Wie heeft een auto met trekhaak om te helpen (omg Rotterdam)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woudschim

MF veteraan
10 jun 2009
3.310
12
Rijen
Gegroet,

Zoals te lezen in het techniek forum staat mijn GTR1000 op dit moment in Capelle aan de IJssel. Hij start niet en ik heb hem daar moeten achterlaten, dus ik moet hem op de een of andere manier weg zien te krijgen.

Ik heb zelf geen autorijbewijs en ken verder niemand met een auto met trekhaak uit de buurt.

Wie zou mij donderdag kunnen helpen om de motor 7km verderop naar de doe-het-zelf garage te slepen.
Ik kan daar een trailer lenen, dus dat is voorzien, het enige wat ik nodig heb is iemand met een auto met trekhaak.

Benzine vergoed ik natuurlijk en een fles goed bier voor de moeite. :)

Wie oh wie wil deze gestrande motorrijder helpen?
 
Laatst bewerkt:
Hoi Woudschim,ik wil je wel helpen,maar ik heb een Twingo zonder trekhaak helaas......wel woon ik vlakbij je,in Puttershoek,dus kan zo bij je zijn.Is het niet mogelijk je motor aan te duwen of zo? Of het relais te omzeilen?Laat het me maar weten.Ik ben deze week vrij,dus tijd genoeg om een mede MF-er te helpen. :)
 
Hoi, dankjewel!

Het is een motor van 300 kilo, dus ik vrees dat aanduwen niet gaat werken. :/
 
Nee,ben ik met je eens,maar anders even kijken of we hem aan de praat kunnen krijgen of zo? Trouwens,ik ben ook lid van de ANWB,en mag iemand 1 keer per jaar helpen,dus anders misschien door hun naar waar je wil brengen kan dan ook wel denk ik.Groet,Coert.
 
Ook een motor van 300 kg kan je aanduwen hoor. Zoek n klein heuveltje of vraag iemand om er achter te duwen.
 
Denk ik ook wel,ik ben opgegroeid met oude meuk waar altijd wel wat aan mankeerde,ben geen technicus maar wel van het rommelen.Mogelijkheden genoeg,om je fiets weer aan de gang te krijgen hoor Woudschim.Anders gewoon woonplaats-service van de ANWB.Ik zou hem zeker niet ergens laten staan waar je er geen zicht op hebt. :/
 
Denk ik ook wel,ik ben opgegroeid met oude meuk waar altijd wel wat aan mankeerde,ben geen technicus maar wel van het rommelen.Mogelijkheden genoeg,om je fiets weer aan de gang te krijgen hoor Woudschim.Anders gewoon woonplaats-service van de ANWB.Ik zou hem zeker niet ergens laten staan waar je er geen zicht op hebt. :/

Ze zullen er niet zo op wegrijden denk ik.
 
Nee,ben ik met je eens,maar anders even kijken of we hem aan de praat kunnen krijgen of zo? Trouwens,ik ben ook lid van de ANWB,en mag iemand 1 keer per jaar helpen,dus anders misschien door hun naar waar je wil brengen kan dan ook wel denk ik.Groet,Coert.

ANWB is persoonlijk lidmaatschap en enkel de persoon die pech krijgt is verzekerd. Als je dit van plan bent te gaan doen is dat fraude en ik denk dat de ANWB hier ook wel mee leest ;)
 
aanduwen met 2 man moet ook kunnen, althans..heb dat welleens gezien in een film.
Betrof dan geen motor, maar een vrouw :+
 
ANWB is persoonlijk lidmaatschap en enkel de persoon die pech krijgt is verzekerd. Als je dit van plan bent te gaan doen is dat fraude en ik denk dat de ANWB hier ook wel mee leest ;)
Ik heb dit wel eens eerder gedaan,toen ik met een maat op weg was,en zijn auto pech kreeg,ik was lid,maar hij dus niet...we werden gewoon geholpen,misschien zijn de regeltjes nu anders,dat weet ik dus niet.
 
Patrick,

Ik heb een auto met een trekhaak. Dan kom ik morgenochtend met de auto naar jou toe.

Jaap.

aanvulling: of heb je dat liever vandaag ?
 
Laatst bewerkt:
Dat is nog mooier natuurlijk Jaap.Ik wil me in alle bochten wringen om een MF-er te helpen,trouwens iedereen die ik tegen kom met pech,maar mooier dan dit kan niet.Hulde, :}
 
Dat van die storing met zijn GT550 had ik al gelezen,trouwens,die GT550 ben ik wel eens tegen gekomen bij Moto-store Barendrecht volgens mij.Als ie blauw is dan.Leuk dat men elkaar gewoon helpt in ieder geval,some things never change. *D
 
jullie zijn fantastisch. Jaap, als je vandaag nog tijd hebt, ik ben thuis!

(manman, dan denk je twee motoren te hebben zodat er altijd wel eentje rijdt, gaan ze precies een week na elkaar stuk :+ )
 
Laatst bewerkt:
Even in het kort het vervolg. Woudschim in Barendrecht opgehaald met de auto met een trekhaak en een witte plaat. Bij de motor aangekomen in Capelle gestart door met een schroevendraaier de aansluitingen boven op het relais kortgesloten. Nadat de motor liep een minuut gewacht of dat hij bleef lopen. Toe hij achter mij aan gereden naar de Motorkelder in Capelle.

De rest van het verhaal in dit topic: Motor wil plotseling niet starten
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan