Wie gaat er ZONDAG naar de beurs?

Op zondag sta ik, net als alle andere dagen, op de stand van de V-Maxclub Holland, hal 5, stand nr. 109. Dus wie ff trek heeft in een bakkie koffie...

Ga op de motor. Wie uit omgeving Gouda moet ook vroeg op pad naar de beurs op zondag, of op welke andere dag?
 
Ga zondag misschien ook wel ff kijken, moet nog steeds een keer oordoppies op maat laten maken :z
 
Ik ga zondag ook even me eigen gek maken.
Helaas met de auto.
met een man 5 en m'n neefje,ben benieuwd
hoe die daar reageert.
Als ie bij mij thuis is en hij ziet een
motor dan is het niks anders dan hu hu hu hu,
brrrrrrrmmmmmmmmmm,lachen man.
 
ik ga ook zondag! omgeving dordrecht, met mijn 2 neven, vriendin en vriendin van neef....motor / auto afhankelijk van het weer! jaja, kom maar met de kritiek! Maar er gaat een ducati mee, dus das vragen om problemen :+

Nog mensen uit omgeving Dordrecht die ook zondag gaan?
 
ik zal er zijn met mijn leren pak koud of niet
14062

zal dan beetje lachen *D
 
Ik ga zondag ook. Alleen met een paar gasten en een meid van het brommerforum. Moet toch een beetje contact houden met mijn roots nietwaar???
 
Ik schijn ook zondag te kome...dus voor wie er dan ook is...c ya there...en voor de westerlinge...hoe laat gaan jullie....mits mooi weer, en mits ik tijdig wakker rijde we dan wel same...

Ga ook zondag. Weet nog niet hoe laat.(vanuit Haarlem nu :) )
 
Ja, zondag ben ook ik aanwezig samen met de vrouw (ook biker).
Wel met de auto want je weet maar noiit wat voor leuks je allemaal tegenkomt
 
Ikke ben er ook, weet nog steeds niet of Niels en Chantay er ook zijn ( Decidel, die vroeger ook wel eens op MF kwam, zal er wel zijn ). Als je me heel zielig alleen over de beurs ziet lopen mag je me best ff aanspreken en koffie aanbieden ;)


Ik ben er zondag, vergezeld door 2 grote, kale mannen *D ;)
 
Aan al die zondag (of donderdag maar die hoort hier niet thuis) komen en die ik reeds ken .... Kom aub ff gedag zeggen :) Ben dan lekker de hele dag voor motoroccasion aan de slag (ergens op de beurs, nog geen idee waar).
En al die ik nog niet, of die mij nog niet kennen ... Kom ook ff gedag zeggen en kennismaken *D Ben (hopelijk) te herkennen aan mn tshirtje met Maus (zie avatar) Mits ik geen m.o trui oid aan krijg :X
 
Hou er allemaal rekening mee dat - als je van de A2 afkomt - er na de rotonde aan de rechterkant een Shell tankstation is en dat ze daarachter ( en op de terugweg globaal er tegenover ) staan te controleren op snelheid !!!!!
 
Ja hoor daar ben ik weer. Net als je denkt dat je er vanaf
bent..... })
Ik ga zondag maar es effe heel zielig en alleen op zoek naar die andere
arme allenige ziel. Misschien wil hij wel een kopje koffie met mij
drinken :}
 
Ja hoor daar ben ik weer. Net als je denkt dat je er vanaf
bent..... })
Ik ga zondag maar es effe heel zielig en alleen op zoek naar die andere
arme allenige ziel. Misschien wil hij wel een kopje koffie met mij
drinken :}
Graag !!

En zoals je ergens hierboven kunt lezen: Niels en Chantay komen ook Zondag. Zij komen rond 12.00 uur. We spreken gewoon om die tijd af bij de stand van Frans.

Zie je morgen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan