Wie heeft er al op het CIRCUIT geblazen??

Afgelopen maandag voor het eerst op zolder gereden,het was echt te gek waanzinnig mooi gewoon.
16 of 20 juli ben ik er weer te vinden.
Tip voor de aanstaande circuitrijders,rij in de meest passende groep voor je want daar leer je het meest van.
Als je van je zelf weet /vind dat je op de weg aardig kan doortuffen moet je zeker niet in de beginningsgroep beginnen want die jongens toeren echt op de baan althans dat kon ik aanschouwen op zolder. :z
 
Zolder vind een mooier circuit dan Assen.
Veel meer chicane's en mooiere bochten.
plus veel betaalbaarder als Assen.

3x Zolder
1x Assen
8-) 8-) 8-)
 
ik doe niet anders dan rijden op zandvoort en zolder.
TIP:doe een toms cursus en ga zomeravond competitie rijden,echt gaaf.
en...leuke resultaten!
groeten Porkzman(marcel)
 
waar kan je eens gewoon vrijblijvend met je motor het circuit op?
heb zelf geen sport dus voor een cursus inschrijven gaat ook niet tenzij ze daar motors verhuren maar dat zou mij verwonderen.
circuit van zandvoort ken ik, maar als ik tussen de kanonnen moet rijden met mijn 185km/u top is het ook redelijk belachelijk en gevaarlijk

wie anders zijn blade/r1/gsxr/duc996 effe wil uitlenen, ik zeg geen nee

 
gezellig,misschien kom ik wel voorrijden!
Ik ken die Sander Scheepstra wel aardig.
Hij heeft trouwens regelmatig 2e hands racers in de aanbieding.
FF een aanhanger aanschaffen en de schade valt in het vervolg erg mee.
see U op Zandvoort.
 
Over Francorchamps gesproken, ik vind het het mooiste circuit wat er bestaat. Bochten, hoogte verschil ed. Ook een paar rechte stukken.

Echt onwijs gaaf.

Zal nog een paar foto's plaatsen.
 
jonas, je kan in de beginnersgroep meerijden,op zolder reed er een offroad mee en dat ging dacht ik best wel aardig(van de kant af gezien) :z
Enne op het circuit ga je gewoon harder door de bochten dan op de gewone weg,en de marchals(begeleiders)houden het in de peiling als het echt niet gaat. ;)

Het complete ib team al aanwezig op dit forum zeg *D
 
circuit rijden is gaaaafffffff
heb al diverse malen op zolder /assen gereden ,ook rijdt ik cup races van de knmv.
moet je zeker een sproberen want de straat is te gevaarlijk voor rare fratsen })
greeetzzzz redbullie
 
Circuitknallen is echt gaaf,vroeger sterrendagen op zandvoort gereden ging toen een klein beetje te veel mis.Mijn eigen stomme schuld proberen een snellere rijder bij houden ;( ,en dat moet je nu juist niet doen ;)
Na 15/16 jaar weer eens geprobeerd,nu ouder en wijzer(hoop ik) en whhhhhhhaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuu heerlijk weer vrij knallen:9
Red bull misschien kom ik je wel eens tegen op de circuit,wanneer ga je weer op zolder toeren? :loveit:
 
Kan iemand me vertellen wat zo'n dagje alles bij elkaar ongeveer kost. Dus inschrijfgeld, banden en wat er nog meer bij komt? Zijn die circuitdagen ook ingedeeld in gevorderden, beginners, etc.. Lijkt me wel heel gaaf, maar die lui die al langer rijden en met veel sneller motoren zullen me wel aan alle kanten voorbij vliegen. Maar ja, eens moet de eerste keer zijn.
 
Kan iemand me vertellen wat zo'n dagje alles bij elkaar ongeveer kost. Dus inschrijfgeld, banden en wat er nog meer bij komt? Zijn die circuitdagen ook ingedeeld in gevorderden, beginners, etc.. Lijkt me wel heel gaaf, maar die lui die al langer rijden en met veel sneller motoren zullen me wel aan alle kanten voorbij vliegen. Maar ja, eens moet de eerste keer zijn.

Ik betaalde voor Zolder steeds fl225
Af hankelijk wie het organiseerde was dit voor de 1e 2x voor 6x20min
En 1maal was dit voor 8x20 min :) :)

De gene die ik dit jaar gezien heb was steeds 5x20min voor 225
wat je banden kosten weet ik natuurlijk niet en wat je verbruik ook niet minimaal 1 tank. })

groepen beginners/gevorderden/experts *D
suz-gsxr600-99-bikepics-03927.jpg


deze foto's zijn op Zolder gemaakt.
 
vette combo johnv!
Als'k bij mij nog pot gele verf over giet heb'k er ook zo ongeveer eentje :)

Maar euhh.. die beginners.. dat zijn nog steeds 'gevorderden' in vergelijking met totale newbies zeker?
Ik zou eens graag circuit doen gewoon om bochten te leren nemen.. op circuit heb je namelijk geen hobbels, verkeer en nog wat van die gevaarlijke dingen. Maja, alsz je dan voorbijgescheurd wordt door 'beginners' dan is't ook weer gevaarlijk natuurlijk.
 
[kwotee]
Ik betaalde voor Zolder steeds fl225
Af hankelijk wie het organiseerde was dit voor de 1e 2x voor 6x20min
En 1maal was dit voor 8x20 min

De gene die ik dit jaar gezien heb was steeds 5x20min voor 225
wat je banden kosten weet ik natuurlijk niet en wat je verbruik ook niet minimaal 1 tank.
[/kwotee]

Hahahahahha, normaal betaal je voor een circuit avond op Lelystad bij de NVVM fl 195 maar ik mocht voor niets. *D Ik heb de circuit avond gewonnen met mijn site. Volgens de NVVM doe ik op mijn site het motorrijden op een leuke manier promoten. Dus kreeg ik daarvoor een mooie prijs. *D :9~ SHEUREN!!!!!!!!!!!
 
Nou, niet dat ik jaloers ben ofzo, maar een echte schoonheidsprijs heeft jouw site nou ook weer niet verdiend...

Niet lullig bedoeld hoor!
 
Circuitknallen is echt gaaf,vroeger sterrendagen op zandvoort gereden ging toen een klein beetje te veel mis.Mijn eigen stomme schuld proberen een snellere rijder bij houden ;( ,en dat moet je nu juist niet doen ;)
Na 15/16 jaar weer eens geprobeerd,nu ouder en wijzer(hoop ik) en whhhhhhhaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuu heerlijk weer vrij knallen:9
Red bull misschien kom ik je wel eens tegen op de circuit,wanneer ga je weer op zolder toeren? :loveit:
wat dacht je van 9 july met het hele biggelaar team
er is nog plaats het wordt geregeld via continetal banden in barneveld
vraag naar peter
grreetzzz redbullie
 
Nou, niet dat ik jaloers ben ofzo, maar een echte schoonheidsprijs heeft jouw site nou ook weer niet verdiend...

Niet lullig bedoeld hoor!


Ik voel me ook niet aangevallen ;( slechts verdrietig.....
Je hoeft mij niet te vertellen dat het geen super flash site is waar in ik louter html taal gebruik. 100% frontpage! *D Maar who cares! Ik mocht gratizzzzz rond blazen.

De site is gewoon voor het leuk, beetje foto's plaatsen van dingen die ik met vrienden gedaan heb.

Wil ik op een mooie site rondspelen dan ga ik wel naar motor-forum. :P
 
vette combo johnv!
Als'k bij mij nog pot gele verf over giet heb'k er ook zo ongeveer eentje :)

Maar euhh.. die beginners.. dat zijn nog steeds 'gevorderden' in vergelijking met totale newbies zeker?
Ik zou eens graag circuit doen gewoon om bochten te leren nemen.. op circuit heb je namelijk geen hobbels, verkeer en nog wat van die gevaarlijke dingen. Maja, alsz je dan voorbijgescheurd wordt door 'beginners' dan is't ook weer gevaarlijk natuurlijk.

met de beginners kun je rustig meedoen.
Er moet toch iemand de langzaamste zijn.
Met een gsx-r ben je dat vast niet ;)
 
klopt maar wel gaaf ,en je bent weer eens van straat af toch ????
heb trouwens ook wel eens 8 keer gereden met conti dag ivm te weinig inschrijvingen ,en ik weet dat ze nu ook niet vol zitten dus keep hoping
greetzzz redbull man
 
1 week later ben ik er te vinden red bull( conti motoport ),kom je toch ook.....16 juli als het doorgaat hopelijk ggrrrrrrrrrr.

6sessies van 20 minuten,meer dan genoeg vind ik.
f225.- ballen. :loveit:
 
Terug
Bovenaan Onderaan