echt ongelooflijk veel zin in! Motortje is er al helemaal klaar voor. Mooi setje ContiForce Max banden eronder en een set Dual Carbon blokken van SBS })
(lees dit maar ff voor het hoe en waarom)
Verder heb ik nog een nieuwe bullet cam positie geprobeerd en die levert stukken beter beeld op. Dus dat wordt kicku! Ff kijken of we allemaal in dezelfde groep terecht kunnen komen.
Wat zijn jullie beste tijden op Zolder? (ik 1.52/1.53).

Wat betreft die film. Ik wil als de beelden goed zijn dit maal een 'echte' film maken. Een kleine teaser voor iedereen en een cd met de volledige set beelden op bestelling. Is daar interesse voor?

(Oh Mar1tin, ik zal trouwens die videoband van 5 mei voor je meebrengen, heb het al in mijn 'ik ga naar zolder en neem mee.....txt' lijstje gezet)
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand "het programma" :?

Ik heb namelijk vrij slechte kopieen gekregen...
 
I'll be there!
(Oh Mar1tin, ik zal trouwens die videoband van 5 mei voor je meebrengen, heb het al in mijn 'ik ga naar zolder en neem mee.....txt' lijstje gezet)

*D , Oké,dus ik hoef je géén herinneringsmeeltje te sturen O-)

En idd ervoor zorgen dat we in één groep proberen te komen :) , ennuh Joeri, 07.00 uur bij mij dus wanneer we om 07.45 uur daar moeten zijn hè :P
Als je nog koffie wilt kwartiertje eerder dus :}
 
*D , Oké,dus ik hoef je géén herinneringsmeeltje te sturen O-)

En idd ervoor zorgen dat we in één groep proberen te komen :) , ennuh Joeri, 07.00 uur bij mij dus wanneer we om 07.45 uur daar moeten zijn hè :P
Als je nog koffie wilt kwartiertje eerder dus :}
Ervaringen uit het verleden....? :+

Het zijn groepjes van 5 man he, dus ik zat te denken aan Edward (zx636), ferry (zx9r), Martin (r1), Joeri (r1?), ikke (gsx-r600). Dat zou heeeeeeel gaaf zijn. Volgens mij zitten we ook redelijk op dezelfde rondetijden.....tenminste, ferry, edward en ik dan.
 
*D , Oké,dus ik hoef je géén herinneringsmeeltje te sturen O-)

En idd ervoor zorgen dat we in één groep proberen te komen :) , ennuh Joeri, 07.00 uur bij mij dus wanneer we om 07.45 uur daar moeten zijn hè :P
Als je nog koffie wilt kwartiertje eerder dus :}
Ok baas ik ben kwart voor 7 bij jou...
Op woensdag 28 mei 2003 09:33 schreef DutchChili het volgende:Ervaringen uit het verleden....? :+

Het zijn groepjes van 5 man he, dus ik zat te denken aan Edward (zx636), ferry (zx9r), Martin (r1), Joeri (r1?), ikke (gsx-r600). Dat zou heeeeeeel gaaf zijn. Volgens mij zitten we ook redelijk op dezelfde rondetijden.....tenminste, ferry, edward en ik dan.
Joeri (ikke dus) rijdt op een R1 ja :P (uhm ik ben trouwens wel wat langzamer dan jullie.. met 1.56 tegenover jullie 1.52 scheelt het toch wel wat.. )
 
Ik ben er dus ook bij, maar mijn rondetijden doen er niet toe aangezien ik er alleen maar kom om m'n maat op te harken als die op z'n plaat gaat. Ik en m'n brommer zijn nog niet zo ver. Ik draag waarschijnlijk een nauwsluitende body-suite uit roze teddy met zwart glimmende gummi laarsjes. :P
 
Eric -=EB=- gaat ook mee.. als er nog meer kijkers zich willen vervoegen bij ons, wij vertrekken rond 11u in de buurt van Tilburg en rijden via Eindhoven en Valkenwaard naar Zolder...
Meerijden? post ff hier of mail.. hagasan @ hagasan.tmfweb.nl

C U there..
 
Eric -=EB=- gaat ook mee.. als er nog meer kijkers zich willen vervoegen bij ons, wij vertrekken rond 11u in de buurt van Tilburg en rijden via Eindhoven en Valkenwaard naar Zolder...
Meerijden? post ff hier of mail.. hagasan @ hagasan.tmfweb.nl

C U there..
Als je dan (behalve kritisch naar mijn rijstijl kijken) ook wat piccies wilt maken, dan ben ik u eeuwig (voor zolang ut duurt) dankbaar. ;)
 
Op woensdag 28 mei 2003 09:33 schreef DutchChili het volgende:Ervaringen uit het verleden....? :+

maaruh dit is toch de eerste keer dat er een ACR gegeven wordt !!
of baseer je dit op niveau 2 ? in mijn herrinering waren de groepjes wel groter dan max 5 in niveau 2 wel te verstaan
Ik heb er in ieder geval grote verwachtingen van en het wordt super mooi weer
mocht je ff willen buurten , wij staan met een witte Vito met een rode streep rondom ( Cramo the Cat Rental Store)
 
Als je dan (behalve kritisch naar mijn rijstijl kijken) ook wat piccies wilt maken, dan ben ik u eeuwig (voor zolang ut duurt) dankbaar. ;)
Kritisch kijken en hier en daar een indicatieve rondetijd achteraf kan geregeld worden, piccies is wat moeilijker daar mijn camera niet zo geschikt is voor actiefoto's van grote afstand (en ook niet digitaal is). Als jij een camera kan regelen wil ik evt wel de moeite doen een stekkie te vinden e.d.
 
Kritisch kijken en hier en daar een indicatieve rondetijd achteraf kan geregeld worden, piccies is wat moeilijker daar mijn camera niet zo geschikt is voor actiefoto's van grote afstand (en ook niet digitaal is). Als jij een camera kan regelen wil ik evt wel de moeite doen een stekkie te vinden e.d.

'K neem mijn digi wel mee, kun jij je naar hartelust uitleven :}
Het is wél geen proficam, maar met 6X zoom moet er toch wel wat in beeld te krijgen zijn })
 
'K neem mijn digi wel mee, kun jij je naar hartelust uitleven :}
Het is wél geen proficam, maar met 6X zoom moet er toch wel wat in beeld te krijgen zijn })
Hmm, OK, Helldesker op de foto krijgen zal wel lukken maar jij met die 160 AW Pk's ... dat wordt gegarandeerd bewogen of een flits in beeld haha ;) ;) .
Maarre, is goed.. ik maak er wel een stel. Jammer dat jullie (waarschijnlijk?) allemaal in dezelfde groep zitten.. en natuurlijk weer achter elkaar aan gaan rijden.. ;)
 
Tuurlijk en af en toe er even tussenuit knijpen ;)

Wie weet of er Zaterdag nog een fotograaf aanwezig is :?

Was al verteld....circuitfoto.be
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan