Wie gaat op zijn motor naar het E.K. voetbal

Corsaro

MF veteraan
20 jun 2007
15.273
1
Alkmaar
Zijn er nog mensen hier die van plan zijn om op de motor naar oostenrijk of zwitserland te gaan tijdens het Europees Kampioenschap??
 
Dronken voetbalsupporters en een mooie glimmende motor buiten het
stadion na een verloren wedstrijd? Dacht het niet :N ;)
 
Zie het probleem niet om eerlijk te zijn.
Rijdt eerst naar nurnberg en daar blijven we overnachten en daarna gaan we 2 weken door oostenrijk en zwitserland toeren en wat steden langs waar gespeeld wordt.
Meteen een mooie tocht met leuk vermaak erbij.

Maar waarom zou jij het niet doen dan daar ben ik best wel nieuwsgierig naar.
 
Zijn er nog mensen hier die van plan zijn om op de motor naar oostenrijk of zwitserland te gaan tijdens het Europees Kampioenschap??
Ga misschien wel naar het EK, maar niet op de motor. Als je wel gaat, zou ik in ieder geval een hotel nemen met stalling. Kan niet zeker genoeg zijn ;)
In ieder geval heel veel plezier gewenst, als je gaat *D
 
Het lijkt mij wel leuk om te doen inderdaad. Jammergenoeg geen kaartjes, dus dat wordt in ieder geval niets :P
Wij hebben alleen kaarten voor Nederland-Roemenie in Bern en voor de rest gaan we gewoon ergens aan een plein zitten ofzo en gezellig met de hele meute op groot scherm kijken en genieten van de geweldige sfeer.
Was met WK Duitsland ook zo en dat beviel prima eigenlijk.

En we parkeren uiteraard onze motoren bij een hotel en niet naast de kroeg hoor ;)
 
Wij hebben alleen kaarten voor Nederland-Roemenie in Bern en voor de rest gaan we gewoon ergens aan een plein zitten ofzo en gezellig met de hele meute op groot scherm kijken en genieten van de geweldige sfeer.
Was met WK Duitsland ook zo en dat beviel prima eigenlijk.

En we parkeren uiteraard onze motoren bij een hotel en niet naast de kroeg hoor ;)

De sfeer op zo'n plein is inderdaad ook vast goed. Naar Duitsland ben ik ook geweest en voor veel te veel geld op de zwarte markt een kaartje voor Nederland-Ivoorkust geweest.
Lijkt me wel een leuk ritje. Is een plannetje om in het achterhoofd te houden :)
 
voetbal en motor... die combi gaat echt niet werken. Tenzij er een goede stalling bestaat.
 
Nee met de EK ga ik idd lekker rijden:D en ga ik wel samen met vrienden en me broer voetbal kijken op de TV:D weet ik zeker dat me motor heel blijft zeker als NL wedstrijden wint:D
 
Terug
Bovenaan Onderaan