Wie gaat waar VANDAAG!?

Jorge24

MF'er
13 sep 2004
148
0
Voorburg
wie gaat er vandaag en waar rijden??? Het is mooi weer waait haast niet, dus ik ga!! maar weet nog niet waar heen 8-)
 
Hmm dat idee had ik nou ook Jorge. Ik stond op en zag t zonnetje schijnen, maar tevens t ijs op mn raam. Heb ook zin om te rijden maar nog geen idee waarheen. Tips? (omg. den haag)
 
Hmm dat idee had ik nou ook Jorge. Ik stond op en zag t zonnetje schijnen, maar tevens t ijs op mn raam. Heb ook zin om te rijden maar nog geen idee waarheen. Tips? (omg. den haag)


hmmmm jij een idee ik kom uit voorburg
 
Ik ga zo ook rijden!! Maar niet in rotterdam of omg. Ik ga de lekdijk even volgen denk ik.

Haal mij ff op in amersfoort dan, gaan we samen :)
ik op m`n eigen bitch natuurlijk :P

NOPPIEEEEEEE Gaan we nog :?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben tussen 12:00 en 12:30 ff bij de Mac in de spaanse polder (voor de ge-interesseedren), ik ga ff een fijn stukje :] richting/omgeving delft en R'dam. Iedereen is welkom om te volgen. (mooie bochtjes en mooie omgevingen)
 
Ik ben tussen 12:00 en 12:30 ff bij de Mac in de spaanse polder (voor de ge-interesseedren), ik ga ff een fijn stukje :] richting/omgeving delft en R'dam. Iedereen is welkom om te volgen. (mooie bochtjes en mooie omgevingen)


Goed plan!! wie gaat er mee????????
 
Noppie, ik ga met een half uurtje weg denk, als je nog zin hebt laat t ff weten hier :]
 
ik ga rondje maken Twello thuis --> Twello Esso --> Deventer BCC --> Deventer Jachthaven naar me bootje kijken --> Twello Thuis
 
ik ga rondje maken Twello thuis --> Twello Esso --> Deventer BCC --> Deventer Jachthaven naar me bootje kijken --> Twello Thuis

Ben net terug van veluwe, terwolde, dijk, dijk terug, terwolde, twello, deventer, zutphen en weer richting thuisbasis apeldoorn, heb niet nog een cbr gespot (edit: je was nog niet weg waarsch.). Sowieso weinig motoren gezien,

Maar was erg lekker!

 
Terug
Bovenaan Onderaan