Wie heeft een Hornet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb sinds 2 maanden ook een nieuwe Hornet 600. Een matblauwe...zo mooi! Afgelopen dinsdag naar Belgie geweest om bij meneer Dam een carbon demper eronder te laten zetten. Wat een geweldig geluid :9~ !
 
Heb er ook eentje...sinds een paar dagen en ik weet nu al zeker dat ik m voorlopig niet kwijt wil. Wat een heerlijke motor is het. Mijn vorige motor was een oudje , xl 600 r, nogal een verschil dus. Echt kicken zo'n bike. Ziet er gewooon echt vet uit en blaast het asfalt aan stukken....ik heb het zwaar te pakken van m'n hornetje.... :}
 
Jep, sinds vandaag een nieuw lid en een nieuwe hornetbezitter erbij. Woensdag kan ik hem ophalen. Het is een hornet zonder kuip geworden uit 1999 met 18000km op de teller. Oh ja, hij is rood. (ik kan bijna niet wachten :] )
 
ik wil eigenlijk wel piccies zien..
nou eindelijk een digitale camera dus kan ik ook eens een ander foto posten..
full


hornetfan...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb sinds 2 maanden ook een nieuwe Hornet 600. Een matblauwe...zo mooi! Afgelopen dinsdag naar Belgie geweest om bij meneer Dam een carbon demper eronder te laten zetten. Wat een geweldig geluid :9~ !
Ik heb er een laser doutech carbon op laten zeggen en inderdaad wat een soud,als ik helemaal geen pijpje in de uitlaat doe is het helemaal geweldig alleen vinden de koeien in de wei dat wat minder als ik er langs rijd ;) en uiteraard heb ik zelf mijn oordoppen altijd in hè.Ik heb al eens ergens een foto van mijn Hornet geplaatst
 
Mooi rood is niet lelijk, maar wat heb je aan je achterkant hangen :? Snel de zaag erop zou ik zeggen, want anders zullen ze je misschien wel in de winter inhuren als sneeuwschuiver. :+
 
Nou, dat achterspatbord had ik dan toch eerst ff rucksichtloss verwijderd...dat is gewoon lelijk. Weg met dat ding. Wel een mooie motor! 8-)
 
Jajaja, dat was ook al mijn idee. Misschien ook nog een paar kleinere knipperlichten erop.

he mooi ding hoor! en met de schep achterop weg en kleinere pinkers is het gelijk al een hele verbetering. voorderest is ie prachtig namelijk.
 
Hier nog een nieuwe Hornet rijder.

Sinds vandaag de trotse bezitter van een gloedje nieuwe mat blauwe CB600F

Kan hem donderdag ophalen. Ben wel benieuwd of het blijft bevallen na 6 jaar VFR750 rijden.

Foto is van de motor zoals ie nu nog bij de dealer staat. Kan ik op mijn werk in ieder geval nog even naar de motor kijken.

0
 
Laatst bewerkt:
Heb afgelopen zaterdag dan ook maar een hornet 600 besteld (mat zilver).
Nog effe wachten want winkel is net deze week in verlof.
Maar ondertussen moet ik toch nog voor mijn rijbewijs, rij nu ondertussen op een 125cc. Die gaat dan enkel voor track days, gebruikt worden. De hornet is om 'rustig' te cruisen met het vrouwtje achterop.
8-)

Mvg
Loe

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan