Wie heeft Blik op de weg gezien?

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
WOW!

Gozer op exact dezelfde motor als ik, maar dan 600 versie, zelfs zelfde kleuren....ging er als een gek vandoor na stopteken....echt als een mongool door de stad en rood licht enzo...

Uiteindelijk collega-politie auto erbij...aangehouden...motor kwijt, rijbewijs kwijt.

Deze keer vond ik het net goed....sjezus zeg, wat ging hij hard
 
Ja, zag het, malloot
Ik rij wel idioot (soms) , maar dat slaat alles.
Zit nu THUIS aan mn biertje....
 
Dit was herhaling van herhaling, die acties had ik al vaker gezien :) . Krijg er nog wel de kriebels van!

CBR-GIRL
 
Zo iemand zou gewoon eens een leuk paaltje tegen moeten komen!
Onverantwoord zulk rijgedrag waarvan andere altijd de dupe worden! :j :j
 
Dit was herhaling van herhaling, die acties had ik al vaker gezien :) . Krijg er nog wel de kriebels van!

CBR-GIRL

Als je daar al kriebels van krijgt moet je vooral met Duderuud gaan rijden, krijg je helemaal een hartverzakking van :+
 
Viel nog niet mee, TV kijken naar Blik op de weg en tegelijkertijd erover chatten met Niels (die weer zonodig een biertje moest halen) :) . Over die motorrijder: wat een idioot :j , we hebben al niet zo'n beste naam onder de andere weggebruikers, moet je vooral zo gaan doen. Gek doen is prima, maar dan wel op een leeg stuk weg, waar je alleen jezelf in gevaar kunt brengen. Jaja, ik hoor jullie al: "Ja, opa" !
 

Tja, die agent had zeker gelijk met zijn opmerking:

Voor het zelfde geld moeten we naar je vrouw om haar wat te vertellen.

schobbejak, ik heb er geen ander woord voor. :(

Ach.... in ieder nest heb je rotte appels.
 
niet gezien, niemand heeft dat ding getaped zodat duud het kan omzetten in mpeg? :)
ruud: heb je die kaart nu al trouwens?!
 

Zeg Pooh, jij kan toch wel Nederland 1, 2 en 3 ontvangen daar?
(vraagje tussen door, vroeg het me af)
 
Op 2001-06-22 22:32, schreef CBR-GIRL:
Dit was herhaling van herhaling, die acties had ik al vaker gezien :) . Krijg er nog wel de kriebels van!

CBR-GIRL

Als je daar al kriebels van krijgt moet je vooral met Duderuud gaan rijden, krijg je helemaal een hartverzakking van :+

Vind het altijd wel leuk om te zien, niet dat aanhouden dan natuurlijk.
En dan altijd dat gelul van die agenten, als of je zelf niet weet dat het niet zo is als het hoort.

Maar als duderuud ook zo rijdt, dan moeten we maaar eens afspreken.
 
Op 2001-06-22 22:32, schreef CBR-GIRL:
Dit was herhaling van herhaling, die acties had ik al vaker gezien :) . Krijg er nog wel de kriebels van!

CBR-GIRL

Als je daar al kriebels van krijgt moet je vooral met Duderuud gaan rijden, krijg je helemaal een hartverzakking van :+
Gisteren mee wezen rijden, ik vond dat best wel meevallen m'n vriend rij net zo :)
 
Zeg Pooh, jij kan toch wel Nederland 1, 2 en 3 ontvangen daar?
(vraagje tussen door, vroeg het me af)

yeps, maar dankzij het logische posten (zenders) programmeertalent staan die ergens verstopt op plekkie 3568 van deze tv, zap je niet al te vaak langs dus :)
 

Ah... lijkt me logisch. Jij moet wel een super TV hebben, wij hebben thuis maar ong. 50 zenders.... :)
 
niet gezien, niemand heeft dat ding getaped zodat duud het kan omzetten in mpeg? :)
ruud: heb je die kaart nu al trouwens?!

Ik zit nog steeds met smart te wachtewn! :(

Theoretisch kan hij vandaag of dinsdag nog binnenkomen, maar ik denk dat ik dat pokkeding nooit krijg! :(

Dan moet ik de volle 500 piek betalen voor een nieuwe uit de winkel, heb hem nu voor F225,- :(

Ik ga gelijk ff naar huis bellen om te vragen of 'ie al binnen is....
 
Terug
Bovenaan Onderaan