Wie gaat er ZONDAG naar de beurs?

Ga samen met mijn Pa and the_smoke gaat ook mee. Daarnaast gaat er nog een vriend mee, dus met z'n vieren.
 
Yep, ik ga ook met 3 vrienden. We gaan met 4 motoren :] , tenzij het te glad is ofzo. Maar kou of regen houd ons niet tegen 8-)
 
Ikke ben er ook, weet nog steeds niet of Niels en Chantay er ook zijn ( Decidel, die vroeger ook wel eens op MF kwam, zal er wel zijn ). Als je me heel zielig alleen over de beurs ziet lopen mag je me best ff aanspreken en koffie aanbieden ;)
 
Ik schijn ook zondag te kome...dus voor wie er dan ook is...c ya there...en voor de westerlinge...hoe laat gaan jullie....mits mooi weer, en mits ik tijdig wakker rijde we dan wel same...
 
Ikke ben er ook, weet nog steeds niet of Niels en Chantay er ook zijn ( Decidel, die vroeger ook wel eens op MF kwam, zal er wel zijn ). Als je me heel zielig alleen over de beurs ziet lopen mag je me best ff aanspreken en koffie aanbieden ;)
Jij , alleen en zielig, 3 woorden die ik nog nooit samen heb zien gaan ;)

Zondag kom ik zeker, mail je nog wel even over het ernaartoe gaan evt.
 
Kben er nog niet uit of het zaterdag of zondag wordt...
Ik heb van een geheime bron vernomen dat het deze week zaterdag én zondag wordt
nodding.gif
 
Ik ga zondag met mijn vriendin op de motor en mijn broertje met zijn vriendin op de motor van mijn pa.
Ik zit alleen te twijfelen of ik een leerpak aan zal doen of niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan