wie heeft de interviews motogp gezien?

baka

MF veteraan
29 mrt 2002
8.280
2
Hoorn (Noord Holland)
Ik heb de interviews van de motogp gemist, 's ochtens liepen ze uit en dus werdt het er af geknipt, en 's middags zonden ze het ook niet uit. Ik was op een familie feest en heb dus alles opgenomen. Tegen de tijd dat ik erachter kwam was het dus al te laat om naar BBC te kijken (ik had het trouwens van de BBC moeten opnemen in de first place).
Op de motogp site is het betalen voor de interviews :(

Weet iemand wat ze te melden hadden? Vooral Nakano met de Kawa :}
 
ik zou dit ook wel willen weten 8-)

stom van eurosport... die interviews zijn meestal wel interessant..


lekker veel reclame ook :(
 
ik zou dit ook wel willen weten 8-)
die interviews zijn meestal wel interessant..

Meen je dat nou? Ik vind die interviews meestal totaal oninteressant. Vaak is het alleen maar een PR-praatje waarin het team, de sponsors en de bandenfabrikant bedankt worden. Ik heb nog niet zo heel vaak een coureur in zo'n interview op een verrassende uitspraak kunnen betrappen.
 
zolang rossi op het podium staat kan ik die interviews wel waarderen, maargoed idd , die interviews zijn vaak vrij inhoudsloos.. en TOCH had ik ze willen zien :)

het hoort er gewoon bij, en als eurosport 20 minuten reclame tussendoor gooit en dan de interviews skipt dan erger me ik daar wel erg aan...
 
Op de BBC werden de heren geinterviewd door de presentator en niet direct na de race. Dus geen officiele persconferentie. Geen spectaculaire uitspraken. Tamada uit zijn dak en bescheiden. Zijn uitspraken tijdens de persconferentie voorafgaand aan de wedstrijd is dus volgens mij gewoon een vertalingsfoutje geweest. Rossi gaf toe dat Tamada gewoon niet bij te houden was. Rossi kreeg problemen met de achterband en kon het dus niet meer veilig bijbenen. Denkt natuurlijk zeker na de megacrash gewoon aan het WK. Nakano liep volgens mij nog in een droomwereld want kon het nog steeds niet bevatten. Hij schrok wel van de opmerking dat zijn motor rookte als een gek en dat men bang was dat ie een vastloper zou krijgen. Die zit nu dus de video te kijken.
 
Denken jullie nu echt dat dat het blok was van de kawa :?
Jullie moeten die verslaggever van eurosport niet zo geloven , aangezien hij vrijwel steeds in de bocht rookte zal het wel gewoon rubber zijn geweest van een vraaie powerslide :}
 
eh dat deed ie dan maar even naderhand niet meer gezien, ik zat zelf in Duitsland en volgens het Duitse Eurosport commentaar waren het ook de banden
 
pfffffffffffff
die witte rook he.. geen banden geen olie
was gewoon de snelheid die je zag :}

112202.jpg


Ik vindt t best blauw hoor, t was wel opvallend dat t alleen gebeurde in de bocht, mischien een keerring die ergens behoorlijk zweete en olie op de hete uitlaat drupte ofzo.

btw aan t einde van de race zag je onboard van Giberneau die wolken uit die kawa komen, zag dr niet relaxt uit. Zeker niet als je als gib dr vlak achter zit.
 
Och, die Gibernau is toch al een glibber, daar kan die olie van de Kawa ook nog wel bij.... 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan