Wie gaat op 1 Juni naar de JerryT meeting ?

Nee, ik vond het al zo leuk er niet bij te kunnen zijn, komde gij nog me ne filmpke ok.

{/sarcasme modus off}

Volgende editie dan maar!
 
Zeker een leuk filmpie en nogmaals dank voor de grote opkomst,prachtig toch zo'n hobby! *O* Het kost even wat organisatie(heb ook een topvrouwtje,bedankt schat voor de hulp! :} )
En uiteraard vond zij het ook prachtig dat er zoveel volk was,al zag ze soms figuren lopen dat ze dacht wat motte die hier? _O- Mij niet opgevallen,druk met lullu...... :+
Dit is zeker over 2 jaar voor herhaling vatbaar! *O*
 
Zelfs voor een Norvin issie heel bijzonder
Oh, dat vond de eigenaar helemaal niet. :}
Heeft 'm al jaren, heeft 'm om te rijden zegt ie. :]
Hij denkt dat ie in deze staat 'n rooitje of 70 waard is. :Y
En ik zette het meer neer omdat de meeste niet ..... ;)
Wát 'n smileys hè. :W
 
Gelukkig kan het filmpje jullie goedkeuring wegdragen.
Tim, jammer dat ik éigenlijk dat je wegreed pas in de gaten had en toen dacht: barst ...... volgende keer maar dan,toch? :W

DSC07716.jpg
 
Heb me ook prima vermaakt.
Lekker bakkie (jammer dat het geen Senseo was, dat proef je toch hè?), lekker frietje, lekkere fricandelletjes, lekker weertje, lekker 'n beetje slap o.h-en, prettig gezelschap, prettige fietsen en dan denk je later: oh, heb ik nou die en die ook gezien ..... blablabla. 8-)
Zomaar wat fotootjes. :]

Met z'n allen bij de Norvin.
DSC07331.jpg


XB komt aanrijden. 8-)
DSC07423.jpg


Rechtdoor.
DSC07527.jpg


Rechtsaf.
DSC07532.jpg


Linksaf .... waar loopt Marco nou naar toe?
DSC07530.jpg


Aha ........ :9
DSC07542.jpg


The Usual Suspects. Ik denk dat Robinjo en Buddy het hier hebben over vorige week .... toen werd Robinjo, toen ie 200 ging, voorbij gereden door 'n fiets met 'n topkoffer. ;)
DSC07498.jpg


Druk, druk, druk.
DSC07546.jpg


Ze laat haar vader geen moment uit het oog. :)
DSC07582.jpg


Overleg bij 't skuurtje ..... met op de voorgrond 1 v.d. leukere fietsen v.d. dag. :Y
DSC07632.jpg


Lekkuh ........ ;)
DSC07664.jpg


Cupra had al weer haast. ;)
DSC07684.jpg


Tsja ....... :}
DSC07680.jpg
 
Waarom doodzonde? Het is 'n originele Norvin, daar zijn er niet zo veel van. 8-)


een originele Norvin :? yup die kwamen zo de virtuele Norvin fabriek uitgerold... _O-

als ik mij niet vergis is dat ding trouwens zo in de UK gekocht door de Nederlandse eigenaar, die volgens mij uit de buurt van Barneveld kwam...maar kan inmiddels verkocht zijn natuurlijk (of verhuisd).
En zo'n bitza komt wat betreft waarde niet in de buurt van een originele Black Shadow e.d.
 
Laatst bewerkt:
Zeker een leuk filmpie en nogmaals dank voor de grote opkomst,prachtig toch zo'n hobby! *O* Het kost even wat organisatie(heb ook een topvrouwtje,bedankt schat voor de hulp! :} )
En uiteraard vond zij het ook prachtig dat er zoveel volk was,al zag ze soms figuren lopen dat ze dacht wat motte die hier? _O- Mij niet opgevallen,druk met lullu...... :+
Dit is zeker over 2 jaar voor herhaling vatbaar! *O*



Wat zeg je nou Geer, dat kun je niet maken man, dit moet een jaarlijks terugkerend evenement gaan worden, :Y
 
een originele Norvin :? yup die kwamen zo de virtuele Norvin fabriek uitgerold... _O-

als ik mij niet vergis is dat ding trouwens zo in de UK gekocht door de Nederlandse eigenaar, die volgens mij uit de buurt van Barneveld kwam...maar kan inmiddels verkocht zijn natuurlijk (of verhuisd).
En zo'n bitza komt wat betreft waarde niet in de buurt van een originele Black Shadow e.d.

Vandáár ook de smiley. |(
Die man uit de buurt van B'veld heeft ie niet (nog steeds) 'n Egli-Vincent?
En niémand beweert ook maar iets dat zo'n ding in waarde hetzelfde doet ...... Bonham's heeft vorig jaar 'n originele verkocht voor 'n €140.000 dus dan kan die 60-70K waar deze eigenaar het over heeft ............. ;)
 
Supergaaf filmpje, lekkere muziek eronder, geeft een prachtige indruk van de dag
full
(lijkt mij dan hè, was er nie bij nie)
 
Vandáár ook de smiley. |(
Die man uit de buurt van B'veld heeft ie niet (nog steeds) 'n Egli-Vincent?
En niémand beweert ook maar iets dat zo'n ding in waarde hetzelfde doet ...... Bonham's heeft vorig jaar 'n originele verkocht voor 'n €140.000 dus dan kan die 60-70K waar deze eigenaar het over heeft ............. ;)
Zoals je weet Fred verzameld me maat Jos Egli Vincent's ,zelfs zijn zoon heet Vincent ,dus het zit diep :+ ik las ooit jaren terug in de Amersfoortse krant dat er een Vincent blok in Engeland was geveild voor een Ton :o

Toen zei nog tegen Jos ,je hebt een aardig vermogen staan met 4 Vincent's :/

De verhalen hoe hij ze op zoekt zijn ook bijzonder ,zoals de laatste gevonden in Afrika en ooit een complete in onderdelen in een Kist !

En als je dan de klappen van zo'n blok hoort die ook nog eens gekieteld is :9~

Btw de foto's :}
 
De ouwe grijze wijze man word ook bedankt voor de piccies en het poetische commentaar. :}
Helaas heb ik niet iedereen gesproken nee,zag genoeg bekenden op de pics die ik gemist heb. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan