Wie gaat op 1 Juni naar de JerryT meeting ?

op me 125 ga ik dat niet redden :C

Waarom niet :?

Ik vind dat zo raar... motorrijders die een bepaalde afstand te groot vinden :?
Het is toch je hobby om te rijden of is ie alleen voor terras naar terras te rijden ?

In sommige landen doen ze 1000 km op een 50cc-tje. 30 jaar geleden deden we dat hier ook. Watjes...allemaal watjes... ;)
 
Waarom niet :?

Ik vind dat zo raar... motorrijders die een bepaalde afstand te groot vinden :?
Het is toch je hobby om te rijden of is ie alleen voor terras naar terras te rijden ?

In sommige landen doen ze 1000 km op een 50cc-tje. 30 jaar geleden deden we dat hier ook. Watjes...allemaal watjes... ;)


Nee` dan wij vroeger, toen de aarde nog plat was...
dat waren nog eens tijden... O-)

En ik kom niet , het is mij veel te dichtbij .. _O- en, ik heb niks met street fighters. :+ .
 
Laatst bewerkt:
Nee` dan wij vroeger, toen de aarde nog plat was...
dat waren nog eens tijden... O-)

En ik kom niet , het is mij veel te dichtbij .. _O- en, ik heb niks met street fighters. :+ .



het gaat ook niet alleen om de fighters ouwe trekkerboer, het gaat ook om de koppen erachter :Y
 
Moet je niet op reageren,hij komt toch wel....op de trekker. _O- :+
 
Ben trouwens benieuwd hoelang dit topic in leven blijft,nou heb ik het niet aangemaakt,misschien dat de modjes er dan niet moeilijk over doen. O-)
Time will tell........
 
Ben trouwens benieuwd hoelang dit topic in leven blijft,nou heb ik het niet aangemaakt,nmisschien dat de modjes er dan niet moeilijk over doen. O-)
Time will tell........


Ach `iedereen weet wel hoe het hier zit op het streetfighters topic , dus mod`s zullen wel een oogje toe knijpen, anders zijn ze wel heel ... O-) O-)

Ps- 300pk tractor kun je wel kwijt op het erf ?
 
Laatst bewerkt:
Waarom niet :?

Ik vind dat zo raar... motorrijders die een bepaalde afstand te groot vinden :?
Het is toch je hobby om te rijden of is ie alleen voor terras naar terras te rijden ?

In sommige landen doen ze 1000 km op een 50cc-tje. 30 jaar geleden deden we dat hier ook. Watjes...allemaal watjes... ;)

@ meanblueman, Kom deze maar een keer van me lenen:
C70SB.jpg

Met wind tegen wordt je op de snelweg ook nog ingehaald door vrachtwagens (die gingen vroegâh geen 90/95). En het spul draait dan wel constant 9000 rpm.. Wegligging en remmen heeft hij ook niet :+ *D
 
het gaat ook niet alleen om de fighters ouwe trekkerboer, het gaat ook om de koppen erachter :Y

Misschien is dat de echte reden dat ie niet komt ? O-)



Ben trouwens benieuwd hoelang dit topic in leven blijft,nou heb ik het niet aangemaakt,misschien dat de modjes er dan niet moeilijk over doen. O-)

Goed dat je me daar op wijst, ga gelijk kijken of ik nog ergens een slotje heb liggen *D


Ach `iedereen weet wel hoe het hier zit op het streetfighters topic , dus mod`s zullen wel een oogje toe knijpen, anders zijn ze wel heel ... O-) O-)

Ps- 300pk tractor kun je wel kwijt op het erf ?

Daag me uit.... daag me uit ... O-)

Mag ik een stukje rijden op die tractor ? O-)


@ meanblueman, Kom deze maar een keer van me lenen:
[afbeelding]
Met wind tegen wordt je op de snelweg ook nog ingehaald door vrachtwagens (die gingen vroegâh geen 90/95). En het spul draait dan wel constant 9000 rpm.. Wegligging en remmen heeft hij ook niet :+ *D

Waarom zou je met zoiets op de snelweg gaan komen :?
En ik vind 'm leuk !!
En toch he... ik ben best verwend met waar ik op rondrij.... paar jaar geleden in de winter, 's nachts met -8 toch s 200 km gereden en paar uur later 200 km weer terug voor kus van een niet nader te noemen Moderatorin, op een Kawa K550GT die op sterven na dood was. Zonder kuip :P
Gewoon, omdat t kon. Onderweg best afgezien, maar ook de gedachten gehad dat men dat jaren terug normaal vond, toen was t een luxe motor. Toen konden ze het ook. En op kleine lichte motortjes heb ik net zoveel plezier....soms zelfs meer...als op luxe moderne PK monsters !
 
Gerard, zal ik het adres in de OP zetten, of liever per PM?


Mooi dat ze dit topic laten staan,heb ik straks een mooie indicatie hoeveel ik van dat MF tuig kan verwachten. :} Wel makkelijk kwa catering....koffie en broodjes is mooi zat. :+
Liever via PM Ron,willen ze het adres weten dan hoor ik het wel. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan