Wie hebben er hier allemaal een LTD1000

Zoiets:
index.jpg


Mooie motor, er rijden er maar weinig van rond in Nederland, denk ik.
 
Nou volgens mij zijn er zat :+
Ik heb al zo'n 4 krukassen van zo'n ding gerepareerd, en die gaan écht niet gauw kapot (bij normaal gebruik)
 
ik dacht dat het een import motor is vanuit Amerika. Deze zijn toch helemaal niet verkocht in Nederland of wel?

En hebben jullie ook zo'n last met starten op het moment dat hij een tijdje stil heeft gestaan?

(Nou net weer even geprobeert om te starten en startmotor verbrand denk ik, kwam rook uit de startmotor !!!!! ;( )
 
Laatst bewerkt:
Heb een LTD1000 ('81), maar loopt (op dit moment) voor geen meter. Ben op dit moment bezig met reviseren van motor. Cilinderkop is aardig versleten (nieuwe kleppen, geleiders, zuigerveren pakkingsset enz) en gaat flink wat duiten kosten tenzij iemand mij natuurlijk tegen een redelije prijs aan een ander blok kan helpen.
 
ik dacht dat het een import motor is vanuit Amerika. Deze zijn toch helemaal niet verkocht in Nederland of wel?

En hebben jullie ook zo'n last met starten op het moment dat hij een tijdje stil heeft gestaan?

(Nou net weer even geprobeert om te starten en startmotor verbrand denk ik, kwam rook uit de startmotor !!!!! ;( )

De LTD's en consorten zijn gewoon in Nederland verkocht. Kijk voor een modellenoverzicht maar eens bij www.kawasakimerkclub.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan