Wie heeft de snelste Honda

damn wat een leuk filmpjein het begin was moto sneller :) maar al snel kwam de f1 voorbij is wel minder maar wel erg mooi
en tja bootje maakt geen kans :X
 
Valt me nog niet tegen van die motor, ik dacht dat die f1 bak wel als een kanon ging in vergelijking met die motor. Heb ik toch het juiste vervoers middel gekozen :P
 
Dit gaat nergens over...maar wel leuk om te zien. Ze hadden die motor wat meer aerodynamisch aan moeten kleden })
 
oh ja, Lekker nep dat ze daar ook heeeeeel geinteresseerd met elkaar aan het praten zijn :P
En idd van het geluid klopt geen ruk of die button haald telkens zijn poot van het gas...

Maar wel een leuk reclame filmpje
 
Effe schoppen. O-)
Maar waarom eigenlijk niet Barros met zijn motogp-motor? Of Edwards, Biaggi, Gibernau etc. ?
 
idd , zo'n RCV lijkt me toch een stuk sneller als zo'n britisch superbike ding.
 
neem dan van alle 3 de top, en kom dan niet met een halve/kwart fabrieks :? machine van een honda motor aanzetten :X en zet er dan gelijk de beste coureur erop
 
oh ja, Lekker nep dat ze daar ook heeeeeel geinteresseerd met elkaar aan het praten zijn :P
En idd van het geluid klopt geen ruk of die button haald telkens zijn poot van het gas...

Maar wel een leuk reclame filmpje

Zoals ik het ook hoor haalt ie inderdaad z'n poot steeds van het gas! Ik deel die mening dus ook!

Als je ziet hoe zo'n versnelling hij opeens heeft t.o.v die motor, nadat het geluid ook iets anders word! De motor komt dan opeens wel heel erg veel te kort!

Ik vind ook dat het op z'n plek was om ook de top van de motor erbij te halen! Een stukje toptechniek tegen toch iets minder!
 
Terug
Bovenaan Onderaan