Wie gaat er op de motor naar de beurs?

Dat hoort zo ongeacht de weersverwachting..

  • Wel met de motor.

    Stemmen: 32 29,6%
  • Niet met de motor.

    Stemmen: 51 47,2%
  • Weerbericht maakt me een treinreiziger.

    Stemmen: 8 7,4%
  • Weerbericht maakt me een koekblikker.

    Stemmen: 7 6,5%
  • Ik ben eens door een tyfoon gereden.

    Stemmen: 10 9,3%

  • Totaal aantal stemmers
    108
Ik kom met de trein, hoef ik niet een hele dag te lopen in mn motor outfit met net-iets-te-kleine laarzen (voor normale ritjes geen probleem maar moet geen marathon doen ermee).
 
Trein nog geen motorrijbewijs
Anders Trein :P

klote weer.

En wil een pak kopen dus die ga ik niet meeslepen op me rs met opbergruimte voor een kauwgom.
 
ooooow, jij bent die man die de hele tijd op zijn telefoon kijkt, dan zal ik je vast wel herkennen ;) :9
Dacht het wel ja, ben nog steeds aan het uitvogelen hoe zo'n ding werkt Nick
full
 
ik ga zaterdag, met een vriend, op de motr
ik heb een stickert, hij nog niet -O-
maar dan is het weer al beter! hoop ik!
ik hou het al een week in de gaten en het ging van 10% zon en 90% neerslag naar 40% zon en 60% neerslag, dus ik zie het positief!
 
Ga morgen met de trein... OV studentenkaart O-)
En motor staat momenteel half uit elkaar, dus werkt ook niet mee :+
 
trein want
- Ovkaart dus gratis + me pa korting
- tis erg warm in die hallen, zeker met een motorpak aan
- zit nou niet echt te springen om een snelwegrit met scheitweer
- aankopen mee terug nemen op de motor is lastig

vrijdag *O*
 
Vrijdag... op de motor... (volgens de planning).
Heb tot nu toe de gehele winter mijn motor nog niet laten staan... wat zou er vrijdag anders zijn ?
 
Vandaag en morgen wel gewoon met de motor woonwerk doen, maar naar de beurs morgenavond ga ik waarschijnlijk met de grote gele schuifbuis... Ik ben van plan ook nog wat zooi mee te nemen vanaf de beurs, op de motor met vriendin achterop blijft er dan zo weinig bagageruimte over :)
 
Wilde eerst op de motor gaan (vandaag), maar heb toch maar voor de auto gekozen. Is toch handiger als je ook nog wat wilt kopen daar.
 
Tis toch een motorbeurs..

geen trein of koekblikbeurs..
Dus jij gaat ook naar het zwembad via de sloot of naar een vakantiebeurs met het vliegtuig? :+

Als die motoren die ineens uit het vet getrokken worden dit weekend op toch vooral maar niet te laten zien dat ze anders nooit rijden met dit weer :z :P
Wat maakt het uit of je nog met -10 en in de sneeuw op de motor kruipt of dat alleen doet bij +15°C, alleen woon-werk doet, alleen voor de lol rijdt of alleen maar een motor hebt en dus alles met de motor doet :? Als je maar lol hebt in het rijden, op wat voor manier dan ook :)
 
Trein, daarna namelijk nog even pilzen in Utrecht. Plus het feit dat ik een helm wil kopen en dat neemt wat lastig mee op de motor.
 
lekker met de motor ernaar toe. eerst school dan beurs, dus motor wel handig *O* en moet op een stand staan ipv rondlopen dus zooi gewoon dumpen :+
 
@ mods: willen jullie de topic titel wijzigen naar:

'hoe gaan jullie naar de motorbeurs?' :P


@ mods, zouden jullie deze 'Wanna-be-Mod' willen negeren?

@ TYRI F1, zou jij mijn ondertitel even zachtjes willen uitvoeren? :j
 
Laatst bewerkt:
Stevig briesje bij de beurs ..... ik zag om 12:30 uur live de tent-poort van de KNMV-stalling omhoog en plat gaan. Zelfs foto's van gemaakt - ramptoerist - :-)
Mijn motor in de parkeergarage gezet. Onder in HGB IV, voor insiders. Flikkert-ie tenminste een keertje niet om. Rondom die gebouwen aan de andere kant van het station waait het extra extra hard bij zulke briesjes.

Ben btw vandaag geen beursbezoeker. Ik werk er gewoon heel dichtbij.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan