wie hebben er al een gsr 750

Nice *O*
Mooie dingen erop zitten :)
Die underbelly....als die zo heet...da's ook van barracuda neem ik aan...de glans zwarte? Ik zie op de site dat ze ook matzwart hebben. Maakt hem niet iets meer af in mijn eigen..Erg mooi.

Hmmm volgend jaar maar eens gaan sparen....gaat dit jaar toch niet meer lukken '(

Ja klopt onderspoiler haha.. ze hebben maar 1 kleur namelijk matzwart.. past er precies bij.. de originele van suzuki vond ik niet mooi..
 
mooie foto's , duidelijk geen BT's eronder liggen.
nog wensen op je lijstje staan ?? (behalve droog weer en 22 graden)

ja klopt de banden vallen idd op met al die lijnen..

Jaa haha droog weer en 22 graden is iets wat we voorlopig niet meer gaan zien.. maar miss een powercommander en alarm.. k weet niet of beide verstandig zijn..
 
ja klopt de banden vallen idd op met al die lijnen..

Jaa haha droog weer en 22 graden is iets wat we voorlopig niet meer gaan zien.. maar miss een powercommander en alarm.. k weet niet of beide verstandig zijn..


Een powercommander heb ik op mijn sv1000 gehad voornamelijk om de dip bij 5000 toeren eruit te halen.
De vermogenscurve vd gsr is netjes zonder dipjes of pieken, weet niet of er nog extra vermogen uit te halen valt (nogal dure investering, 350 euro excl luchtfilter)
Ik heb een ankerslot en een bewegings sensor op mijn schijfremslot, een alarm is niet aan mij te slijten.
Het beste is om er 380 volt op te zetten....
 
Laatst bewerkt:
jazeker, hoe meer zielen hoe meer vreugde.
zal wel een kleine meeting worden, maar misschien zijn er 750 rijders die dit topic vd winter ontdekken.
we zitten wel wijd verspreid over het land, dus ....
 
Sorry voor de interventie :) maar waarom sluiten de 750's zich niet bij de 600's aan voor een meeting? Gegarandeerd meer mensen die op komen dagen. Vorig jaar is Twan ook mee geweest. Het was al niet zo'n mega meeting, maar gewoon gezellig met GSR-dudes en mogelijk dudettes onder elkaar.
 
Sorry voor de interventie :) maar waarom sluiten de 750's zich niet bij de 600's aan voor een meeting? Gegarandeerd meer mensen die op komen dagen. Vorig jaar is Twan ook mee geweest. Het was al niet zo'n mega meeting, maar gewoon gezellig met GSR-dudes en mogelijk dudettes onder elkaar.

Je mag altijd inbreken.....zolang het maar niet over spelletjes gaat O-) O-)

Ikzelf volg het gsr (600) topic niet zo...(reden hierboven), maar wat ik al schreef hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Datums zijn altijd welkom.
:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan