Wie gaat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

doov

MF veteraan
15 jun 2001
1.022
7
Wie gaat er naar de motorbeurs in Utrecht?
Even opgeven of je gaat of niet en als je gaat, waarom.
 
Ik ga, ik heb nog geen rijbewijs voor de motor en wil daar eens gaan kijken en sfeer proeven. Ook wil ik er goedkoop proberen laarzen te scoren en als het niet te slecht weer is een rondje op een lesmotor rijden. (ik geloof dat dat ook kan daar) Vrijdag ben ik daar te vinden.
 
Laatst bewerkt:
ik ga, even paar leren combi's passen, kijken welke het lekkerste zitten, en even kijken voor een klokje voor op m'n motor, inspiratie opdoen voor andere spiegels en het belangrijkste: oordoppen laten aanmeten.
En uiteraard even de nieuwe modellen bewonderen.
 
ik ga beetje rondkijken
nieuwe RC8 zien van KTM en daarnaast nog wat kleine dingen nodig zoals een pinlock viziertje en een paar handschoenen.
 
Wat boeit jou het nou om te weten "waarom" ik naar de MBU ga?!? Start dan een poll ofzo, dan kun je de reacties "wetenschappelijk" gebruiken.

Anyhow; ik ga ook. Waarom? Omdat het moet van de baas. :(
 
ga samen met mijn vriendin om te kijken naar mijn nieuwe motor en alle andere natuurlijk. Misschien als mijn handen jeuken om iets nieuws te kopen, kijken voor handschoennen en oordoppen
 
Wat boeit jou het nou om te weten "waarom" ik naar de MBU ga?!? Start dan een poll ofzo, dan kun je de reacties "wetenschappelijk" gebruiken.

Anyhow; ik ga ook. Waarom? Omdat het moet van de baas. :(


pppfff en wij maar betalen om binnen te komen :+
 
Ik ga ook...

Welke dag is rustiger, zaterdag of zondag.. En ja ze zijn allebei kansloos druk maar welke zou beter te doen zijn? En vroeg gaan of later??

Vorig jaar was ik er zondag om 11:00 en het was tranen met tuiten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan