Wie gaat er VRIJDAG naar de beurs?

He Hornikx, dat van die vrije dag was eigenlijk bedoeld voor Biking. Misschien is het een idee om af te spreken op de stand van de Fazer club. Daar staat Biking onze mede Reeshoffer op de stand.

15:30 op de Fazer stand??? Ik draag wel een witte roos in mijn knoopsgat ;) .

Btw leuk je eens irl te ontmoeten. Hoe is het rouwens met de kleine? Gaat alles ok?

15.30?
Dan ben ik waarschijnlijk al weer weg.
Met de kleine is alles goed. Wereld-kind!!! Ik probeer de stand wel te vinden rond die tijd. Zal waarschijnlijk wel eerder zijn.
 
Ik ga ook vrijdag met de trein. Zou je dan een motor mee terug kunnen nemen hmmm......?

Vast wel! :9
 
Hou er allemaal rekening mee dat - als je van de A2 afkomt - er na de rotonde aan de rechterkant een Shell tankstation is en dat ze daarachter ( en op de terugweg globaal er tegenover ) staan te controleren op snelheid !!!!!
 
Ga ook vrijdag samen met mn pa en wel met de trein. Ik heb al weer genoeg gebikkeld op de motor van de week met twee retourtjes Amstelveen. (KOUD!!)

Misschien kan ik een paar leuke knippers voor de SV, of een accesories setje voor mn paddockstand (ik zoek v-haken) op de kop tikken. Of andere onzinnige, eigenlijk te dure rommel. :)

En niet te vergeten: op maat gemaakte oordopjes! :}
 
Laatst bewerkt:
ik ga ook,moet werken duss ja.staat motor-forum er trouwens ofnie???

Nope. Er is geen MF stand. Je kunt er op de diverse dagen natuurlijk wel heeeeeel veeeeeel MF'ers tegenkomen. Ook van de crew scharrelen er op de verschillende dagen wel wat mensen rond (ikke bijv. op vrijdag en zaterdag).
 
Op woensdag 19 februari 2003 12:28 schreef Yoo Willy het volgende:15:30 op de Fazer stand??? Ik draag wel een witte roos in mijn knoopsgat ;) .

Goed id. Ik zal er zijn. Je herkent mij aan m'n gele fazer ;-)
 
Ik vertrek vrijdag om 8.15 uur vanuit Eindhoven, ik moet er nl. voor openingstijd al zijn. Als je wilt meerijden (oto dus), meel me dan ff: rv96<APESTAART>yahoo.com. Ik ga om een uur zes weer terug waarschijnlijk.
 
Het plan om morgen middag naar de beurs te gaan wordt wat onzeker. Ben ziek geworden (griepverschijnselen met koorts)
Ik ben bang dat ik aan het eind van deze dag helemaal bekaf ben (kan geen inval vinden op het werk '( dus moet gewoon tot 18.15 werken *snuf*)
Ik hoop dat ik wel inval kan vinden voor morgen, dan is het misschien wel mogelijk om met wat paracetamolletjes TOCH de beurs te bezoeken.
Ik ga namelijk liever vrijdag dan zaterdag of zondag, want dan is het zo verschrikkelijk druk.
Annette we houden contact.
 
Sta op de stand van de vmaxclub. de Fazerclubstand is volgens mij ernaast. Kan ik je 1000-tje bewonderen :} (mijn max is niet 'mooi' genoeg :( ).
CU
Gezellig! Waarom mag die van jou niet op de stand staan '(

Op woensdag 19 februari 2003 09:51 schreef Biking het volgende:
Ik ben vrijdag ook (samen met motor) op de fazerstand. Dus allemaal ff kijken naar de zwarte van spider en de gele fazer van mij
Ik dacht dat jij zaterdag zou staan :? Wordt het nog gezelliger op de stand :)
 
Mensen denken jullie wel even aan twee dingen. Eigenlijk 1 ding POLITIE. :( :( Ik werk naast de jaarbeurs en er rijd alleen maar politie rond, DUS DENK AAN DE SNELHEID. :)


Vorig jaar wilde ik me fiets parkeren en voor dat ik hem mocht parkeren kwam meneer de politie hem eerst even nakijken...... denk dus aan de openrace uitlaatjes *D en dat soort mooie dingen.
 
quote]
Op donderdag 20 februari 2003 14:51 schreef ThunderPino het volgende:

Vorig jaar wilde ik me fiets parkeren en voor dat ik hem mocht parkeren kwam meneer de politie hem eerst even nakijken...... denk dus aan de openrace uitlaatjes *D en dat soort mooie dingen.
[/quote]


Kga morgen Valvet ophalen uit stalling,en naar de Beurs,met nog wat andere
muizen.
Ze mogen mij gerust controleren,ben zo goed als standaard :X .
En wel even kijken voor leuke dempertjes :P .
En te hard rijden,nooit op Vrijdag O-)
 
Mensen denken jullie wel even aan twee dingen. Eigenlijk 1 ding POLITIE. :( :( Ik werk naast de jaarbeurs en er rijd alleen maar politie rond, DUS DENK AAN DE SNELHEID. :)


Vorig jaar wilde ik me fiets parkeren en voor dat ik hem mocht parkeren kwam meneer de politie hem eerst even nakijken...... denk dus aan de openrace uitlaatjes *D en dat soort mooie dingen.

Ben verleden jaar naar de beurs met de de max geweest ,. had toen nog een 4-2-1 kerker met een kapotte pijp en geen centje pijn *D (was achterop, mocht toen helaas nog niet zelluf rijden '( )

maar iid ff rekening houden met de snelheid :)
 
Wij gaan zaterdag, maar uh .........

LACHUH !!!!!!! Ben de tel kwijt geraakt van de koek-blik gangers ....

Wij > die maffe chopperrijders < gaan op de bikes! :] Net als donderdag, vrijdag en zondag :)

Zaterdagochtend rijden we langs al die koekblikjes die in de file staan en € 10,= betalen voor een parkeerplaats. Ik kijk nu al uit naar de volgende topic over dat chopperrijdend volkje. Whawhawha!

Als het boven de 20 graden is kom ik jullie vast wel een keertje tegen op de bike.

Greetz!
Eagle, één van de vele winterharde chopperaars!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan