Wie gaat morgen op zandvoort rijden ??

Was there....done that.... :)

Beste circuitdag ooit meegemaakt, 45 deelnemers. In de ochtend 3 groepen, 3 x 20min. gereden. In de middag 2 groepen, 4 x 20 min.gereden. Heerlijk rustig op de baan.

Was jij die persoon die vlak voor de inschrijving nog twijfelend naar de lucht stond te kijken (blauw/witte soes, blauw pak)?
Zeker geen spijt van dat je toch in geschreven hebt. ;)
 
Was there....done that.... :)

Beste circuitdag ooit meegemaakt, 45 deelnemers. In de ochtend 3 groepen, 3 x 20min. gereden. In de middag 2 groepen, 4 x 20 min.gereden. Heerlijk rustig op de baan.

Was jij die persoon die vlak voor de inschrijving nog twijfelend naar de lucht stond te kijken (blauw/witte soes, blauw pak)?
Zeker geen spijt van dat je toch in geschreven hebt. ;)

(that was me :) )
Hoi hoi hoi wat een dag. in totaal heb ik 7 sessies gereden 210 circuit km en ben nu dan ook echt helemaal af. maar man man wat een dag


dat ik naar zandvoort reed was het kiele kiele qua weer en een beetje nat reed ik het circuitpark binnen. toen idd ff staan twijfelen maar toch maar gegokt en goed gegokt hoor :) :)

het was zo heerlijk rustig op de baan dat je echt heel goed de lijnen kon oefenen.

motor heeft geen klap verkeerd gegeven en geen moment gehad dat ie geen grip meer zou hebben.

BT010 roeleert

zelf nog een kneedown gemaakt zonder te verzitten

Echt geweldig.

Beetje jammer dat na 3 minuten rijden er al 1 in bos uit tegen de rail ging en die GSX-1000R is er vast ook wel ziek van zn schuiver ding had nog maar 400 km erop zitten.
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 06 juni 2002 19:12 schreef markuses het volgende:
...
en die GSX-1000R is er vast ook wel ziek van zn schuiver ding had nog maar 400 km erop zitten.

Ook een manier om je motor in te rijden :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan