Wie gaat ook naar Dolemieten?

Jo van Gaal

MF'er
27 mei 2002
123
4
Handel
Volgende week zaterdag 21 juni vertrek ik met de groepsreis van Vrij Uit naar de Dolemieten. 1e overnachting in Grassau in de buurt van de Chiemsee. Vandaaruit start op zondag 22 juni de groepsreis naar Tenna in de Dolemieten. Op zaterdag en zondag daarop gaat het weer via Grassau richting Nederland?
Zijn er meer forummers die deze reis geboekt hebben?

Groeten
Jo
 
nee, wij vertrekken dezelfde dag naar de italiaanse riviera...

Veel plezier toegewenst in ieders geval!!

ps. Slovenie en de pyreneen met vrij uit zijn echte aanraders.
 
18 juli ga ik 3 weken die kant op, zo in de buurt van Trento en Levico :)
 
Wordt nog gezellig daar :} , de Gezamelijke Dolomieten M-F tour... ik hou een oogje in de peil op stickers (heb er zelf alleen geen)
 
Wordt nog gezellig daar :} , de Gezamelijke Dolomieten M-F tour... ik hou een oogje in de peil op stickers (heb er zelf alleen geen)
Heb wel sticker maar nog niet geplakt. Rij samen met Doeloos, die heeft een zwarte TL. En er staat met koeieletters een MF in mijn kenteken :P (Dus waarom die stickert plakken :? )
 
Ik ben net terug, en wil er weer naartoe.!
Lekker warm :( wij hadden 40 graden in de schaduw.
maar wel elke dag een onweer hoosbui en dat is wel lekker .
Wij zaten net voor de dolomieten in nova levante hotel op de 241 .
De MPS bandjes liggen er al weer om (in 3500 km 7 mm kwijt geraakt )en nu nog ff minder ziek zijn en dan ga ik weer (denk dat ik een kou gevat heb met de 300 km in de regen terug naar NL.
 
Volgende week zaterdag 21 juni vertrek ik met de groepsreis van Vrij Uit naar de Dolemieten. 1e overnachting in Grassau in de buurt van de Chiemsee. Vandaaruit start op zondag 22 juni de groepsreis naar Tenna in de Dolemieten. Op zaterdag en zondag daarop gaat het weer via Grassau richting Nederland?
Zijn er meer forummers die deze reis geboekt hebben?

Groeten
Jo

Wij maken de zelfde reis alleen gaan wij pas begin september. Shit :( wat duurt dat nog lang.

Frank & CAT
 
Het is Dolomieten ipv Dolemieten :P

Vorig jaar geweest, was perfect rijden. Alle passen >2000 meter (en ook een hoop andere) gereden.

Voor mijn gevoel nog beter dan de Alpen, vooral omdat er zoveel passen op weinig afstand van elkaar liggen. In de Alpen moet je toch flink wat km's maken door veel dorpjes) voor de volgende pas.
 
Drie jaar geleden heen geweest. Is wel lachen. Nederlandse eigenaresse (man is de hele dag bezopen mmwwwhhaahaahaa). Van het hotel moet je je niet veel voorstellen. Gewoon kleine kamertjes met bedden en badkamer. In de buurt is niet echt veel te doen, dus als je eens wilt stappen zul je erop uit moeten.... Passen zijn schitterend. En inderdaad liggen ze erg dicht bij elkaar. We zijn ook een dag met de motor naar (de rand) van Venetie geweest. Makkelijk parkeren met de motor bij een prive parkeerplaats... Kortom een aanrader om lekker te :]
 
Net teruggekomen vanuit Grassau. (950km Autobahn :( ). Inderdaad warm en ´s avonds een onweersbui.
Helaas niet te veel piccies van mij; die Dolomieten-passen liggen mij toch niet zo.
Hotel schijnt beter geworden te zijn dan het was. Ze hebben nu een kok in dienst genomen. Het is jammer dat in Tenna niet zo veel te beleven is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan