Wie heeft een Hornet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooi ding hoor, maaruh, zei je nou dat je je rijbewijs nog niet hebt?
succes dan alvast met je examen want anders staat dat ding daar een beetje mooi te wezen in de schuur...
 
Righto... over 2 weken echt in bezit... een zwarte Hornet 600F... vandaag al ff wezen voorkijken bij MotoPort... weeehooo, wat een gave fiets! Foto volgt!
 
Aangezien ik toch vandaag een plaatje heb geschoten van mijn fiets voor een ander topic, hier ook maar ff posten.

full
 
Fitrefo,

Je moet het ijzer smeden wanneer het heet is hé. Die zomeractie is niet echt geldig in de winter!!
Morgen doe ik de theorie, en volgende maand mijn 6uur praktijk.
Tegen dan is de verzekring in orde en zijn de platen overgeheveld van de mito naar de hornet. Tijd zat dus.

Mvg
Leo

mooi ding hoor, maaruh, zei je nou dat je je rijbewijs nog niet hebt?
succes dan alvast met je examen want anders staat dat ding daar een beetje mooi te wezen in de schuur...
 
Fitrefo,

Je moet het ijzer smeden wanneer het heet is hé. Die zomeractie is niet echt geldig in de winter!!
Morgen doe ik de theorie, en volgende maand mijn 6uur praktijk.
Tegen dan is de verzekring in orde en zijn de platen overgeheveld van de mito naar de hornet. Tijd zat dus.

Mvg
Leo

hehe, nou je pakt het in ieder geval gelijk goed aan. wel jammer dat de zomer net voorbij is als je je papiertje hebt. maar de herfst is ook mooi om in te rijden hoor.
 
Fitrefo,

Zo de theorie is al binnen, nu nog 6 uur praktijk en kan ik beginnen bollen.
Dat de zomer net voorbij is geeft idd. niet heb m'n mito nog voorlopig.

Mvg
Leo

hehe, nou je pakt het in ieder geval gelijk goed aan. wel jammer dat de zomer net voorbij is als je je papiertje hebt. maar de herfst is ook mooi om in te rijden hoor.
 
Hallo ik ben nieuw hier, hebt gisteren een mat grijs Hornet 600 mod.2004 besteld,
op 7 september as heb ik hem pas in mijn bezit, veel geduld dus. Foto volgt.
 
Laatst bewerkt:
De blauwe (b)engel, is dat niet een CB600F van molenaar. Dan heb ik er op gezeten toen ik aan het kijken was. Zelf een zwarte gekocht, bevalt perfect. Heb jij hem op de 25e of 26e aug opgehaald?

:]
 
Ik zit er ook over te denken om een hornet te kopen. Het is gewoon een erg gave motor en ik wil dan ook graag een adnere uitlaat dan die standaard stofzuiger steel. Maar nu zei een vriend van me, dat het nog wel eens een probleem kon zijn voor de persoon die achterop zit. Omdat deze met zijn been dicht bij die pijp komt. Bij de originele uitlaat zit er een bescherm kapje op het begin volgens mij, die dit moet voorkomen. Zijn er mensen die een andere uitlaat hebben en toch probleemloos mensen achterop nemen?
 
Ik kan dit ook in * het Honda Hornet topic* doen maar dan verzuipt-ie in de rest van de reply's.
Dus wie heeft er nu eigenlijk op dit forum een Hornet? Zowel 600 als 900.
Ik ben gewoon benieuwd hoeveel het er zijn.
Oke bij deze dan, ik heb 'm al 3 weken, morgen ff een afspraak maken voor zijn eerste 1000km beurt.
full
 
Heb je 'm nou eindelijk? Ben nog zeer benieuwd.
Yep, heb nog niet veel kunnen rijden, ik ben nog een week tussenuit geweest met
vakantie maar vanaf nu hoop ik vele km te mogen rijden als tenminste het weer toelaat, geen regen en niet te koud (ik ben in de tropen geboren *D ).
 
Horzel,

Sorry voor de late reaktie. Is inderdaad een blauwe van Molenaar, en klopt ik heb hem Donderdag 26 Augustus opgehaald.

Hoezo, heb ik hem voorje neus weggekaapt. Arie had het er wel over dat er nog iemand interesse had, maar ik was eerder :-) En heb zaterdag 21-08 de knoop doorgehakt.

Staat nu 2900km op de teller en hij bevalt nog steeds errug goed. Ben alleen niet zo kapot van die matte verf. Is erg mooi, maar ook lastig netjes te houden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan