Wie gaat er op de motor naar de beurs?

Dat hoort zo ongeacht de weersverwachting..

  • Wel met de motor.

    Stemmen: 32 29,6%
  • Niet met de motor.

    Stemmen: 51 47,2%
  • Weerbericht maakt me een treinreiziger.

    Stemmen: 8 7,4%
  • Weerbericht maakt me een koekblikker.

    Stemmen: 7 6,5%
  • Ik ben eens door een tyfoon gereden.

    Stemmen: 10 9,3%

  • Totaal aantal stemmers
    108

Trickshot

Die hard MF'er
27 apr 2006
527
104
De weersverwachting van Donderdag en Vrijdag;

http://www.knmi.nl/VinkCMS/news_detail.jsp?id=40746

En wie gaat er NU nog op de fiets naar Utrech..? -O-










Ikke nie.. :N
 
Laatst bewerkt:
Ik ga met de trein (ga zaterdag trouwens) het is vanaf het station 10 minuten lopen, waarvan misschien 3 minuten buiten is...
 
ik ga met het koekblik, wil voor een antal dingetjes kijken, en de moto heeft niet zoveel bagageruimte
 
ik wil direct na mijn werk naar de motorbeurs, en ik ga altijd op de motor naar mijn werk.. dus ik heb niet veel keus })
 
fijn ... heel verhaal getypt, flikkert M-F om. Nu de korte versie:

Ik ga op de motor. Vrijdag van Heereveen naar Utrecht voor een avond beursbezoek en dan naar Arnhem (bij Gelredome). En zondag sta ik op de beurs, dan kom ik uit Arnhem (bij Gelredome).

Ik snap het drama niet zo. Als je 's winters niet rijdt, moet je dat gewoon zo houden en er niet over mekkeren. Ik ken er zat die alleen met mooi weer rijden. Niets mis mee.
Ook komende dagen kan je echter niet echt spreken van winter, het wordt net rond nul, minimum. Zelfs op zo'n afstand als Amsterdam - Utrecht is het nog wel uit te houden op de motor hoor. :]
 
Met de trein, scheelt files (voor de auto) en dan kan ik tenminste dingen mee nemen.
 
Ik ga donderdag.

In koekblik.........
Nu kan ik als smoes gebruiken dat ik op de motor geen spullen kan vervoeren, maar ik vind de weersverwachting gewoon te slecht om op de motor te gaan.
Moet wel leuk blijven.
 
Houden jullie er wel ff rekening mee dat ProRail tal van werkzaamheden heeft gepland? werkzaamheden die leiden tot opheffen van de treindienst? Je vindt alles op www.ns.nl
 
Ik ga als volgt:
5 minuutjes naar trein lopen -> 5 minuutjes in trein -> 10 minuutjes lopen naar beurs -> en kijken maar.
En op de terugweg doe ik hetzelfde alleen andersom... ;)
 
Ik ga met de trein.
1. Anders moet ik weet ik hoeveel km's op de snelweg doen.. niets aan dus waarom zou ik.
2. als ik een leuk motorpak tegen kom en koop, kan ik die moeilijk meenemen
 
Het zal morgen (do) de trein worden.
07.54 vertrek 10.22 aankomst Utrecht CS
Dat kan ik met de motor en de auto niet halen in die tijd, ik moet de hele A2 omhoog B|
 
Yep op de TLR vanuit Tilburg. Met Flaterik als duo.

Poser time *O* *O* *O*

Doe maar zwaaien als je me ziet:

Shaggy's%20TLR.jpg


Makkelijk te herkennen.

[img=600,800]http://tweakers.net/ext/f/zCOBSLYhxFiQdM2vWMVaJGD1/full.jpg[/img]
 
Laatst bewerkt:
Trein :)

Zo`n treincombi-ticket, 15E vanuit ieder station in Nederland. Met 40% OV-korting zat ik alsnog aan 19E, dus wel voordelig zo combi ticket :)
 
Heb je nog steeds dezelfde telefoon dan? Anders wordt het wel moeilijk denk ik :P
Ja, daar zeg je wat...heb tegenwoordig zo'n nieuwe... eehh. Nokia 1600 geloof ik...

Nou hieraan dan, zal je niemand anders daar mee zien lopen, kan niet missen:

[img=640,480]http://tweakers.net/ext/f/1dbba45687939b556ccdff6266374cec/full.jpg[/img]

Ga vrijdag.. zal wel niemand van hier komen hahaha :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan