Wie gaat...........??

Scarface

MF veteraan
4 aug 2001
2.327
0
Wie-o-wie gaat 9 september ook naar Assen?

Ikzelf ga sowieso, hopelijk op m'n eigen motor.. Moet ik alleen nog ff slagen..

Nog 9 dagen
smokin.gif

 
Ikke wou dit jaar voor het eerst heen gaan, maar m'n opa heeft roet in het eten gegooid. Man is in die periode jarig en we gaan uiteraard op 9 september uit eten ed. F%&kzooi! ;( Ach, woon toch al 18 jaar in Assen en ben nog nooit |( naar de TT of de Superbikes geweest, dus een jaartje langer wachten is dan ook geen probleem meer.

BTW gisteren wel ff die Rizla Racing Day bezocht. Ik was kleddernat, maar toch nog wat leuke motoracties :] gezien in de regen. En ff een rondje om de baan heen gelopen. Wat is nou 7 kilometer in de regen?! '(
 
Ik ben er ook, echter al een dag eerder, vrienden wonen in de buurt en een heeft dan vrijgezellenavond.

Als je opa jarig is kan je overdag toch wel naar de SBK???
 
7-8-9 sept. Wereldkampioenschap SuperBike in Assen.
Komt dat zien, spectakel gegarandeerd.
De Superbikes ( 2 manches) 750cc viercilinders vs 1000cc twins.
De Supersport 600cc viercilinders en 750cc twins (ducati's 748) ,R6,GSX-R600 enz.
De Superstock 1000cc R1'un,Gsx-r1000,fireblades, Aprilia's v-miles en dat soort spul.
De sidecars, oftewijl zijspannen.

voor meer info: http//http://www.tt-assen.com (www.tt-assen.com)

 
Ik ben er ook, echter al een dag eerder, vrienden wonen in de buurt en een heeft dan vrijgezellenavond.

Als je opa jarig is kan je overdag toch wel naar de SBK???

Ze hebben er een hele (leuke?) dag van gemaakt. Beetje bowlen, zuipen ed. Hoeraaaaa!!!
 
Klopt ! :)

Maar dat was de Grand Prix (125, 250, 500cc). Nu komen de SBK mannen Assen onveilig maken :]
 
HUH?! Weeral? Was er een goeie maand terug al niet zoiets in NL?

NL is populair onder de heren bikers.... Mooie omgeving enzo, maar wel veel 'cameras of doom' (flitspalen... }) ) Vandaar dat het circuit zo populair is... Iedereen wil hier rijden... Eerst GP-scheurders, dan SBK-raggers... :)

Weet niet of ik kom, baal denk ik verschrrrrrikkelijk als ik vlak voor het examen met het koekblik naar zo een evenement moet...... |(
En zoals het werkrooster nu zit, 'mag' ik zaterdag werken :(
 
NL is populair onder de heren bikers.... Mooie omgeving enzo, maar wel veel 'cameras of doom' (flitspalen... }) ) Vandaar dat het circuit zo populair is... Iedereen wil hier rijden... Eerst GP-scheurders, dan SBK-raggers... :)
Maar België heeft een F1 GP en wij niet. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan