Wie had genoegen testrit met BMW K 1200 S..

Nee nog geen beemer gekocht, maar heb bij de rai wel flink staan te kwijlen bij die k1200s. :9
En ja je hebt gelijk dat de inruilprijs wel vaak iets hoger ligt dan bij de jappen.

ik wil niet jullie feestje verstoren *D maar het is een fabbeltje dat de BM's meer opleveren bij inruilen... wel als je eentje 2de hands koopt, dan is ie wel duurder maar ruil je 'm in dan is het '(

voor de rest is het absoluut genieten zo'n krachtpatser !!! :9~
 
ik wil niet jullie feestje verstoren *D maar het is een fabbeltje dat de BM's meer opleveren bij inruilen... wel als je eentje 2de hands koopt, dan is ie wel duurder maar ruil je 'm in dan is het '(
Hmm, dus BMW dealers "romen meer af" dan bij andere merken?
Ik verkoop mijn motors bijna altijd particulier, en bij BMW merkte ik dat de verkoopbaarheid (en dus waarde) erg van het model afhangt. Toen ik mijn R1100RT te koop aanbood kwamen de potentiele kopers er in rijen op af, ik heb het (on)ding voor hele goede prijs verkocht. Voor mijn (destijds 2 jaar oude) K100RS-16V / ABS kwam echter geen hond opdagen, ook niet na forse prijsverlaging. Uiteindelijk maar ingeruild bij dealer op een R100GS-PD, die ik daarna ook maar moeilijk kon verkopen. Die oude GS'en zijn nu waarschijnlijk weer wat beter te verkopen... b.v. aan mijzelf, nog altijd spijt dat ik die GS (en een latere R80 GS) ooit verkocht heb voor (te) weinig, boehoe!! '(
 
Mmmmm zie hier een prijs voor de FJ1300A van €16999 dus dat scheelt nog maar 500 euro..
En tsja, voordeel als je al een BMW rijd.. inruilen op een BMW wordt dan toch goedkoper dan op een ander merk (zelf ervaring mee)
Goh wist niet dat die Yamaha inmiddels ook richting die prijs ging. Zal ook wel komen door dat er tegenwoordig standaard ABS op zit.
Weet wel dat als ik er het geld nu voor zou hebben, dat ik zeker (na een Proefrit) tot aanschaf over zou gaan. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan