Wie heeft de meeste Pk's?????

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.824
524
Wat denk je


Yes we are finished and the results are just as I predicted. After 72 dyno pulls and lots of del taco and soda we are finished. 30 psi the NLR GEN 2 race system produces 562.33hp and 300lb ft torque at 30 psi. Is there more left...oh yes there is..Im just a tad bit shook up from the dyno sessions to hold it any more. The bike is straight brutal!!! Our system is capable of 36-40 psi and I had problems holding it to 11000 rpm because the #### bike would lunge forward so hard it would scare the piss out of ya. Hows drivability...heheheh come on now boys..what good is a turbo bike that doesnt drive well. All tuning and fabrication is done in house at NLR.
Stock bore and stock stroke with a stock head.
There is no system that can compete!!
NLR...builders, tuners, and designers of the most powerful hayabusas in the world....all turbo!
hope ya like it...I did!!

Sebsnewbike-or.jpg

post-5-69839-NLR7.jpg
 
Serieus straatfietsje :}
Maar toch......, een fiets op nitro heeft meer,
vééééééél meer!, en klinkt ook een STUK gemener })

Paul.
 
Serieus straatfietsje :}
Maar toch......, een fiets op nitro heeft meer,
vééééééél meer!, en klinkt ook een STUK gemener })

Paul.
Die fiets is wel leuk om te zien ook, ben geen Busa gek , maar heeft wel wat.

Maar, NOS roelz, vooral de geur :9
 
Die fiets is wel leuk om te zien ook, ben geen Busa gek , maar heeft wel wat.

Maar, NOS roelz, vooral de geur :9

Eeeehh Niels, hier bedoelde ik geen NOS (nitrous oxide system) mee, maar ik bedoelde hier nitromethaan (= vloeibare springstof) mee.
Aparte scherpe reuk, en tranende ogen als je naast zo'n (lopende) fiets staat :}
1000 PK uit zo'n fiets (+/- 1300 cc) is echt geen uitzondering!
Maar ja, wat vertel ik je toch...., je weet dat zelf immers ook, aangezien dat je ook wel eens vaker naar de sprint bent gaan kijken, en waarschijnlijk hieraan dus net zo verslaafd bent als ik.

Groeten Paul.
 
Eeeehh Niels, hier bedoelde ik geen NOS (nitrous oxide system) mee, maar ik bedoelde hier nitromethaan (= vloeibare springstof) mee.
Aparte scherpe reuk, en tranende ogen als je naast zo'n (lopende) fiets staat :}
1000 PK uit zo'n fiets (+/- 1300 cc) is echt geen uitzondering!
Maar ja, wat vertel ik je toch...., je weet dat zelf immers ook, aangezien dat je ook wel eens vaker naar de sprint bent gaan kijken, en waarschijnlijk hieraan dus net zo verslaafd bent als ik.

Groeten Paul.
[ff erg off topic]
Paul, ga jij 1 sept ook naar Drachten ?
[/ff erg off topic]
 
Paul, hoe raak je aan zo'n 'vloeibaar explosief' installatie? Moet wel lekker zijn op m'n ZZR :P

Sry voor de offtopic :)

Ik heb trouwens de meeste pk's: 100 droog op de weegschaal ;)
 
Paul, hoe raak je aan zo'n 'vloeibaar explosief' installatie? Moet wel lekker zijn op m'n ZZR :P

Sry voor de offtopic :)

Ik heb trouwens de meeste pk's: 100 droog op de weegschaal ;)
Ik vrees dat je dat helemaal zelf moet bouwen, ga maar eens kijken bij een Dragrace in de pits. Top fuel is the best, zeker het geluid en de traantjes in de ogen van de dampen..
 
Lijkt mij dat ie niet helemaal standaard meer is. Kan nou niet echt zeggen da'k hem mooi vind.
De buddy lijkt me ook niet echt comfortabel. Zou de ketting nog standaard zijn??? Lijkt mij dat ie een normale ketting helemaal aan gort rost.

Maar wat moet je nou met zoveel vermogen??? Je mag toch maar 120??? })
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij dat ie niet helemaal standaard meer is.
Kan nou niet echt zeggen da'k hem mooi vind.

Maar wat moet je nou met zoveel vermogen??? Je mag toch maar 120??? })
Waarom zitten die 4 versnellingen er extra op dan, je hebt er aan twee genoeg(cbr600)
 
Ehhhh wat is er op 1 september in Drachten ??? Ennnuuuhhhh is dat leuk om met je zoon van 6 heen te gaan ??

C.U.


Dikkevinger.

www.explosion.nl voor de info.
Dragraces met zulke vergelijkbare monsters als hierboven, inc auto's.
Veel lawaai snelheid en lekkere geuren van rubber, NOS, nitromethaan en benzine. :9
Vergeet voor je zoon geen oorkleppen mee te nemen ( dopjes werken niet goed ).
 
HolyF#ck.....

Wat een apparaat man!
Maar ik zie maar 1 remschijf in het voorwiel. :?
Heeft alleen een rem om te zorgen dattie niet achteruitrolt op een helling?
Of bedien je met de remhandle de remparachute?
 
hahha lol

volgens mij wil hij de weg ook stofzuigen zo te zien aan de lucht inlaat vd turbo })

verder :} :} :} :} :} :} :}
 
En dan zeggen dat het niet hard genoeg gaat... :]
Maar goed dat je nu een Soes hebt!!!

Heheheheh nee die ging niet snel genoeg... *D *D *D Maar goed nu met m'n 750 Soessie ben ik al een stukkie sneller ;) En later als ik groot ben.... Dan rij ik ...... }) Nee denk niet dat ik dat ga zeggen tegen deze Soes broeder :+ :]

1 Aanwijzing *D Op je gat met een .... SRAD en op je reet met een ...... :} hehehehheehhe

Tot ut SUPERBIKE WEEKEND!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan