Wie geeft mij DE tip?

gaat het niet juist vloeiender als je meteen probeert te kijken waar je heen wilt. In mijn ervaring maak je daar erg krappe bochtjes mee :)
 
ik snap niet hoe ik aan mijn rijbewijs ben gekomen want een achtje draaien kan ik absoluut niet.
 
Lieve MF-ers:
Gister weer een les gehad en de eerste oefening was een8... Al zingend en doorkijkend en stuurgwichtvasthoudend ging ik de horroroefening tegemoet. Eerste keer ging al beter dan ooit te voren (vloog wel bij rechts de oefening uit maargoed). De tweede keer ging gewoon super!! En tja, toen deed ik er zomaar 6 achter elkaar! Applaus van mijn instructeur en de vraag hoe ik nu ineens wel foutloos de oefening deed" " tja motorforum, zou ik ook eens gaan kijken als ik jou was" Jullie hadden die blik moeten zien 😂 Vanavond hoor ik mijn AVB examen datum! 100.0000 maal dank, hulde aan het forum!
 
Lieve MF-ers:
Gister weer een les gehad en de eerste oefening was een8... Al zingend en doorkijkend en stuurgwichtvasthoudend ging ik de horroroefening tegemoet. Eerste keer ging al beter dan ooit te voren (vloog wel bij rechts de oefening uit maargoed). De tweede keer ging gewoon super!! En tja, toen deed ik er zomaar 6 achter elkaar! Applaus van mijn instructeur en de vraag hoe ik nu ineens wel foutloos de oefening deed" " tja motorforum, zou ik ook eens gaan kijken als ik jou was" Jullie hadden die blik moeten zien 😂 Vanavond hoor ik mijn AVB examen datum! 100.0000 maal dank, hulde aan het forum!
Kijk, rij-instructeurs zijn overbodig :P

Succes met je examen.
 
Gister weer een les gehad en de eerste oefening was een 8...

Al zingend en doorkijkend en stuurgewichtvasthoudend ging ik de horroroefening tegemoet...
...ging gewoon super!!
Ben je eerst die gasten hier gek aan het maken...adrenaline stijgt ten top ;)

Zijn ze natuurlijk nog wel benieuwd welk liedje je dan gezongen hebt waardoor die 8...
...een 9 werd :]
 
Ik had zelf moeite met het beetje gas geven tijdens deze oefening, mijn instructeur heeft toen het toerental standaard hoger gezet zodat ik niet echt hoefde te letten op gas geven/rechtop blijven met de motor en zodat ik meer kon concentreren op het draaien, misschien is dat een idee? Dan hoef je minder handelingen te gelijk te doen.

Verder begrijp ik dat je het eng vindt om te vallen met de motor, maar dit is echt geen schande. Ik ben ook wel eens ongevallen met de motor vanuit stilstand na het remmen bij een noodstop. Je wordt gewoon weer opgeraapt en je kan weer verder, hihi

Succes!
 
Laatst bewerkt:
Lieve MF-ers:
Gister weer een les gehad en de eerste oefening was een8... Al zingend en doorkijkend en stuurgwichtvasthoudend ging ik de horroroefening tegemoet. Eerste keer ging al beter dan ooit te voren (vloog wel bij rechts de oefening uit maargoed). De tweede keer ging gewoon super!! En tja, toen deed ik er zomaar 6 achter elkaar! Applaus van mijn instructeur en de vraag hoe ik nu ineens wel foutloos de oefening deed" " tja motorforum, zou ik ook eens gaan kijken als ik jou was" Jullie hadden die blik moeten zien 😂 Vanavond hoor ik mijn AVB examen datum! 100.0000 maal dank, hulde aan het forum!

Lekker gevoel he als het opeens wel lukt? Succes verder met lessen! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan