Wie heeft de goorste doorrij-motor?

Is dat stoer ofzo dan :?
Dat vraag ik me altijd af bij lawaaiuitlaten, hoge topsnelheden, glimmend chroom...

Daar doe ik allemaal niet aan mee en aan poetsen ook niet. Ik gebruik mijn ros elke dag en was alleen de spiegels en de lampen, soms de nummerplaat als het echt te erg wordt.

Ik heb hem niet voor de mooiigheid, hij moet rijden.
 
vandaag een proefrit gemaakt op de Street Triple })

full


full



Denk wel dat ze hem weer even moeten wassen :+
 
Is dat stoer ofzo dan
Neen, maar wel makkelijk :P

Nooit echt een poetser geweest.. iemand met een glimmende ketting,
dat is iemand die te weinig rijdt, of te veel poetst..

En zoals gezegd: op een bepaald moment komt er evenwicht, en wordt ie niet vuiler..
Zolang de belangrijke onderdelen (ketting, startrelais, shifter etc..) maar onderhouden worden,
en je af en toe de corrosie een bekijkt: voor mij méér dan genoeg hoor..

Case in point: geef mij een splinternieuwe motor, en ik poets 'm ongeveer 3 maand..
en dan stopt het ook..
 
Ehm... geen foto van hoe ie er nu uit ziet maar wel van hoe ie er in de winter van 2004 uit zag toen ik 'm nog aan het inrijden was:

5c13853da5bde878fe02a1116b8c4e1b


Nu is ie trouwens ook al ongeveer een half jaar niet gewassen.... toch maar eens doen binnenkort. spuit 'm nu alleen na de meeste (plezier)ritjes in met dat Scottoiler F365 spul (of hoe het ook mag heten).
 
Ehm... geen foto van hoe ie er nu uit ziet maar wel van hoe ie er in de winter van 2004 uit zag toen ik 'm nog aan het inrijden was:

[afbeelding]

Nu is ie trouwens ook al ongeveer een half jaar niet gewassen.... toch maar eens doen binnenkort. spuit 'm nu alleen na de meeste (plezier)ritjes in met dat Scottoiler F365 spul (of hoe het ook mag heten).
ik poets de mijne eigenlijk ook nooit, maar zo smerig is ie nou ook weer nie, komt misschien ook wel omdat ik nog een pekel fiets heb

M.v.G
Mark
 
Is dat gewoon modder of echte boerengier ???

lol
Ik heb paar jaar terug achter een gierwagen gereden die spontaan begon te spuiten.
Wat zagen de bike en ik eruit, laat staan hoe we roken.

Mijn pekelfiets ziet er nu niet meer uit na meer dan 10jaar woon/werk.
Verf laat gewoon overal los, wit kunstof is al jaren niet meer wit, vies is ze niet eens echt iig niet zo vies als voorgaande pics hierzo.
 
ik poets de mijne eigenlijk ook nooit, maar zo smerig is ie nou ook weer nie, komt misschien ook wel omdat ik nog een pekel fiets heb

M.v.G
Mark
Ach, na deze foto (die bij de wasboxen hier in de buurt is gemaakt) heeft ie er ook niet meer zo erg uit gezien. Dit komt ook meer door de hoeveelheid bagger die er toen op de lokale wegen lag. Schoon is ie nu ook zeker niet maar ach... binnenkort eens wassen.
 
Vies is niet erg, maar de pekel vreet je motor aan en dat krijg je volgens mij nooit meer zo mooi als voorheen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan