Wie gaat er rijden vanavond omgeving amsterdam

wil wel mee, kom je me dan ff ophalen, woont vlakbij Knokke

[me] of is dat weer niet goed genoeg? [/me] :)
 
Man zoekt vrouw of man zoekt man :+ :+
En jij bent nog grappiger man die had ik nog niet gehoord.
Ik heb een mooie vriendin dus zoiets zoek ik helemaal niet.
Alleen ze kan niet altijd met me mee.
Wat ben jij een losertje.
Je spoort al helemaal niet aan je email te zien.
Vraag me ook af of jij wel motor rijd.
En als je motor rijd ben je geen mooi weer rijder , Geen slecht weer rijder , Maar een Noobrijder
 
Laatst bewerkt:
En jij bent nog grappiger man die had ik nog niet gehoord.
Ik heb een mooie vriendin dus zoiets zoek ik helemaal niet.
Alleen ze kan niet altijd met me mee.
Wat ben jij een losertje.
Je spoort al helemaal niet aan je email te zien.
Vraag me ook af of jij wel motor rijd.
En als je motor rijd ben je geen mooi weer rijder , Geen slecht weer rijder , Maar een Noobrijder

Wat een grote b............ (grappig hè) :(
 
En jij bent nog grappiger man die had ik nog niet gehoord.
Ik heb een mooie vriendin dus zoiets zoek ik helemaal niet.
Alleen ze kan niet altijd met me mee.
Wat ben jij een losertje.
Je spoort al helemaal niet aan je email te zien.
Vraag me ook af of jij wel motor rijd.
En als je motor rijd ben je geen mooi weer rijder , Geen slecht weer rijder , Maar een Noobrijder


Ik zeik meestal geen mensen af maar wat ben jij een rare achterlijke debiel. Als je na 211 dagen lid van dit forum nog niet weet waar je zulke contact advertenties moet plaatsen, ben je echt een grote prutser.

Als je daarna ook nog mensen gaat afzeiken dan ben je in mijn ogen helemaal dom bezig. Kom maar eens naar MFA dan zal ik eens een mooie burnout over je gezicht maken.

:W
 
Ik zeik meestal geen mensen af maar wat ben jij een rare achterlijke debiel. Als je na 211 dagen lid van dit forum nog niet weet waar je zulke contact advertenties moet plaatsen, ben je blablabla.....

Ik weet het allemaal niet hoor maar volgens mij zegt dit alles meer over de mentaliteit van sommige MFA'rs (wie zich aangesproken voelt moet dat blijkbaar zo voelen) dan over deze jongen.

En dan vind ik dat ik er nu genoeg over heb gezegd.

full
 
Wordt dit het nationale afzeik-topic?
Iets meer respect voor de medemens zou wat mij betreft wel mogen hoor, ik kan me heel goed voorstellen dat TS denkt: waar ben ik aan begonnen?

Als je even de moeite neemt om zijn geschiedenis te bekijken op MF dan zie je dat hij nergens anders op uit is.

Des te treuriger dat menigeen zijn reaktie klaar heeft.

Maar goed, zo zie ik het, en wie ben ik.

@ Dennis: ik ben dan wel niet geheel van jouw leeftijd maar ik ben ook een tourrijdster.
Momenteel zit ik nog even in de lappenmand, maar als ik er uit ben dan hou ik me aanbevolen voor een tourritje, mijn e-mailadres staat in mijn profiel, je mag me mailen! :W
 
Ik zeik meestal geen mensen af maar wat ben jij een rare achterlijke debiel. Als je na 211 dagen lid van dit forum nog niet weet waar je zulke contact advertenties moet plaatsen, ben je echt een grote prutser.

Als je daarna ook nog mensen gaat afzeiken dan ben je in mijn ogen helemaal dom bezig. Kom maar eens naar MFA dan zal ik eens een mooie burnout over je gezicht maken.

:W


211 dagen geregistreerd zegt natuurlijk niets over zijn bezoekfrequentie :W

YzfDennis, lees eerst even rond dan begrijp je een beetje waarom sommige mensen op een bepaalde manier reageren. Probeer een topic te vinden waar je mensen van 'jouw soort' kunt vinden en maak kennis met die mensen online. Daarna kun je afspreken om te meeten met ze, dat werkt beter dan zomaar ergens een topic te openen. Bijvoorbeeld het Thundercat topic omdat die mensen dezelfde motor hebben :Y

Normaal zou ik ook zeggen dat je in Waar is wat te doen een topic kunt zoeken waar mensen uit jouw omgeving komen. Maar omdat je in Amsterdam woont zal ik dat maar niet aanraden want volgens mij hebben ze alleen maar ruzie in het Amsterdam topic _O- Misschien dat het Noord-Holland topic beter is maar dat heb ik nooit gevolgd :P

Leeftijd zegt trouwens ook niks, dus laat die 21-28 jaar grens ook maar vallen ;)

Overigens ben ik die gozer op de Bandit die laatst met je had gereden, samen met SilverShadow op z'n Fazer en Phatzak op de Kawa ZX-6R 8-)
 
Als je daarna ook nog mensen gaat afzeiken dan ben je in mijn ogen helemaal dom bezig. Kom maar eens naar MFA dan zal ik eens een mooie burnout over je gezicht maken.

:W
Hé Mosseltje, medicijnen vergeten in te nemen? ;)

Ga nou eerst eens een paar klaverbladen met hem rijden... O-)
 
En jij bent nog grappiger man die had ik nog niet gehoord.
Ik heb een mooie vriendin dus zoiets zoek ik helemaal niet.
Alleen ze kan niet altijd met me mee.
Wat ben jij een losertje.
Je spoort al helemaal niet aan je email te zien.
Vraag me ook af of jij wel motor rijd.
En als je motor rijd ben je geen mooi weer rijder , Geen slecht weer rijder , Maar een Noobrijder

:Z Relax...

Please quit the nerd talk, thank you :W
 
En jij bent nog grappiger man die had ik nog niet gehoord.
Ik heb een mooie vriendin dus zoiets zoek ik helemaal niet.
Alleen ze kan niet altijd met me mee.
Wat ben jij een losertje.
Je spoort al helemaal niet aan je email te zien.
Vraag me ook af of jij wel motor rijd.
En als je motor rijd ben je geen mooi weer rijder , Geen slecht weer rijder , Maar een Noobrijder
waarom nou weer een Noob? :?

leeftijd daargelaten; het kan best zijn de persoon in kwestie al zo'n dikke twintig jaar rijdt.. en niet in mooi weer en niet in slecht weer maar in beide ;)
 
En jij bent nog grappiger man die had ik nog niet gehoord.
Ik heb een mooie vriendin dus zoiets zoek ik helemaal niet.
Alleen ze kan niet altijd met me mee.
Wat ben jij een losertje.
Je spoort al helemaal niet aan je email te zien.
Vraag me ook af of jij wel motor rijd.
En als je motor rijd ben je geen mooi weer rijder , Geen slecht weer rijder , Maar een Noobrijder

Ja man ik voel me ook erg lollig, aangezien het erg makkelijk is om jou aan het happen te krijgen.

Owja, en weet je wat deze: :+ smiley betekent?

En graag zie ik argumenten waarom ik een loser ben en waarom ik dan wel niet spoor. En ik hoef geen motorrijder te zijn of uberhaupt een motorrijbewijs te hebben om op dit forum te komen.

Chips: check
Bier: check

Volgende keer niet zo huilen he '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan