wie hebben er al een gsr 750

Ik heb een g&g gp uitlaat besteld, even wachten totdat die spaghetti eters terug zijn van vakantie...
Lees op buitenlandse forums dat gsr bezitters hun afstelling moeten wijzigen na het wisselen van de uitlaat????
Kan iemand daarop reageren...
 
:$ ben nog niet zo thuis in andere uitlaten...was of g&g of mivv..dank je voor de opheldering :P
hoe klinkt die als ik vragen mag? En dan met name met weinig toeren. Ben op zoek naar een leuke pijp, maar wil niet de hele buurt wakker maken als ik de motor start. Dus bij lage toeren moet hij wel nog rustig zijn, bij hogere toeren moet hij natuurlijk wel lekker kabaal maken.

lekker donker geluid onderin, en een ferme brul bovenin. Een voorbeeldje op de Z750 (subwoofer aan of goede dopjes in):
De Big Oval heb ik in carbon liggen, mocht je hem willen zien/horen ben je van harte welkom in Leiden. De GP staat momenteel back-order door de vakantie, maar ik streef er naar die altijd op voorraad te hebben.






Ik heb een g&g gp uitlaat besteld, even wachten totdat die spaghetti eters terug zijn van vakantie...
Lees op buitenlandse forums dat gsr bezitters hun afstelling moeten wijzigen na het wisselen van de uitlaat????
Kan iemand daarop reageren...

haha ja, ze zijn er al bijna weer. Toch kun je ze moeilijk ongelijk geven, zouden wij ook moeten doen. Gewoon lekker een maand iedereen weg, en iedereen na een maand lekker ontspannen terug :Y
 
Laatst bewerkt:
Omdat er hier heel wat GSR750 mensen huizen. Ik werd gisterenmiddag na 4 uur ingehaald door een witte GSR750 op de A7 van Zaandam richting Den Oever.
Ik reed op mijn GSR600 achter een KTM SMT aan. Als het iemand van hier is, zwaai zwaai :W
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf de decibelkiller eruit gehaald en dan maakt de G&G we een kabaal, nou ja, ik vind het erg mooi klinken. Met decibelkiller is het geluid ook zeker mooi en in de ochtend niet te luid. Zodra je het gas lostrekt heerlijk jankend geluid en als je het gas dan los laat heerlijke knallen. Ik ben er erg tevreden over. Het stuur is idd een rizoma stuur. Is wel gelijk qua vormen. Heb zelf niet met het originele stuur gereden. Reden dat ik hem heb laten veranderen is omdat ik de kleur niet mooi vind staan en dit stuur is iets dikker dan het zilveren fabrieksstuur dat er op zat.

8-)



:$ ben nog niet zo thuis in andere uitlaten...was of g&g of mivv..dank je voor de opheldering :P
hoe klinkt die als ik vragen mag? En dan met name met weinig toeren. Ben op zoek naar een leuke pijp, maar wil niet de hele buurt wakker maken als ik de motor start. Dus bij lage toeren moet hij wel nog rustig zijn, bij hogere toeren moet hij natuurlijk wel lekker kabaal maken.
 
Thnx. ik kan hem je aanraden. Ik wil op mijn bike nog wel graag wheelstriping, maar twijfel nog over de soort en de kleur. Lastige keuze. Daarbij nog een keer leuke stuurgewichten en ik twijfel nog of ik andere kleur rem en koppelinghendel neem. Maar goed, eerst maar ff sparen en daarbij vind ik hem zo al erg mooi:D

Ook welkom bij de club, vind de uitlaat hem erg goed staan.
Ben er zelf al voor aan het "sparen"...
 
@ jerry .. heb je de motor opnieuw moeten laten afstellen na montage vd uitlaat?

Ik heb hem (de uitlaat) inmiddels besteld net als een motor spoiler van Puig zodat alles er straks wat "netter" uitziet.

full


en nu maar wachten op de pakjespiet _O- _O-

:W
 
meerdere prive vragen gehad over het volgende :
waar zit het knipperlicht-relais

hier de locatie voor het vervangen van het knipperlicht relais, nodig als men led knippers geplaatst heeft.

het relais zit aan de linkerkant van de motor.
full



full

de harde behuizing zit vast geklemd op een rubberen "voet", zie gele pijlen.
door het met beleid los te wrikken in de richting van de rode pijl kun je hem losmaken.
relais vervangen en weer terug plaatsen en klaar is kees....

:W
 
Laatst bewerkt:
Hey Ray,

die motorspoiler wil ik er ook nog graag een keer onder. Er zijn er meerderen op de markt zag ik, maar dit is wel één van de sportievere en mooiste. Zou je dat nog gaan merken tijdens het rijden?? Ben benieuwd wat je van het geluid vd uitlaat vind:P


@ jerry .. heb je de motor opnieuw moeten laten afstellen na montage vd uitlaat?

Ik heb hem (de uitlaat) inmiddels besteld net als een motor spoiler van Puig zodat alles er straks wat "netter" uitziet.

[afbeelding]

en nu maar wachten op de pakjespiet _O- _O-

:W
 
er zijn inderdaad meerdere merken die spoilers leveren maar deze "smoelt" voor mij toch echt het mooist.
gebruikt dezelfde lijnen als de motor zelf.
foto's komen eraan na levering en montage uiteraard....
 
Laatst bewerkt:
lekker donker geluid onderin, en een ferme brul bovenin. Een voorbeeldje op de Z750 (subwoofer aan of goede dopjes in):
De Big Oval heb ik in carbon liggen, mocht je hem willen zien/horen ben je van harte welkom in Leiden. De GP staat momenteel back-order door de vakantie, maar ik streef er naar die altijd op voorraad te hebben.



Hou die gedachte even vast :9 moet even de geldboom weer wat aan laten sterken haha.
Maar als het zover is kom ik zeker wel even langs om te kijken / horen / kopen :P
 
Ik heb een g&g gp uitlaat besteld, even wachten totdat die spaghetti eters terug zijn van vakantie...
Lees op buitenlandse forums dat gsr bezitters hun afstelling moeten wijzigen na het wisselen van de uitlaat????
Kan iemand daarop reageren...

hij gaat vandaag of morgen vanuit Italië deze kant op :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan