Wie gaat op 1 Juni naar de JerryT meeting ?

Zoals je weet Fred verzameld me maat Jos Egli Vincent's ,zelfs zijn zoon heet Vincent ,dus het zit diep :+ ik las ooit jaren terug in de Amersfoortse krant dat er een Vincent blok in Engeland was geveild voor een Ton :o

Toen zei nog tegen Jos ,je hebt een aardig vermogen staan met 4 Vincent's :/

De verhalen hoe hij ze op zoekt zijn ook bijzonder ,zoals de laatste gevonden in Afrika en ooit een complete in onderdelen in een Kist !

En als je dan de klappen van zo'n blok hoort die ook nog eens gekieteld is :9~

Btw de foto's :}

Een Fick Vincent zou ik ook nog wel eens in het echt willen zien :9~
Cees Flck
Where the Hell is Murph ?...: The CEES FICK VINCENTS.
The CeesFick-Vincent
 
Laatst bewerkt:
Vandáár ook de smiley. |(
Die man uit de buurt van B'veld heeft ie niet (nog steeds) 'n Egli-Vincent?
En niémand beweert ook maar iets dat zo'n ding in waarde hetzelfde doet ...... Bonham's heeft vorig jaar 'n originele verkocht voor 'n €140.000 dus dan kan die 60-70K waar deze eigenaar het over heeft ............. ;)

Nee nee, het is niet Jos die ik bedoel.
Maar wat betreft Jos: om precies te zijn heeft hij replica Egli Vincents opgebouwd, tenminste de 2 fietsen die ik van hem ken. Het zijn dus geen originele Egli's.
BTW de hele Egli toko in Zwitserland staat te koop.
 
Nee nee, het is niet Jos die ik bedoel.
Maar wat betreft Jos: om precies te zijn heeft hij replica Egli Vincents opgebouwd, tenminste de 2 fietsen die ik van hem ken. Het zijn dus geen originele Egli's.
BTW de hele Egli toko in Zwitserland staat te koop.
Als je me maat Jos de O bedoeld die heeft idd de frame's bij Spondon laten bouwen ,1 daarvan staat btw op de link van jou
Other Egli-Vincent Replicas maar hij heeft ook twee orginele ,waaronder zo'n zwarte ;)

Voor de replica's leerde hij speciaal bij de Spondon zelf hoe hij zelf de banana tanks kon maken ,en dat is hem goed gelukt :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan