Wie gaat er ZATERDAG naar de beurs?

Ben ook van de partij op zaterdag. ben in tegenstelling tot LCB wel te herkennen aan de pasfoto (mijn brikkie dan)
 
Zaterdag is mijn dag en ik ben herkenbaar aan, euh, ja wat eigenlijk

Ik wil zoveel, eerst maar hopen dat het salaris zaterdag binnen is.
Anders wordt het zuinig onderhandelen :(
 
[me]Gooly gaat Zaterdag op zoek naar helm, jas, broek, laarzen en handschoenen voor op de Vulcan.[/me]
 
Inky gaat ook op zaterdag, van Almere via Amsterdam om motorloze Saimonie op te halen want die wil toch wel graag een nieuwe uitzoeken.
Nog meer Flevo gegadigden om deze rit te maken ;) ?
 
Inky gaat ook op zaterdag, van Almere via Amsterdam om motorloze Saimonie op te halen want die wil toch wel graag een nieuwe uitzoeken.
Nog meer Flevo gegadigden om deze rit te maken ;) ?
[me]Gooly is zaterdag ook nog motorloos, maar houd zich aanbevolen voor volgend jaar
full
[/me]
 
Ik heb net gehoord dat ik er zaterdag ook ben, sta op de MAG stand (of daar in de buurt). Te herkennen aan twee meter lang dweilerigheid met een kale kop erop.

Voor de blinden onder ons zal i een bos rozen in mijn reet stouwen en een krant achter mij oor proppen :P
 
mee too,

voor het eerst in utrecht, ben alleen geweest toen het in het Gelredome was, dus ben benieuwd. Effe kijken voor laarzen..
 
Ik heb net gehoord dat ik er zaterdag ook ben, sta op de MAG stand (of daar in de buurt). Te herkennen aan twee meter lang dweilerigheid met een kale kop erop.

Voor de blinden onder ons zal i een bos rozen in mijn reet stouwen en een krant achter mij oor proppen :P

Ik heb je volgens mij nog ff gesproken bij de MAG stand en ik maar denken dat ik die kop van je een keer in de MAGazine had gezien |( :z
 
Op vrijdag 21 februari 2003 12:54 schreef roestendoenze het volgende:
Allemaal om 14h verzamelen bij de mofo stand...
En die was er dus niet.


Maar stond wel in de boekjes die je bij de ingang kreeg.


:?


(oh ja toch nog een aantal bekende koppen gespot :P )
 
Terug
Bovenaan Onderaan