Wie haalt welke ongein uit. . . . . .

Vind ik niet. Ook in dat geval wanneer die ander dus tekort schiet terwijl jij het ziet aankomen dan zou jij zo slim moeten zijn om daar rekening mee te houden... Kleine moeite, maar goed. :]

Misschien begrijp ik alles wel verkeerd en ben ik te ´goed´ of zoiets. Misschien is het leuker om de andere rijder uit te lokken en hem op z´n bek te laten gaan. (Dan leert hij er gelijk ook wat van.) Das toch lache? Dat is toch de bedoeling? Of begrijp ik het nu weer verkeerd... O-)

(Punt is duidelijk lijkt me... GTI bak of niet, eigen verantwoordelijkheid of niet. Als het een kleine moeite is om te voorkomen, waarom niet? Laat staan uitlokken. Rijd gewoon het stront voor z´n ogen, is al leuk genoeg. En ga daar over opscheppen hier. :) )

Volgens mij heb jij gewoon een rotdag gehad en heb je een knuffel nodig... bij deze!
 
Jongens jongens jongens jongens!!!

Laten we ff duidelijk zijn. Dit is een topic over ongein. Niet over kom hier ongein afkraken en afkeuren!
Ga dan je eigen topic maken! Laat hier onze lol hebben. We willen niet weten wie er niks aan vind. We willen weten tot waar sommige mensen toe in staat zijn.
Puur voor vermaak en niet om als schapen over de dam alles na te doen!

Dus draaf niet door in kritiek
 
Jongens jongens jongens jongens!!!

Laten we ff duidelijk zijn. Dit is een topic over ongein. Niet over kom hier ongein afkraken en afkeuren!
Ga dan je eigen topic maken! Laat hier onze lol hebben. We willen niet weten wie er niks aan vind. We willen weten tot waar sommige mensen toe in staat zijn.
Puur voor vermaak en niet om als schapen over de dam alles na te doen!

Dus draaf niet door in kritiek


JUIST! :}
 
Jongens jongens jongens jongens!!!

Laten we ff duidelijk zijn. Dit is een topic over ongein. Niet over kom hier ongein afkraken en afkeuren!
Ga dan je eigen topic maken! Laat hier onze lol hebben. We willen niet weten wie er niks aan vind. We willen weten tot waar sommige mensen toe in staat zijn.
Puur voor vermaak en niet om als schapen over de dam alles na te doen!

Dus draaf niet door in kritiek

Voor de één is het ongein, voor de ander is het................... :z
 
Maar om weer ff terug te komen op ongein!!

-" WOLF "-, weet je nog! Dè JETTA!!?? HAhahahhaa over ongein gesproken.
Dat was echt gaaf!!!

Hoe aso hebben we die wel niet afgereden.
Hij had nog 8 dagen keuring en opeens was daar een geineteresseerde.
Nou wat doe je dan...........of naar de sloop voor 45euro of verkopen voor 200 euro!?? Keuze was snel gemaakt dacht ik!
VERKOPEN!!!!

Maar omdat de auto niet echt wat je zegt in goede staat verkeerde, vraag ik jullie, UITERST voorzichtig te zijn als jullie die zien rijden.


Dus Mensen.........goed opletten.
Het betreft een donker blauwe Jetta 1.6 Diesel.
Bij close encounter.......oppassen geblazen.
Een opsomming van de mankementen:
- geen profiel meer op de banden. (door het vele streepjes trekken)
- geen handrem (door alle 360)
- GEEN CLAXON!!! (ja....wilde er een andere inzetten, maar had geen tijd meer)
- kapotte achter vering! (kon net, met 80 over drempels)
- Kapotte uitlaat! (ja, iedereen wil tegenwoordig een sportuitlaat! Eentje kopen was te duur. Zelf gaatje maken kost niks)
- dikke deuken! (oeps....paaltjes, mobiel toilet! HAHahah)
- Kapotte binnenbekleding! (paraplu met 120km/h over asfalt en dan tegen de binnenbekleding zetten!)
- Lekke voorband! (Kut stoepen en bosjes bij -" WOLF "-!!!)


Dikke pret was dit in ieder geval wel! En valt zeker onder ONGEIN!!!
met het motto...: 1 x doen, voor altijd verder laten!!



___---" RO "---___ 4 Life
 
- geen profiel meer op de banden. (door het vele streepjes trekken)
- geen handrem (door alle 360)
- GEEN CLAXON!!! (ja....wilde er een andere inzetten, maar had geen tijd meer)
- kapotte achter vering! (kon net, met 80 over drempels)
- Kapotte uitlaat! (ja, iedereen wil tegenwoordig een sportuitlaat! Eentje kopen was te duur. Zelf gaatje maken kost niks)
- dikke deuken! (oeps....paaltjes, mobiel toilet! HAHahah)
- Kapotte binnenbekleding! (paraplu met 120km/h over asfalt en dan tegen de binnenbekleding zetten!)
- Lekke voorband! (Kut stoepen en bosjes bij -" WOLF "-!!!)
doen jullie ook vreemde dingen met auto's of rij je altijd zo gewoontjes ;)
 
bij het stoplicht voor een groepje Goldwings stoppen (met "pispot" helm) en samen met je maat een lange harde burn- out maken.

wanneer agentjes van de andere kant komen een wheelietje trekken (staand)...stoer he......not......maar wel leuk

fietspad en fietstunnel gebruiken

expres hard rijden bij een flitspaal die naar voren flitst..... zucht


etc. etc. etc.

maar ik voel me nog steeds een O-) ;) :o
 
Laatst bewerkt:
Over fietstunnels:

Tijdens een nl.motorfiets toerrit op de Veluwe een paar jaar terug zat ik in een groepje motorrijders die nog moesten tanken. Het was zondagmorgen en iedereen ging daar ter kerke, dus alles was dicht, daarom een snelwegpomp opgezocht. Omdat we te lui (en te gehaast) waren om via een snelweg afrit terug te rijden, zijn we via het voetgangerstunneltje onder de autoweg door gereden en vandaaruit terug naar het begin van de route... *D
Het leverde in het tunneltje een mooi geluid op, al waren de voetgangers het er niet mee eens...

533_8104_1000718031.jpg
 
'gein':

Voor het stoplicht (koppeling in) gas geven (alsof je wegrijdt) als een voetganger oversteekt en de reacties afwachten.

Als een auto bumperkleeft, snelheid laten zakken tot 50 a 60 km/u (op de snelweg) en dan accelereren en gaan met die banaan.

Als een auto rechts inhaalt rustig met hem oprijden.

Achter een auto blijven hangen. Dus als hij opzij gaat en denkt dat je er langs wilt ook gewoon opzij gaan. Als hij sneller gaat rijden jij ook sneller, hij langzamer jij ook etc. etc.
Worden sommige mensen heel achterdochtig van })
 
reed niemand achter me O-) geloof ik of hij/zij reedzonder licht. geeft een leuk effect zo`n peuk in het donker. zo van whoeiiii en overal vonkjes.
 
als ik mijn woonwijk uitrij kom ik altijd langs een rotonde met gras in het midden. als ik op mn offroadje rij dan ga ik daar natuurlijk recht overheen.. zo ook die bewuste zondagmiddag.. ik rij de rotonde op, hup door het gras en dan natuurlijk het gas opendraaien zodat er een fontijn van prut naar achter spuit... was ik ff vergeten dat er een cabrio achter me reed.. :o ik keek dus om en zag nog net de graspollen met een sierlijke boog in zn autotje vallen.. ben maar snel doorgereden :9 })
 
Vergeet ik toch Starrrr te feliciteren.....

Top dat je hem nu hebt!!!!!!!!!!!

-helaas geen Jetta avonturen meer..hehehe...

ter aanvulling:

deze jetta is snel te herkennen aan de halve boom die onder de auto uit steekt.
(geen zin om om te rijden dus dan maar 'door' het bos)

alletwee de zijkanten aan de voorkant zijn ingedeukt
(paste toch niet tussen die rubber paaltjes)

er zit een directe "afvoer" (gat van minimaal 3cm2) voor de bestuurders stoel in de vloer, dit om eventueel vocht direct weg te laten lopen.
(was best geinig om hier een buis doorheen te leggen en daardoor de brandblusser leeg te spuiten)

Trekhaak is krom
(tachtig over die drempel was echt niet goed)



eeeuuuuuhh zonde????? neeeeee het was maar een koekblik!


--''RO''--
 
Terug
Bovenaan Onderaan