Wie heeft er al zo'n Buell 1125R ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duccer 1098

MF veteraan
In memoriam
21 feb 2003
7.768
2
Belgie
Gewoon uit intresse , na de belovende previews en de weinig lovende reviews(update 2 was al wat beter) van deze nieuwe fiets, wie heeft 't gedurfd om er een te kopen...?
of een testrit op te doen :z

de Buell 1125R

070709001.jpg


Graag jouw bevindingen over je fiets/testrit...

Zag er zelf nog maar 1 staan ergens bij een huis,in belgie dan.
 
Atmosphere....

Het is toch niet omdat H.D. Ducati heeft over genomen, dat je nu opeens interesse in een Biiiijjuuuuwèèlll krijgt??

Man, wat een ranzige motor... Kijk, dat die Jappen het nog niet snappen en dat de Italianen heersen wat betreft design, dat weten we... maar Yankees slaan de plank toch helemaaaaal mis...

PS: :} je duc heerst! :} Had ik je nog niet gezegd... bij deze dus!

33tgzzs.jpg


Zo...! heb ik nu je topic vergald?
Ja?
Graag gedaan hoor... :+
 
Laatst bewerkt:
Atmosphere....

Het is toch niet omdat H.D. Ducati heeft over genomen, dat je nu opeens interesse in een Biiiijjuuuuwèèlll krijgt??



Zo...! heb ik nu je topic vergald?
Ja?
Graag gedaan hoor... :+

na al de commotie dat dit de killer ging worden hoor ik er ma verdacht weinig van :W

ps hd heeft mv overgenomen,niet ducati _O- :W :N , les goed leren erik :P

een firebolt voor rond de kerk te rijden mag er altijd bij, wel 'voor erbij' maar bovenstaande 1125R liefst niet :z
 
na al de commotie dat dit de killer ging worden hoor ik er ma verdacht weinig van :W

ps hd heeft mv overgenomen,niet ducati _O- :W :N , les goed leren erik :P

een firebolt voor rond de kerk te rijden mag er altijd bij, wel 'voor erbij' maar bovenstaande 1125R liefst niet :z
Toen ik bericht postte, begon ik te twijfelen... ja het is inderdaad mv dat ten prooi is gevallen aan h.d.... mijn excuses voor de fuck-up!

Het lijkt me een erg zenuwachtig ding... zo'n korte wielbasis... mijn r6 valt al op één oor als ik er al aan denk... nog extremer is maar voor een korte periode leuk...

Maar voor erbij zou ik dan liever een ktm aso-wheely-stoppy-offroad-ding hebben...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan