Wie gaat er VRIJDAG naar de beurs?

Als je op de site van Ducati kijkt, dan kan je daar die brief ook uitprinten en kan je ook een kopje koffie drinken op hun stand,

ik kom overigens donderdag en vrijdag en moet een al mijn motorkleding gaan kopen!
En ik kom met auto/motor/trein (moet nog ff kijken)
 
Ik ga vrijdag, samen met mijn man... we hebben niets nodig... behalve het motorgevoel! :)

Even tanken daaro... :9
 
Ik ga vrijdag..... te voet. En op het eind van de dag lekker alle spullen naar huis slepen. Mijn wishlist is al klaar! Ik heb er nu al zin in.
 
Zoals het er nu uitziet gaan we vrijdagmiddag met de motor. Hebben afgesproken op de A2 bij benzinepomp 'de lucht' (Shell meen ik).
Als het blijft vriezen, overweeg ik toch de auto...maar vrijdag staat vast.
 
Ik ga vrijdagmiddag met een paar collega's. Lekker uit Amsterdam met de motor, wordt toch wel lekker weer 8-)
En misschien zaterdag ook nog wel...
 
Ik ga ook vrijdag. Lekker met de trein vanuit Heiloo (nabij Alkmaar). Gaan er nog meer mensen uit de omgeving met de trein?
 
Jaja ik ga met mijn broer.

En ik hoor net van mijn zus dat ze vrijkaarten heeft gewonnen van moto73 en dat ze zelf niet kan!! :) Wij mogen ze hebben!! :)

En we hebben beide nog een OV ook.

Gratis naar de beurs dus.
 
Ik ben vrijdag ook (samen met motor) op de fazerstand. Dus allemaal ff kijken naar de zwarte van spider en de gele fazer van mij
 
Ik ga dus ook vrijdag.
Met z'n vieren in een koekblik vanuit het zuiden.

We hebben allemaal ons verlanglijstje allang klaar. :+

Ik neem wel bammetjes en blikjes mee :9 ,
anders ben je je voordeel zo kwijt aan de horeca :( :r
 
Natuurlijk!

Hoe herken ik je :?

He Hornikx, dat van die vrije dag was eigenlijk bedoeld voor Biking. Misschien is het een idee om af te spreken op de stand van de Fazer club. Daar staat Biking onze mede Reeshoffer op de stand.

15:30 op de Fazer stand??? Ik draag wel een witte roos in mijn knoopsgat ;) .

Btw leuk je eens irl te ontmoeten. Hoe is het rouwens met de kleine? Gaat alles ok?
 
ik ga ook vrijdag,maar weet nog niet hoe,180km koulijden heb ik geen zin in
dus ik zie vrijdag morgen wel wat het word motor of auto
 
Terug
Bovenaan Onderaan