Wie heeft deze motor van me gekocht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb veel plezier gehad van die motor,daarom ben ik er benieuwd naar.Heb er geen spijt van dat ik hem gekocht heb want ik wou een keer een 2 cilinder proberen en die bvalt me ook goed.Trouwens ik ben mario en dit is mijn motor[afbeelding]


Hallo Mario,

en wat is nu je probleem ?
is het waar dat je je oude motor niet mist en kun je zeker weten dat dit zo is ???

en wie zou je nu zijn geweest als je die oude soes nu nog had ?

( de 4 vragen ala byron katie >> Workshops en Jaartrainingen The Work van Byron Katie | Viervragen.nl ) :+ _O-

slaap je nu nog wel goed? of heb je soeziewee ? en voel je je schuldig dat je op een italiaan rond rijd ??

( het word vanzelf vrijdag met dit topic proeeest whahaha )
 
Ik heb 'm in ieder geval niet gekocht ... Dat maakt de zoektocht al weer ietsje gemakkelijker voor je _O-

Motor-Forum telt momenteel 216.464 onderwerpen, met daarin 11.562.402 berichten, en 75.138 geregistreerde gebruikers.
Houdt je, op dit moment, nog maar 75.136 geregistreerde gebruikers over die 'm misschien wél gekocht hebben })
 
Laatst bewerkt:
biglift pakt een schrijfblok en een makkelijke stoel en legt mario op de diva en zet een doos tisseu's klaar }) }) _O- _O- _O- _O- _O-

(je blijft hier lachen )
 
het spijt me, vergeef me, ik kan het echt niet anders zeggen....

"en kijk eens mario wie hier is? het is je oude SOES!!!"

- applaus en gehuil
 
Hallo Mario,

en wat is nu je probleem ?
is het waar dat je je oude motor niet mist en kun je zeker weten dat dit zo is ???

en wie zou je nu zijn geweest als je die oude soes nu nog had ?

( de 4 vragen ala byron katie >> Workshops en Jaartrainingen The Work van Byron Katie | Viervragen.nl ) :+ _O-

slaap je nu nog wel goed? of heb je soeziewee ? en voel je je schuldig dat je op een italiaan rond rijd ??

( het word vanzelf vrijdag met dit topic proeeest whahaha )
Als ik die soes nog had dan was ik iemand met een langzamere motor dan nu.Dan had ik niet geweten hoe het is om boven de 110nm koppel te hebben,maar waren me oren wel beter gespaard gebleven.Want die mille kan brullen.
 
Als ik die soes nog had dan was ik iemand met een langzamere motor dan nu.Dan had ik niet geweten hoe het is om boven de 110nm koppel te hebben,maar waren me oren wel beter gespaard gebleven.Want die mille kan brullen.


is dat waar en kun je ook absoluut zeker weten dat die gedachten waar zijn.

en wie zou je nu zijn als je nu nog een beter gehoor had ??

*proehhhhooooohoeestttttt * LOLLOLOLOL *
 
is dat waar en kun je ook absoluut zeker weten dat die gedachten waar zijn.

en wie zou je nu zijn als je nu nog een beter gehoor had ??

*proehhhhooooohoeestttttt * LOLLOLOLOL *
gehoor is toch al nie te best meer,dat had zonder de motor ook wel geweest.Maar dat heeft weer een andere reden haha.Ik ben 100% zeker van mijn gedachten trouwens
 
gehoor is toch al nie te best meer,dat had zonder de motor ook wel geweest.Maar dat heeft weer een andere reden haha.Ik ben 100% zeker van mijn gedachten trouwens


en wie zou je zijn als die gedachten nu eens niet waar waren ???

( biglift blijft graven naar de kern van het soes probleem )
 
Laatst bewerkt:
en wie zou je zijn als die gedachten nu eens niet waar waren ???

( biglift blijft graven naar de kern van het soes aagje probleem )
Aangezien ik 100% zeker weet dat de gedachten waar zijn hoef ik niet na te denken over hoe het zou zijn als het niet waar was.Bv,ik heb geen vrouwenborsten,dat weet ik 100% zeker.Ik ga dus niet nadenken hoe het zou zijn als ik ze wel had.Ik weet trouwens wel wat ik ermee zou doen als ik ze wel had.
 
Aangezien ik 100% zeker weet dat de gedachten waar zijn hoef ik niet na te denken over hoe het zou zijn als het niet waar was.Bv,ik heb geen vrouwenborsten,dat weet ik 100% zeker.Ik ga dus niet nadenken hoe het zou zijn als ik ze wel had.Ik weet trouwens wel wat ik ermee zou doen als ik ze wel had.


mhhh intressant

vertel eens waarom je over vrouwenborsten begint ??
hoe was je jeugd ?? had je toen ook al een sterke aandrang om met soesjes te willen spelen en rijden ?

er zit veel meer achter dit soesjes verhaal
Te Koop of te ruil aprilia rsv mille 2001

gooi het nu eens eerlijk in de groep ....


Mari(a) (o) we houden van je hoor ! :+ _O- ondanks je aandrang voor borsten
daar hebben meer motor rijders last van :+ :+ _O-
 
Laatst bewerkt:
mhhh intressant

vertel eens waarom je over vrouwenborsten begint ??
hoe was je jeugd ?? had je toen ook al een sterke aandrang om met soesjes te willen spelen en rijden ?
Ik had toen wel al een sterke aandrang om met borstjes te spelen.Ik begon over borsten om het topic onzinnig te houden.
 
er zit veel meer achter dit soesjes verhaal
Te Koop of te ruil aprilia rsv mille 2001

gooi het nu eens eerlijk in de groep ....


Mari(a) (o) we houden van je hoor ! :+ _O- ondanks je aandrang voor borsten
daar hebben meer motor rijders last van :+ :+ _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan