Wie gaat ermee supermoto trainen/racen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

yasumo

Die hard MF'er
11 mei 2006
725
0
huissen
Nieuw topic om af te spreken lijkt me wat duidelijker dan in al die aaverwante topics dus....

Ik ga 19 sept. naar Veldhoven, moet nu toch een beetje blijven rijden om zo elke keer een plaatsje te stijgen in de race.
Wie wil/kan er mee. Ik heb ruimte in de bus dus je kan vanaf Arnhem/Huissen mee rijden.

Voordeel vind ik dat we van elkaar veel kunnen leren dus wie zin heeft...

8 oktober race

Daarna zie ik nog wel *O*
 
heb er afgelopen zondag gereden en ben inmiddels een beetje het gevoel aan het krijgen.
As zondag kan ik ws niet heb de dag ervoor MA-run in venlo.
 
is het de moeite waard om te komen kijken? hihi het is bij ons "om de hoek" dus wie weet komen we even langs!
in ieder geval heel veel plezier

groetjes Carlijn
 
heb er afgelopen zondag gereden en ben inmiddels een beetje het gevoel aan het krijgen.
As zondag kan ik ws niet heb de dag ervoor MA-run in venlo.

uuhh afgelopen zondag :? Supermoto? Ik dacht dat alleen Marcel van Drunen de trainingsdagen regelde en dat is vaak op een door de weekse dag.
 
Ik kom iig niet, geen zin om mijn banden te wisselen en vorige keer gelijk uit mijn werk is niet bevallen. Misschien kom ik wel ff kijken en Hellie pesten ;)
 
Damn, wist ik dit maar eerder :(

Ik had de 19e ook wel op Landsard willen rijden maar gaat nu niet meer lukken...
 
mocht je plannen hebben...... laat het weten. Lijkt ons wel leuk.
Alleen ff andere banden scoren....

He ben jij die meid die samen met die gast op de bmw mee deed tijdens die cursus?
Zeker ook de smaak te pakken ;) *O*
Ik ga zeker dus zie jullie dan wel.
Mijn zoon gaat het voor het eerst proberen op de 85cc. Marcel gaat dit promoten. :W
 
yep it's me ! veldhoven gaat niet lukken omdat mn motor momenteel wordt opgebouwd met roadbook en triptellers, (..oh ja, daar had ik m voor gekocht en dat sm bleek toevallig ook wel ERRUG in de smaak te vallen)
Jouw voorstel over Bilstain sprak ons wel aan. :P
 
Ja we moeten eigenlijk nog eens een keer een datum prikken. Ik zou eventueel op 4-10-06 of op 19-10-06 kunnen :9~
 
Ik moet zeggen dat het me in Lelystad erg beviel het "Trainen/cursus"

Kan er helaas niet bij zijn de 19de.

Echter ben ik wel van plan om vaker te gaan rijden op het circuit.

Is er een soort kalender voor het vrije rijden?
;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan