Wie heeft dit spuitwerk uitgevoerd? Omgeving Rotterdam

MWagemaker

Rookie
18 mei 2022
15
15
Amsterdam
Afgelopen november heb ik een Triumph Daytona ombouw naar Speed Triple gekocht. Motor is door de vorige eigenaar volledig aangepakt en heeft een prachtige rode kleur met een hele fijne korrel die met de lichtval behoorlijk verandert. Daarnaast is een vrij professionele bies met onderbrekingen erin over de lengte van de gehele motor geplaatst. Echt vakwerk!

Helaas heeft een of andere ... zijn scooter tegen mijn motor aan laten vallen en heb ik nu schade aan een kuipdeel. Een schadehersteller gaf me aan dat hij het nooit meer 100% zou kunnen herstellen als hij niet de precieze samenstelling van de kleur zou hebben en adviseerde me op zoek te gaan naar degene die het origineel gespoten heeft. Vandaar nu hier de vraag:

Heeft iemand enig idee wie dit spuitwerk heeft gedaan? Het is waarschijnlijk in omgeving Rotterdam uitgevoerd. De vorige eigenaar kan ik het helaas niet meer vragen, die is namelijk niet meer onder ons. Alvast bedankt!
tempImageMF7K9X.png
tempImagefP9C8k.png
tempImagefvSqci.png
tempImagedfeAsX.png
tempImageuPChhL.png
 
Zonde zeg. Inderdaad een hele fraaie kleur. Succes met het herstel. Komt vast wel goed.
 
Misschien hier nog even navragen;

En anders kan je hier misschien achterhalen wie de vorige eigenaar is geweest...
 

Heb ze benaderd, gaven aan dat het zeker niet daar is uitgevoerd. Was wel bereid om er naar te kijken maar gaf wel meteen aan dat het nooit dezelfde kleur zal worden. Hij wil een kleur proberen te ontwikkelen en mocht dat spaak lopen, kunnen we altijd nog stoppen zonder al te veel kosten. Eerst maar even de claim bij de verzekering van de andere partij afwachten denk ik. Duur geintje wordt het sowieso wel vrees ik.
 
Vraag: hoe lang geleden is dat ding gespoten? Ik ben goed bevriend met een motorspuiter die in Ridderkerk zat. Ik zal de foto in ieder geval even naar hem door appen
 
Vraag: hoe lang geleden is dat ding gespoten? Ik ben goed bevriend met een motorspuiter die in Ridderkerk zat. Ik zal de foto in ieder geval even naar hem door appen
Helaas niet bekend. Heb hem gekocht in Harlingen bij handelaar die hem onder consignatie verkocht voor de weduwe. Daardoor ook voor een relatief gunstige prijs kunnen kopen, maar wel met het bijkomende risico dat er helemaal geen historie over de motor bekend was. Heeft me dus ook nog wel een lieve duit gekost aan dingen die naar boven kwamen bij onderhoud :+

Ridderkerk is wel een spuitersbolwerk hè? Ik heb nu al 3 verschillende personen/bedrijven doorgestuurd gekregen in Ridderkerk. Dank voor het doorsturen!
 
Ik heb even zijn bericht voor je geplakt
"Nee, ik denk GL Paints als ik zo eens kijk"
Motopaint Hogenboom vermoedde ook al dat het bij GL Paints was gedaan, maar die hebben hun zaak en recepten niet overgedragen volgens hem. Denk dat de zoektocht naar de originele spuiter een beetje ophoudt. Dan maar kijken of iemand het zo dicht als mogelijk weet te benaderen.
 
Nou, dat is dan duidelijk, zowel wanneer het is gedaan en door wie. Dank voor het doorsturen! Ik ga vragen of ie nog wat heeft van dit project.
Gl paints bestaat niet meer.
Is geëmigreerd naar Equador.
Helaas bij gl paints kom je ook niet verder.
Bedrijfspand is verkocht en er zit nu een ander bedrijf in.
 
Laatst bewerkt:
Gl paints bestaat niet meer.
Is geëmigreerd naar Equador.
Helaas bij gl paints kom je ook niet verder.
Bedrijfspand is verkocht en er zit nu een ander bedrijf in.
Ik had een bericht gestuurd maar ik vermoed inderdaad dat ik niet op antwoord hoef te wachten. Mail en telefoon liggen er allebei uit. Facebookpagina is al een jaar of 8 ongebruikt. Ik ga het zodra ik bericht terug heb van de verzekering neerleggen bij Motopaint Hogenboom denk ik.

Aan iedereen dus: Bedankt voor de reacties, vraag is opgelost!
 
Voormalig eigenaar van GL paints heet Arjan Monster.
Er bestaat een bedrijf in Ecuador dat GL moto heet, kan hetzelfde bedrijf zijn.
Nee heb je. ja kun je krijgen. +593 98 697 2185
De zaak opent vandaag om 8 uur, het is hier 7 uur later.

Succes!
 
Voormalig eigenaar van GL paints heet Arjan Monster.
Er bestaat een bedrijf in Ecuador dat GL moto heet, kan hetzelfde bedrijf zijn.
Nee heb je. ja kun je krijgen. +593 98 697 2185
De zaak opent vandaag om 8 uur, het is hier 7 uur later.

Succes!
Lekker speurwerk. Ik neem even aan dat dit ook jouw vraag was? Of zijn er meerdere mensen naar Arjan Monster op zoek haha. glmoto.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan