wie gewonnen

Johnv

MF veteraan
3 jun 2001
4.412
1
Leerdam
Wie heeft vanmiddag gewonnen :? ik had even een wegzakkertje op de bank :z .werd pas wakker toen het weer afgelopen was '(
Maarja tis ook zo ontspannend dat motorsporten *D
 
Rossi Uiteraard :)

Hij had een slechte start en hij kreeg in de eerste bocht nog een duwtje, maar toch wist ie van plaats 13 (dacht ik) helemaal aan kop te komen.
Alleen jammer dat hij de laatste 2 inhaalde m.b.v slipstream op de rechte stukken, ik had liever gezien dat ie het in de bochten had gedaan.

Kato heeft de 250cc gewonnen en de 125cc is gewonnen door euh euh (heb ik niet gezien :( )
 
Wat ben jij voor een zogezegde motorfreak?,iemand die in slaapt valt als de beste motorcourers ter wereld aan het werk zijn.
Valt me zwaar van je tegen zeg,volgende keer wakker blijven.

Het valt mij trouwens op dat veel sportrijders heel weinig van het gp/sbk gebeuren volgen de laatste jaren ze weten niet eens wie b.vbarros is idioot gewoon. :(
 
Barros is toch die Braziliaan die de vorige race gewonnen had en deze race er uit gevlogen was :?
 
race op de tv is gewoon te ontspannend voor mij gebeurt me nu altijd,
moest vorig jaar bij superbike in Assen ook al wakker gemaakt worden(langs de baan) :z
Het is toch een lekker geluidje om bij in slaap te vallen :?
maar meestal gebeurt het tijdens de reclame @#4&.
kijk straks nog ff. 20:30 herhaling *D
 
Wat ben jij voor een zogezegde motorfreak?,iemand die in slaapt valt als de beste motorcourers ter wereld aan het werk zijn.
Valt me zwaar van je tegen zeg,volgende keer wakker blijven.

Het valt mij trouwens op dat veel sportrijders heel weinig van het gp/sbk gebeuren volgen de laatste jaren ze weten niet eens wie b.vbarros is idioot gewoon. :(

Als jij dat nou effe hier tegen UPC komt vertellen, dan krijgen wij misschien Eurosport weer terug..... En dan kan ik jou in geuren en kleuren vertellen wat er zoal gebeurt. :P

Wel een leuk icoon heb je... R1 beest / Joers / FragNeck
_________________
Mijn http://www.bikepics.com/pics/yam-r1-99-bikepics-01196.jpg (Yamaha YZF-R1) uit 1999. Een motor is zo goed als zijn berijder.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-06-19 22:05 ]
 
[kwotee]
.
Geplaatst: 2001-06-18 22:07
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Als jij dat nou effe hier tegen UPC komt vertellen, dan krijgen wij misschien Eurosport weer terug..... En dan kan ik jou in geuren en kleuren vertellen wat er zoal gebeurt.

[/kwotee]

Ik het hier in Rotterdam speciaal Mr. Zap aangeschaft om Eurosport weer te kunnen ontvangen...... zwaar :r dat het zo moet maar je doet er verdomde weinig aan |(

Ach..... kan nu iniedergeval weer kijken.
 
Wereldse race van Rossi vooral zijn showje na de finish :9~

Jammer dat jurgen weer een matige start had en niet echt veel dor kon kruipen...
 
Als de genen die tijdens een GP in slaap vallen nu eens de GP's gaan kijken op Eurosport met het ENGELSE commentaar erop, val je zeker weten niet meer in slaap! Ook niet als je om 4 uur s'ochtens een GP overzee live zit kijken. Die gasten weten tenminste hoe je een GP verslaat! Bij het nederlandse commentaar (Jaap :z Timmer) ben je al na een minuut onder zeil!
 
Terug
Bovenaan Onderaan