Wie gaat waar VANDAAG!?

Zo`ww ff lekker de dijkjes bij kesteren onveilig gemaakt, wenig motoren tegen gekomen daar! :? Heb in ieder geval eens ff lekker m`n nieuwe fiets uitgeprobeerd en ik kan niet anders zeggen dan R6 :}

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
 
Ben net terug van veluwe, terwolde, dijk, dijk terug, terwolde, twello, deventer, zutphen en weer richting thuisbasis apeldoorn, heb niet nog een cbr gespot (edit: je was nog niet weg waarsch.). Sowieso weinig motoren gezien,

Maar was erg lekker!

zo, ben net terug.

nou heb even mijn ritje uitgebreid: Twello thuis --> BCC Deventer --> Wilpse Dijk --> Voorst --> Posterenk --> Busloo (foto's gemaakt) --> Apeldoorn --> Terwolde --> Twello Esso ( slurpen wat dat beesie doet :S ) --> Twello Thuis.

zo.. ook weer mijn dagelijkse portie adrinaline/ zonlicht/ frisse lucht binnen.. wat ik motorrijden toch gaaf 8-)
 
zo, ben net terug.

nou heb even mijn ritje uitgebreid: Twello thuis --> BCC Deventer --> Wilpse Dijk --> Voorst --> Posterenk --> Busloo (foto's gemaakt) --> Apeldoorn --> Terwolde --> Twello Esso ( slurpen wat dat beesie doet :S ) --> Twello Thuis.

zo.. ook weer mijn dagelijkse portie adrinaline/ zonlicht/ frisse lucht binnen.. wat ik motorrijden toch gaaf 8-)

wij gaan elkaar nog wel een keer tegenkomen ;)
 
zo, ben net terug.

nou heb even mijn ritje uitgebreid: Twello thuis --> BCC Deventer --> Wilpse Dijk --> Voorst --> Posterenk --> Busloo (foto's gemaakt) --> Apeldoorn --> Terwolde --> Twello Esso ( slurpen wat dat beesie doet :S ) --> Twello Thuis.

zo.. ook weer mijn dagelijkse portie adrinaline/ zonlicht/ frisse lucht binnen.. wat ik motorrijden toch gaaf 8-)


Wat voor cbr heb je? Plaatje :) ?
 
@ jorge24: Ik heb je niet gezien, ik heb daar ff wat gedronken van ca. 12:10 tot 12:30.
Ik ben er morgen ook (studentenrit), dus mischien tot dan.
H.h. het w.w. was w.w. wel k.k. koud, maar dat was te voorspellen, ik weet nu iig wat ik morgen aan moet trekken om t niet al te koud te hebben.
 
Ook ik heb vanmiddag gereden. Precies 200 Kilometer Snelweg.
Van Medemblik naar Utrecht en weer terug.
En ik zag dat ik niet de enige was })
 
Yeah mijn eerste kilometers weer gemaakt voor dit jaar (Drachten en omstreken). Het was koud maar dat mag de pret niet drukken. Ik vond wel dat er nog vrij veel zout op de weg lag.

:] makes me happy. Ik hoop dat die "winter" het nu eens opgeeft, kunnen wij weer blijven rijden.
 
@ jorge24: Ik heb je niet gezien, ik heb daar ff wat gedronken van ca. 12:10 tot 12:30.
Ik ben er morgen ook (studentenrit), dus mischien tot dan.
H.h. het w.w. was w.w. wel k.k. koud, maar dat was te voorspellen, ik weet nu iig wat ik morgen aan moet trekken om t niet al te koud te hebben.

sorry ik ben hier pas om 1:30 weg gegaan er kam nog wat tussen ;(

De kans is groot dat ik er morgen ook bij ben
 
Zo`ww ff lekker de dijkjes bij kesteren onveilig gemaakt, wenig motoren tegen gekomen daar! :? Heb in ieder geval eens ff lekker m`n nieuwe fiets uitgeprobeerd en ik kan niet anders zeggen dan R6 :}

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)


heb daar ook rondgereden vanuit Culemborg

dscn03635by.jpg
 
ik heb in deventer wel een gele cbr gezien (was niet helemaal geel maar wel veel ) een van jullie toevallig ?




Zometeen nog effe rindje toeren :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan