Wie heeft de lelijkste pekelfiets!?

Mavtri

MF veteraan
24 sep 2002
4.513
221
Barneveld
Vanaf morgen heb ik weer een pekelfiets voor er bij. Met de nieuwe in dit weer rijden doet toch te veel zeer daarom maar het onderstaande 'gebakje' aangeschaft.
Wie er hier nog meer een pekelfiets rijdt. PLaats een foto van dat ding hier kunnen we een verkiezing doen wie de lelijkste pekelfiets heeft.
PS aangepast voor Pluis
full
 
Laatst bewerkt:
dit is mijn pekelfiets.

hij staat nu bij superkris, die maakt hem nog een stapje lelijker, valt de pekel niet meer op

full
 
Vanaf morgen heb ik weer een pekelfiets voor er bij. Met de nieuwe in dit weer rijden doet toch te veel zeer daarom maar het onderstaande gebakje aangeschaft.
Wie er hier nog meer een pekelfiets rijdt. PLaats een foto van dat ding hier kunnen we een verkiezing doen wie de lelijkste pekelfiets heeft.
(Afbeelding)

Pekelfiets!? Wát nou pekelfiets! Dat is een PRACHTIGE CX500 eurosport... De absolute Old Skool Topper van Honda!

Ongelofelijk... Die ga je toch niet als "lelijkste pekelfiets" bestempelen? Ik rij elke dag op een gerestaureerde CX500Z uit 78, en laat me je vertellen: je gaat van deze fiets meer plezier hebben dan je nu ooit kan vermoeden. Loop altijd, stuurt lang niet slecht, en loopt per euro harder dan een R1. (R1: €41,38/km/u, CX €27,78/km/u :) )

Enneh, dit is dus de mijne. Pekel of geen pekel.
full
 
Dit valt onder de catagorie heiligschennis om die (bijna)klasieker, pekelfiets te noemen
Vanaf morgen heb ik weer een pekelfiets voor er bij. Met de nieuwe in dit weer rijden doet toch te veel zeer daarom maar het onderstaande gebakje aangeschaft.
Wie er hier nog meer een pekelfiets rijdt. PLaats een foto van dat ding hier kunnen we een verkiezing doen wie de lelijkste pekelfiets heeft.
(Afbeelding)
 
Dit is veruit de lelijkste pekelfiets op het MF!!!

full


én, hij is van chielmi :)


En hij is te koop, bij interesse ff mailen.
 
:+

:+

ik zei de gek................

echte pekelbak geworden, door ff twee jaar weinig onderhoud te verrichtten ivm véél bijzondere andere werkzaamheden...( smurf nr. 2../ huissie......nuf said?..)

speezievikasjon dú moto:
KZ750E/1985/roest/oxidatie...overal/rijwielgedeelte betreffende lagering is tiptoppie/motorblok...héhéhéhé...loopt als een afgaande reutelaar die couscous genuttigd heeft....gebruikt en lekt olie..../soes-handkappen.... :+ /ketting heeft 'vaste' stukken tussen de schakels en dat voel je tijdens het rijden...
ik hou het oliepeil zo constant en hoog mogelijk, het appiejaatje start altijd en rijdt héééééééééérlijk....
Deze carbs. bevriezen niet, omdat ik de gehele bende onder de tank en naast de carbs heb "geisoleerd", waardoor er alleen maar warme lucht richting de carbs gaat...perfect... ook afgelopen weekend met de vorst toen ik late dienst had..no problem...


full
 
inderdaad, hij is echt lelijk!! :+


En dit is nog een oude foto, op het moment ziet hij er nog slechter uit. Uitlaat is nog wat verroester, verf zit niet meer echt lekker op de tank, er zitten nog een paar scheuren bij in de buddy etc.

Maar motorisch isie nog goed, start in oogwenk.
 
Pekelfiets!? Wát nou pekelfiets! Dat is een PRACHTIGE CX500 eurosport... De absolute Old Skool Topper van Honda!

Ongelofelijk... Die ga je toch niet als "lelijkste pekelfiets" bestempelen? Ik rij elke dag op een gerestaureerde CX500Z uit 78, en laat me je vertellen: je gaat van deze fiets meer plezier hebben dan je nu ooit kan vermoeden. Loop altijd, stuurt lang niet slecht, en loopt per euro harder dan een R1. (R1: €41,38/km/u, CX €27,78/km/u :) )

Enneh, dit is dus de mijne. Pekel of geen pekel.
(Afbeelding)

Rustig, rustig pluis mijn vraag is wie heeft de lelijkste pekelfiets. Ik zeg niet dat ik die heb. Juist niet ik ben het helemaal met je eens. Ik ben helemaal verliefd op deze mooie CX500 sport die er nog zo uit ziet terwijl hij/zij er al 80.000km op heef zitten. Ik weet ook zeker dat ik er heel veel plezier mee ga krijgen maar ik ga m wel voor woon/werk gebruiken dus hij/zij zal ook wel eens pekel tegen komen. Maar daarentegen zal ik er alles aan doen om hem/haar nog jaren in deze staat te houden want inderdaad het is een echt CX500 Sport 8-) Bijzonderheden aan dit model zijn dat het een verbeterd rijwielgedeelte heeft en niet vergeten achter een schijfrem ipv een trommelrem. JAJA!!
 
En je kan er nog jarenlang plezier van hebben want 80.000 is niet eens veel voor een cx.
Rustig, rustig pluis mijn vraag is wie heeft de lelijkste pekelfiets. Ik zeg niet dat ik die heb. Juist niet ik ben het helemaal met je eens. Ik ben helemaal verliefd op deze mooie CX500 sport die er nog zo uit ziet terwijl hij/zij er al 80.000km op heef zitten. Ik weet ook zeker dat ik er heel veel plezier mee ga krijgen maar ik ga m wel voor woon/werk gebruiken dus hij/zij zal ook wel eens pekel tegen komen. Maar daarentegen zal ik er alles aan doen om hem/haar nog jaren in deze staat te houden want inderdaad het is een echt CX500 Sport 8-) Bijzonderheden aan dit model zijn dat het een verbeterd rijwielgedeelte heeft en niet vergeten achter een schijfrem ipv een trommelrem. JAJA!!
 
En je kan er nog jarenlang plezier van hebben want 80.000 is niet eens veel voor een cx.
Weet ik gullpumpe. Daarom ook deze gekocht een betrouwbare brommer voor die leeftijd. Voorheen ook een VF gehad en was eerst van plan weer een VF te nemen. Maar na enig informeren had ik 4 verkopers gesproken waarvan bij drie er al een ander blok in zat omdat de krukas kapoet was evenals die van mij 2 jaar geleden. Zijn helaar niet betrouwbaar itt dit type.
Ik ben echt gevallen voor dit type : de japanse moto guzzi maar dan betrouwbaarder. hij is mooi van lelijkigheid.
Ik hoop er veel km op rond te knorren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan