Wie heeft er al een zwarte Honda CBR600RR ????

PentAr

MF veteraan
30 dec 2001
3.061
1
Utrecht
Zijn de eerste zwarte Honda's al uitgeleverd? En zo ja, via welke dealer?

Zijn hier ook mensen met een gele of rode? Hebben jullie al een idee van het verbruik?
 
Laatst bewerkt:
de mijne is binnen ,het is een zwarte .
hij wordt geleverd door motoport vlissingen.
en in goes staat ook nog een rode en een gele.
wacht alleen nog op mijn kenteken
 
Ik heb in de week toen ik dagelijks op het terras zat zowel een zwarte als een rooie zien rijden.

De voorkant verschilt niet zoveel en is zelfs een beetje koeler bij de zwarte maar in the end zou IK toch voor een rooie gaan.
Langs opzij is die toch zoveel koeler...bij de zwarte zie je eigenlijk de fiets niet goed genoeg.
 
De voorkant verschilt niet zoveel en is zelfs een beetje koeler bij de zwarte maar in the end zou IK toch voor een rooie gaan.
Langs opzij is die toch zoveel koeler...bij de zwarte zie je eigenlijk de fiets niet goed genoeg.
Maar toch is de zwarte de mooiste! :P :+
 
Kom net van motoport leeuwarden. Stonden er 2 klaar voor aflevering :9
Wil er wel 1 van hebben, zwart mooier dan rood btw
 
Mijn dealer (De Weer motoren Zaandam) had hem als eerste en dit is alweer 3 á 4 weken geleden die is alweer helemaal race omgebouwd heel mooi verbruik geen idee ;)


Groetjes Jeffrey
 
gisteravond bij ons op PPP een hele mooie zwarte hier ff een foto :} :)
full
 
Kom net van motoport leeuwarden. Stonden er 2 klaar voor aflevering :9
Wil er wel 1 van hebben, zwart mooier dan rood btw

Heb hem gisteren ook zien staan. Zwarte versie :9~ :} :P is imho vééééééél mooier dan de rooie

Ik zou voor een gele of een zwarte gaan.

Ik heb nog geen gele gezien en bij de Motoport Leewarden zeiden ze dat ze die ook niet kregen. Er zijn er maar 2000 van en als het goed is zijn die allemaal uitgeleverd. De gele RR's waren de eerten die uitgeleverd werden.
 
>Heeft effe met die CBR 600 niks te maken, maar heb jij nog meer foto's van de Nordschleife????

Paul's aandacht is getrokken :+
Ja hoor, waaronder een aantal van 19-21 paasweekend.
1 van Joost bij het aanremmen voor Bergwerk maar spijtig genoeg onzuiver dus heb hem (nog) niet gepost. Was het toch van plan als ik nog eens op de PC met die files zat.

Van de andere forum-ers heb ik spijtig genoeg geen fotos (kwam er bv deze week pas :( achter dat die vliegenier met Nakano helm :} Fabian is ) denk ik, tenzij ze reden met :
- rode CBR 600 RR
- gele Mille RSV zilveren helm
- gele Mille RSC blauwe helm
- in koppel GSXr1000 2002-2003
- Gsxr1000 met geel blauwe Shoei helm

Groeten,

Jochen
 
:P ik post meschien nietveel :X
Maar ik heb vandaag ook een mooie zwarte cbr600rr gezien in oostende :}
alleen het geluid moet zwaarder van die mooie uitlaat
 
>Heeft effe met die CBR 600 niks te maken, maar heb jij nog meer foto's van de Nordschleife????

Paul's aandacht is getrokken :+
Ja hoor, waaronder een aantal van 19-21 paasweekend.
1 van Joost bij het aanremmen voor Bergwerk maar spijtig genoeg onzuiver dus heb hem (nog) niet gepost. Was het toch van plan als ik nog eens op de PC met die files zat.

Van de andere forum-ers heb ik spijtig genoeg geen fotos (kwam er bv deze week pas :( achter dat die vliegenier met Nakano helm :} Fabian is ) denk ik, tenzij ze reden met :
- rode CBR 600 RR
- gele Mille RSV zilveren helm
- gele Mille RSC blauwe helm
- in koppel GSXr1000 2002-2003
- Gsxr1000 met geel blauwe Shoei helm

Groeten,

Jochen

Waarom ben je niet even komen buurten.....
 
Waarom ben je niet even komen buurten.....

Heb mij achteraf ook al die bedenking gemaakt |(
Trip impulsief snel snel geregeld en dan eigenlijk enkel Ringers groep nog gecheckt, die bende bleek ginder al nauwelijks te overzien.

Had me trouwens om meerdere redenen voorgenomen om de ring niet te doen _met motor_, motorforumers opzoeken deed dat plan geen goed.
Plan is mislukt trouwens })

Volgende keer kan je Belg op gele VTR wel verwachten, als de omstandigheden goed zitten ga ik er weer op, anders enkel kijken en passagieren.

Groeten,

Jochen
 
Terug
Bovenaan Onderaan