Wie haalt welke ongein uit. . . . . .

Blijf het kinderachtig vinden, een ander express geld uit zijn zak te kloppen.

Je bent hiermee niets beter dan zo'n flits boa

:^

Je had hem beter ff kunnen waarschuwen voor de flitspaal... |( Mocht ik jou ooit met pech tegenkomen met je motor dan bel je maar lekker 0900-8844 of zo... })
 
...heel verhaal

LOL, mooi verhaal! :} Op weg naar huis hebben ze de weg ook versierd met flitskasten, en af en toe probeer ik ook wel eens een auto 'mee te nemen', het is me nog nooit gelukt ;)

Iets verder op staat er btw ook nog zo'n kast met rode LED displays die aangeven wat je snelheid is. En nou is het leuke dat 'ie begint te knipperen als je boven de 100 rijdt. Soort van bonus zeg maar ;) :)

Het bord staat 200 meter voor de bebouwde kom, maar af en toe wil ik 's avonds nog wel eens kijken of het bord nog net zo enthousiast is O-) ....
 
LOL, mooi verhaal! :} Op weg naar huis hebben ze de weg ook versierd met flitskasten, en af en toe probeer ik ook wel eens een auto 'mee te nemen', het is me nog nooit gelukt ;)

Iets verder op staat er btw ook nog zo'n kast met rode LED displays die aangeven wat je snelheid is. En nou is het leuke dat 'ie begint te knipperen als je boven de 100 rijdt. Soort van bonus zeg maar ;) :)

Het bord staat 200 meter voor de bebouwde kom, maar af en toe wil ik 's avonds nog wel eens kijken of het bord nog net zo enthousiast is O-) ....


Ze doen het erom heh... door gewoon zo'n bord te plaatsen...
Ik heb ook altijd de neiging om zo'n led geval te "testen", tenzij ze net voorop een flitspaal geplakt zijn natuurlijk. :+
 
Sja als je een wedstrijdje aant doen bent met een Sjon of niet vind ik het wel flauw dat je hem 'naait'
Zelf hebben me broer en ik het een keer gedaan int koekblik trouwens... Wij reden +/- 130 links, autootje inhalen enzo. Komt er met een rotgang een ander koekblik achterop die vervolgens een meter van onze bumper gaat rijden |( Wij wisten dat er een flitspaal aankwam en gingen wat langzamer rijden, vlak voor de paal naar rechts en het bumperklevende koekblik er met een rotgang vandoor! FLITS! wij natuurlijk schateren! })
 
hmmm waarschuwen voor die kast....hehehe..

rechte weg...geen bomen alleen een berm en dan een sloot.

als je dan zo'n paal niet ziet.....tsja

Het mag dan een automobilist zijn, en een uitslover. Maar naast het feit dat hij of zij sneller dacht te zijn als een motor had hij zo toch nog niks bij jou verkeerd gedaan?

Misschien was hij wel zo gefocust op jou en ´snel´ zijn dat ie heel die flitspaal niet ziet, al stond er een zwaailicht op...

Blijf er bij, dat jij hem had kunnen waarschuwen, maar in plaats daarvan heb je hem zelfs uitgelokt en geld uit z´n zak geklopt voor niks. B|
 
Het mag dan een automobilist zijn, en een uitslover. Maar naast het feit dat hij of zij sneller dacht te zijn als een motor had hij zo toch nog niks bij jou verkeerd gedaan?

Misschien was hij wel zo gefocust op jou en ´snel´ zijn dat ie heel die flitspaal niet ziet, al stond er een zwaailicht op...

Blijf er bij, dat jij hem had kunnen waarschuwen, maar in plaats daarvan heb je hem zelfs uitgelokt en geld uit z´n zak geklopt voor niks. B|
dat vind ik nou ook, "wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet" ;)

maar ik had wel hetzelfde gedaan ;)
 
Het mag dan een automobilist zijn, en een uitslover. Maar naast het feit dat hij of zij sneller dacht te zijn als een motor had hij zo toch nog niks bij jou verkeerd gedaan?

Misschien was hij wel zo gefocust op jou en ´snel´ zijn dat ie heel die flitspaal niet ziet, al stond er een zwaailicht op...

Blijf er bij, dat jij hem had kunnen waarschuwen, maar in plaats daarvan heb je hem zelfs uitgelokt en geld uit z´n zak geklopt voor niks. B|
Hij wilde er misschien wel voorbij om hem te waarschuwen, waarna die Golf steeds harder ging rijden O-)
 
Heb wel een keer wat anders gedaan met een vriend. Ik in me peugeotje naast me een honda accord met 3 donkere gasten erin
Die gozer zat te bellen en toen trak ik een grote zwarte bakkelieten telefoon van de achterbank en begon daar dus mee te bellen

Ik heb nog nooit zo gelachen om die gezichten, je zag ze denken

Wat is dat voor telefoon SWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
 
Na een paar dagen heb ik toch nog een mening weten te formuleren 8-)

Ik vind dat de haat-relatie met automobilisten, en dan met name de pettemannekes, in stand mag worden gehouden door acties als deze 8-) Vind het toch wel een gave actie, hij vroeg er toch een beetje om. Moet kunnen vind ik. Ook al zal 'ie in de eerst volgende confrontatie met een motorrijder, bijv. in de file, niet al te vriendelijk zijn.
 
dat vind ik nou ook, "wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet" ;)

maar ik had wel hetzelfde gedaan ;)
haha. daar sluit ik me wel bij aan. tis lullig misschien maar vind het wel een supermooie actie. die gast in die golf had zo een van mijn foute neefies kunnen zijn :P

morgen zal ik maar niet zo rijden als ik moet afrijden... :+
 
Sprintjes zijn leuk, een boete aangenaaid krijgen niet! Als het bij jou gebeurd zou je die gast ook wel ff een schop onder z'n reet willen verkopen. toch...
 
Zelf vind ik het wel leuk om bij stoplichten automobilisten aan te kijken die lekker in der neus zitte te boren...hehe en dan ff iets langer aankijken en ze trekken verschrikt die vinger trug :+
Ook vrouwen die zich opmaken voor 't stoplicht zijn errrggg leuk, gewoon ff je duimpje opsteken of knipogen, , vinden ze leuk.
 
Zelf vind ik het wel leuk om bij stoplichten automobilisten aan te kijken die lekker in der neus zitte te boren...hehe en dan ff iets langer aankijken en ze trekken verschrikt die vinger trug :+
Ook vrouwen die zich opmaken voor 't stoplicht zijn errrggg leuk, gewoon ff je duimpje opsteken of knipogen, , vinden ze leuk.

Kingsize puber he :+
 
Na een paar dagen heb ik toch nog een mening weten te formuleren 8-)

Ik vind dat de haat-relatie met automobilisten, en dan met name de pettemannekes, in stand mag worden gehouden door acties als deze 8-) Vind het toch wel een gave actie, hij vroeg er toch een beetje om. Moet kunnen vind ik. Ook al zal 'ie in de eerst volgende confrontatie met een motorrijder, bijv. in de file, niet al te vriendelijk zijn.

Dus spiegel van jou motor aftrekken vind je niet erg als ik vind dat je daar om vraag??? Kost je ook maar 100 euro... :+
 
hahaha ik vind het een superactie. Iedereen is zelfverantwoordelijk hoor!
Hij heeft zich zelf op laten fokken en laten verleiden tot het spel! Dus de enige schuldige aan die boete is het golfbestuurdertje zelf!
 
hahaha ik vind het een superactie. Iedereen is zelfverantwoordelijk hoor!
Hij heeft zich zelf op laten fokken en laten verleiden tot het spel! Dus de enige schuldige aan die boete is het golfbestuurdertje zelf!

Onzin!!! Als ik samen met een andere motorrijder ga rijden die bijvoorbeeld nog niet zo veel ervaring heeft maar je merkt wel dat hij zich laat opfokken en probeert mee te komen dan neem ik gas terug.

Zoals jij redeneert doe je dat niet en laat je hem op z´n bek gaan. :?
 
Onzin!!! Als ik samen met een andere motorrijder ga rijden die bijvoorbeeld nog niet zo veel ervaring heeft maar je merkt wel dat hij zich laat opfokken en probeert mee te komen dan neem ik gas terug.

Zoals jij redeneert doe je dat niet en laat je hem op z´n bek gaan. :?
het gaat hier over een petjesaso in een golf, niet over een collega motorrijder....
 
Onzin!!! Als ik samen met een andere motorrijder ga rijden die bijvoorbeeld nog niet zo veel ervaring heeft maar je merkt wel dat hij zich laat opfokken en probeert mee te komen dan neem ik gas terug.

Zoals jij redeneert doe je dat niet en laat je hem op z´n bek gaan. :?

nee. Dan spreek ik van tevoren af dat diegene zijn/ haar eigen tempo moet rijden. En als diegene achterop raakt, dan hou ik OF in OF ik wacht verderop wel. Maar als diegene valt doordat hij/zij probeert bij te houden, dan is dat inderdaad hun eigen verantwoordelijkheid/keus over hoe hard ze met de gashendel draaien!
 
Op Maar als diegene valt doordat hij/zij probeert bij te houden, dan is dat inderdaad hun eigen verantwoordelijkheid/keus over hoe hard ze met de gashendel draaien
afgezien van de grammaticale keus ben ik het helemaal met je eens
 
nee. Dan spreek ik van tevoren af dat diegene zijn/ haar eigen tempo moet rijden. En als diegene achterop raakt, dan hou ik OF in OF ik wacht verderop wel. Maar als diegene valt doordat hij/zij probeert bij te houden, dan is dat inderdaad hun eigen verantwoordelijkheid/keus over hoe hard ze met de gashendel draaien!

Vind ik niet. Ook in dat geval wanneer die ander dus tekort schiet terwijl jij het ziet aankomen dan zou jij zo slim moeten zijn om daar rekening mee te houden... Kleine moeite, maar goed. :]

Misschien begrijp ik alles wel verkeerd en ben ik te ´goed´ of zoiets. Misschien is het leuker om de andere rijder uit te lokken en hem op z´n bek te laten gaan. (Dan leert hij er gelijk ook wat van.) Das toch lache? Dat is toch de bedoeling? Of begrijp ik het nu weer verkeerd... O-)

(Punt is duidelijk lijkt me... GTI bak of niet, eigen verantwoordelijkheid of niet. Als het een kleine moeite is om te voorkomen, waarom niet? Laat staan uitlokken. Rijd gewoon het stront voor z´n ogen, is al leuk genoeg. En ga daar over opscheppen hier. :) )
 
ach, ik heb vandaag een spiegel van een busje ingeklapt (niet kapot, was ook niet mijn bedoeling) omdat hij dacht dat hij nog net door rood mijn weg zou kunnen opdraaien. ik moest (een heeeel klein beetje) uitwijken voor hem, en heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om voor het eerst een spiegel te vouwen :]










[me]lowalcohol moet het spiegels afmeppen nog leren en begint daarom bescheiden... :o [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan