Wie heeft er al op het CIRCUIT geblazen??

klopt maar wel gaaf ,en je bent weer eens van straat af toch ????
heb trouwens ook wel eens 8 keer gereden met conti dag ivm te weinig inschrijvingen ,en ik weet dat ze nu ook niet vol zitten dus keep hoping
greetzzz redbull man

Zou dit jaar eigenlijk niet gaan, zal toch maar ff met m'n vrouwtje praten, krijg toch wel weer zin door al dit gelul 8-)
 
Voor mij word het zoals het er op dit moment voor staat niet de 16de maar de 20ste juli op zolder,reden later tijdstip (melden) en rustiger die dag.(minder rijders)
Dus beter rijden................eeeehhhh knallen bedoel ik.
Deze dag word georganiseerd door motorrenschool zolder en niet door conti of motoport.
Wie komt ook :?
 
Ik heb me ingeschreven voor de TOMScursus op 15 augustus.

Mocht dit bevallen dan ga ik nog wel vaker een stukje sturen op een circuit. :P
 
Ik ook met twee malloten met beide YZFjes 750... Moet ik toch voor kunnen blijven met mijn "zware" duizend })



Ik voel nu al nattigheid, word ik dadelijk helemaal zoek gereden door een stel 750's..... |( ( Suzuki's, Yamaha's e.d....)
 

Je zou het kunnen proberen met je 25kw. Waarom niet? Ik zou dan wel naar Lelystad gaan, daar mag je buiten het rechte stuk niet inhalen en dan vliegen ze je niet steeds om de oren *D
 
je moet als je op zo'n circuit rijdt gewoon vol trappen...heb het nu een keer meegemaakt op assen...je moet vooral in de 3e en 4e heat de vellen van je banden af rijden....

op het rechte stuk moet je toch wel met een cbr 600f 240 halen...en met een vtr 1000 sp1 260.... :P

ging er bij mij een duc 996 voorbij 2 weken oud....2700km op de teller...dacht ik dat ik snel was...maar die was nog ff sneller,totdat de makker te hard bocht in ging...

*stofwolk* ;(

duc op zijn kant...alles in puin, kappen stuk...hendels/knipperlichten, vet zonde...gozer OK...

maar evengoed was erg specta om te doen...echt een aanrader...

 
Terug
Bovenaan Onderaan