Wie heeft dit spuitwerk uitgevoerd? Omgeving Rotterdam

Volgens mij had je een heel verhaal over dat hij een oplichter is en dat je door hem gedupeerd bent.. Ik vraag me af waarom je dat verwijderd hebt. Vond ik nuttig info
 
Volgens mij had je een heel verhaal over dat hij een oplichter is en dat je door hem gedupeerd bent.. Ik vraag me af waarom je dat verwijderd hebt. Vond ik nuttig info
Dat is mijn ervaring met die gl penty maar heb ik maar weg gehaald.
Het voegt helemaal niks toe aan het feit topic starter heeft zelf een vage motor gekocht zonder onderhouds historie en alles erom heen.
Dus het probleem in deze is voor topicstarter @MWagemaker en niemand anders.
 
Laatst bewerkt:
Dat is mijn ervaring met die gl penty maar heb ik maar weg gehaald.
Het voegt helemaal niks toe aan het feit topic starter heeft zelf een vage motor gekocht zonder onderhouds historie en alles erom heen.
Dus het probleem in deze is voor topicstarter @MWagemaker en niemand anders.
Ondertussen ben ik zelf maar een historie aan het aanleggen, eerste €1500 onderhoud zit er al in :9
ik zat nog te denken : is het dan niet beter om heel je motor te spuiten? dan zit je niet mer kleurverschil
Waarschijnlijk wel, maar vind deze kleur echt ontzettend tof. Het is echt wat anders, maakt die oude speed triple weer helemaal van nu. Bovendien, zoals Robinjo zegt:
Als verzekering betaald is dat prima, maar om weer zoiets als hij nu heeft te laten doen kost een godsvermogen.
Ben nog in afwachting, ze gingen vandaag contact opnemen met de tegenpartij maar vermoed dat die wederom niet thuis gaat geven. @!&* neemt al een tijd de telefoon niet op en reageert niet op whatsapp, leest alles wel gewoon en is ondertussen actief op Instagram. Hopelijk snel geregeld, al vermoed ik niet dat hier 2k uit gaat komen om de hele motor opnieuw te spuiten.
 
.....
Ben nog in afwachting, ze gingen vandaag contact opnemen met de tegenpartij maar vermoed dat die wederom niet thuis gaat geven. @!&* neemt al een tijd de telefoon niet op en reageert niet op whatsapp, leest alles wel gewoon en is ondertussen actief op Instagram. Hopelijk snel geregeld, al vermoed ik niet dat hier 2k uit gaat komen om de hele motor opnieuw te spuiten.
Heb ik ook gehad met schade aan de auto, schuld tegenpartij. Heel vriendelijk tijdens het ongeluk daarna niet thuis uiteraard.
Volledige stilte.

Gewoon volhouden en elke week informeren bij de verzekering van de tegenpartij. Die zoeken ook contact met hun eigen client.
Duurt even volgens mij ben ik 8 weken bezig geweest.
Toen bericht verzekering tegenpartij: client reageert niet op vragen van ons, wij gaan over tot uitkering omdat zonder tegenverhaal de situatie op het schadeformulier duidelijk genoeg is.

En centjes binnen de volgende dag :t
 
Heb ik ook gehad met schade aan de auto, schuld tegenpartij. Heel vriendelijk tijdens het ongeluk daarna niet thuis uiteraard.
Volledige stilte.

Gewoon volhouden en elke week informeren bij de verzekering van de tegenpartij. Die zoeken ook contact met hun eigen client.
Duurt even volgens mij ben ik 8 weken bezig geweest.
Toen bericht verzekering tegenpartij: client reageert niet op vragen van ons, wij gaan over tot uitkering omdat zonder tegenverhaal de situatie op het schadeformulier duidelijk genoeg is.

En centjes binnen de volgende dag :t
Dat is inderdaad precies mijn plan. Heel 'toevallig' kreeg ik gisteren een appje van de tegenpartij dat hij 'op de een of andere manier vergeten' was te reageren. Heel toevallig natuurlijk dat je het ineens weer herinnert nadat de verzekering je heeft gebeld. Vind het behoorlijk schofterig dat ie gewoon niet reageert in de hoop dat het overwaait.

Ga maandag weer contact opnemen met zijn verzekering om te controleren wat de status van het verhaal is.
 
Heb ik ook gehad met schade aan de auto, schuld tegenpartij. Heel vriendelijk tijdens het ongeluk daarna niet thuis uiteraard.
Volledige stilte.

Heb ik ook gehad, alleen het verloop daarna was compleet anders: Netjes schade formulier opgestuurd, in afwachting van. 2 weken later eens gebeld met verzekering tegenpartij: Nee geen formulier gezien, we gaan de klant wel bellen. 1 week verder: nee nog niets ontvangen, zal wel onderweg zijn. 1 week verder: Er is geen aanrijding geweest, veel plezier met uw schade B|

Wat bleek (navraag bij kennis die bij dezelfde verkeraar werkt) als de tegen partij geen formulier instuurt is er voor de verzekeraar geen aanrijding geweest en hoeft die dus niets te doen. Het is dan aan de andere partij om aan te tonen dat er uberhaupt iets gebeurt is..... Ik was stom verbaasd.
Dat moet die gozer goed geweten hebben. Dus vriendelijk invullen en daarna formulier wegpleuren. Case closed....

Uiteindelijk wel mijn geld gekregen omdat een collega als getuige opgetreden is en kon bevestigen dat de aanrijding inderdaad plaatsgevonden had. Wel 12 maanden verder voor ik mijn geld zag...8)7
 
...
Wat bleek (navraag bij kennis die bij dezelfde verkeraar werkt) als de tegen partij geen formulier instuurt is er voor de verzekeraar geen aanrijding geweest en hoeft die dus niets te doen. Het is dan aan de andere partij om aan te tonen dat er uberhaupt iets gebeurt is..... Ik was stom verbaasd.
...
Dat wist ik ook niet, lekker dan B|

Wel zorgen dat je dus een compleet ingevulde kopie van het schade formulier hebt dus.

Die had ik wel, ondertekend ook nog (de doorslag)
Ze wilden eerst niet ondertekenen want dat mocht niet van de verzekering? Toch maar wel en bij opmerkingen gezet: de ondertekening is voor het ongeval niet voor de schuldvraag.
Ik wilde toch echt een handtekening zien en een kopie hebben.
Uiteraard ook een aantal foto's gemaakt. Helaas is het nodig blijkt wel.
 
Altijd foto's maken tijdens het invullen.
Je bentniet verplicht het formulier in te vullen. Net zo min te ondertekenen. Wel ben je verplicht je te identificeren.
Ik heb het ook gehad.

Ongeluk(ik zat fout), Turk begon over schade links en midden terwijl ik hem rechts raakte. Meteen verzekering gebeld en adviseerde niet te ondertekenen en alleen id te laten zien.
Zo gezegd en gedaan. Wel degelijk dat mn verzekering heeft betaald. Dus dat komt goed.
Ben je allrisk btw??
 
ik zat nog te denken : is het dan niet beter om heel je motor te spuiten? dan zit je niet mer kleurverschil
Heel de motor is misschien overdreven. Maar het is een prima idee. Het mat grijs op de tank is een prima lak om een graphic toe te voegen over het probleem gebied. Of misschien toch metallic, als het een slijtageplek is voor knieën.

Kleine verschillen in lak vallen minder op als ze niet direct aan elkaar liggen.
 
Heb ik ook gehad, alleen het verloop daarna was compleet anders: Netjes schade formulier opgestuurd, in afwachting van. 2 weken later eens gebeld met verzekering tegenpartij: Nee geen formulier gezien, we gaan de klant wel bellen. 1 week verder: nee nog niets ontvangen, zal wel onderweg zijn. 1 week verder: Er is geen aanrijding geweest, veel plezier met uw schade B|

Wat bleek (navraag bij kennis die bij dezelfde verkeraar werkt) als de tegen partij geen formulier instuurt is er voor de verzekeraar geen aanrijding geweest en hoeft die dus niets te doen. Het is dan aan de andere partij om aan te tonen dat er uberhaupt iets gebeurt is..... Ik was stom verbaasd.
Dat moet die gozer goed geweten hebben. Dus vriendelijk invullen en daarna formulier wegpleuren. Case closed....

Uiteindelijk wel mijn geld gekregen omdat een collega als getuige opgetreden is en kon bevestigen dat de aanrijding inderdaad plaatsgevonden had. Wel 12 maanden verder voor ik mijn geld zag...8)7
Mijn tip, maak altijd foto's van beiden voertuigen met de schade's.
En het liefst voor ze verplaatst worden.
En als er getuigen zijn direct contactgegevens vragen en een getuigenisverklaring op laten stellen.
En dat in combinatie met rechtsbijstand, mijf#cken ze niet meer.
 
Nou, er lijkt eindelijk schot in de zaak te zitten. Heb komende week een afspraak met een schade-expert van de verzekeraar vd tegenpartij bij een schadeherstelbedrijf en dan gaat hun rapport richting de verzekering. Dan alles mooi laten herstellen en we zijn weer rond. 2 maandjes mee bezig, maar dan heb je ook wat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan