diegekmetdieguzzi
MF veteraan
Ik wist het...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik wist het...
Toch gek, met een beetje sleutelen is de CB1100 een betrouwbaar werkpaard.
Heb je veel onderhoud gedaan of viel dat tegen?
Is het een XS400?
elke week na 200km:
0.5l olie
overstromen van de carberateurs(vervuiling van uit de tank)
achterrem cylinder problemen
accu aan de lader (zeer traag draaiende startmotor bij warme motor)
2 keer per jaar lekke voorvork keerring (roest pitten in de vork poten)
door deze lekkage vette schijven, dus geen remmen (dit rijd lekker ontspannen tussen de file door )
ik had hier geen zin meer in.
en mijn cb1300 rijd nog een stuk zuiniger ook.
Sterker nog..lang voor de cx hadden de Guzzi's allemaal een dwarsgeplaatste twin...tot op heden van dage..dus het concept kan veel hebben!
dit was de mijne uiterlijk ging nog wel maar technisch
ik was elke dag weer blij als hij de coentunnel uit kwam.
mijn huidige motor(cb1300)rijd een stuk "veiliger"
(Afbeelding)
Zie mijn bovenstaande reply(Afbeelding)
hoef je wel niet bang bij te zijn dat er iets van plasic kapot gaat bij een eventuele val!!
...Baksteen schrikt een beetje in dit topic en zou zo een "motorasiel" willen beginnen.....
Er is wel een japje met dwarse twin uit vervlogen tijden, is geen honda (en zeer uniek verzamelobject). Ik denk begin jaren 60 Ernst Hagen heeft er volgens mij een (gehad).Sterker nog..lang voor de cx hadden de Guzzi's allemaal een dwarsgeplaatste twin...tot op heden van dage..dus het concept kan veel hebben!
Kijk..Electrisch hadden ze een slechte naam en chroomwerk was ook ala Italia maar heute is de kwaliteit gewoon goed..
Er zijn dus nog nieuwe Guzzi's maar geen Cxén...phiev..
Nu weer naar pekelfietsen...